Vletěla jsem do sálu jako neřízená střela, jelikož jsem šla pozdě. Zase. Naštěstí jdu pozdě jen o čtvrt hodiny. A tentokrát za to výjimečně nemohl můj odpor k rannímu vstávání, avšak doprava.
Je sice pravda, že o půl desáté už to v LA není tak strašné jako v sedm nebo ještě hůř v šest ráno, kdy všichni pospíchají do školy a do práce, ale i tak je to hrůza.
V deset začíná město žít.
„ Omlouvám se, omlouvám se," vykřikuji už ve dveřích. Všichni se protahují. Já se protáhnou už nemusím, teď jsem dva bloky běžela, jelikož tam na cestě byla obrovská zácpa a dostala bych se sem až tak za hodinu, a tak jsem to vzala postranní uličkou, zahnula za roh, přeběhla silnici, znovu zahnula za roh a jsem tady.
„ Doprava?" zeptala se Ahley. Pouze kývnu. „ Já jsem taky přišla před pěti minutami, je to tam hrůza," povzdychne si a postaví se ze země, kde si právě protahovala nohy.
„ Kluci volali, že přijdou až za pár minut," došla jsem k přehrávači a zapojila tam svůj mobil. „ Taky se zdrželi v zácpě, Ariana je kde?" zeptám se, abych zjistila, jak na tom jsme. Zjistím, že nám chybí Ben, Luna, Kate a Dean. Jo, Dean. Pořád si nemůžu zvyknout, že už s námi netančí.
„ Ariana přijde za mo-" nestačí doříct Carole a Ariana vběhne do sálu.
Omlouvá se stejně jako já: „ Promiňte, ale ta do-"
„ Doprava," doplníme ji všichni.
„ Jo," zasměje se a odhodí si tašku hned vedle té mé. „ Jak vidím, 1D tu ještě není, a tak můžeme začít mým seznamem, ne?!" tleskne a všem nám věnuje úsměv. Pak se otočí ke mně: „ Všechny sestavy dokončeny?" pozvedne obočí.
„ Ano, ale asi ještě něco upravím v Be my baby, protože mi tam něco jednoduše nesedí," oplatím jí úsměv.
„ Dobře, tak mi je všechny ukažte."
*-*-*-*
„ Panebože, asi umřu," prohlásím, když dojedeme druhou sérii Arianiných sestav. Kluci ještě nepřišli, ale vážně se už začínám modlit, aby se tu ukázali, protože znovu bych tuhle sérii nepřežila.
„ Nejsi sama," prohodí vedle mě Ashley. Jen přikývnu, na odpověď se nezmůžu. Přece jen mám stále problémy s dýcháním, ne?!
„ Co tak sklesle dámy?" ozve se ode dveří mužský hlas a dveřmi projde Liam v závěsu má Louise, Nialla a i Harryho.
Hned se postavím, protože začíná být vážně podezřelé, že se Zayn nikde na našich trénincích neukazuje. Přijdu k Liamovi a zeptám se ho na to. Nemůžu si nevšimnout, že Ashley hned přiběhne k Niallovi. A to si vzpomínám, jak jsem s ním chodila málem já. Wow.
„ Nevím, vážně nevím. Je pořád v Británii a to se měl včera vrátit. Jestli takhle bude pokračovat, tak vážně netuším, co se s naší skupinou stane," zajede si rukou frustrovaně do vlasů.
„ Myslíš, že by pomohlo, kdybych si s ním promluvila?" Ne, rozhodně ne. Nevím, proč jsem to řekla? Vždyť jsem se Zaynem nikdy nemluvila, neznáme se. Proč jsem to proboha navrhla? Doufám, že si Liam bude myslet, že je to stejně špatný nápad, jako já.
„ Mohla bys to zkusit," hned mi moji myšlenku vyvrátí. „ Ale pochybuji, že by tě nějak poslechl. Chtěl jsem mu volat dnes ráno, ale nějak jsem neměl čas," dodá a sesune se na lavičku.
Sednu si vedle něj, jelikož to vypadá, že máme konečně přestávku. Jééééé.
„ Fajn, uvidíme, jak se to všechno vyvine," a to je tak všechno. Vyčerpali jsme všechno, o čem se spolu můžeme bavit. Kromě... „ Jak se má Sophia?" zeptám se na první věc, která mě napadne.
ČTEŠ
Perfection {Harry Styles CZ}
Fanfiction...A pak jsem zahlédla jeho... ...Hnědé, kudrnaté, šátkem svázané vlasy... ...Překrásné, smaragdově zelené oči s ďábelskými jiskrami... ...Narůžovělé rty, srdcovitého tvaru, které bych okamžitě potřebovala políbit... Je jako chodící dokonalost. A p...