Chapter 25

1.7K 88 4
                                    

Ale on se místo odpovědi rozesmál.

Celých těch k umučení dlouhých pět minut mě skenoval pohledem a snažil se z mého výrazu něco zjistit. A já se tvářila vážně, aby mu bylo jasné, že nežertuji. Ale ne, on je nechápavý a místo toho, aby to se mnou seriózně probral, se rozesměje.

Bravo, Harry, bravo. Před pěti sekundami jsem se s ním chtěla vyspat na stupnici od jedné do deseti v bodě deset, nyní klesl na devítku. Až klesne na bod osm, celý tento plán padá. Nebo radši na bod sedm. Jsem schopná mu bod strhnout i za hloupý úšklebek.

„ Emmo, tak takhle...mě nikdo dlouho nepobavil," utře si pomyslnou slzu pod okem a směje se dál.

„ Proč se směješ?" nazdvihnu obočí, přičemž otázku procedím mezi zuby.

„ Protože to je vtipné," vypadá to, že můj přístup stále vůbec nechápe.

„ Ale já to myslím absolutně vážně, Harry. Dneska v noci o to přijdu a je mi jedno, jaký na to máš názor. Akorát jsem si myslela, že budeš chtít být ten vyvolený," sarkasticky se na něj usměji a otočím se, abych mu ukázala, že odcházím.

„ Počkej, Emmo..." uchopí mě za ruku, čímž mě zastaví v pohybu.

„ Ano, Harry?" i když je, zdá se, hloupý, tak i přesto je to právě on, kdo by mě toho břímě měl zbavit a je mi jedno, jak toho docílím, a tak s ním flirtuji. Pootočím k němu hlavu, nesnažím se tvářit svůdně, ale vím, že když mám trošku vyšpulené a pootevřené rty, podlamují se mu kolena. Chce mě políbit. Dobře, možná se snažím tvářit svůdně. Ale jak říkám, mám v plánu docílit svého za každou cenu.

„ Emmo, tohle mi nedělej," řekne pevným hlasem.

„ Co ti dělám?" na oko nechápu.

„ Vím, co děláš. Chápu, včera jsem tě naštval, ale to neznamená, že se mi musíš pomstít stejnou váhou. Vážně tě mám rád a nechci to mezi námi pokazit," zamumlá a mermomocí se mi snaží nekoukat na rty.

„ To si o mně myslíš?" vytrhnu mu ruku se sevření. Nejsem naštvaná, spíše zklamaná. „ Myslíš si, že se ti snažím nějakým způsobem pomstít, za to, co jsi včera řekl?" položím řečnickou otázku, přičemž skrčím obočí. „ Ne, Harry, tak to v žádným případě není. Nějakým způsobem jsem došla k závěru, že si za to můžu sama. Neměla jsem se nechat oblbnout. Ale teoreticky to nevyčítám ani tobě, ani mně, protože jsem si naše společné chvíle užila a taky tě mám ráda, ale," odmlčím se a dám mu chvíli, aby mohl vstřebat slova, která jsem vypustila z úst. „ Ale zároveň prahnu, toužím po sexu. Uvědomuješ si, jaký to je? Být osmnáctiletá holka, která si zatím nevrzla? Nebylo by to tak strašný, kdyby tu byl Dean. Ale bez něj se cítím méněcenná. Chci-"

„ Máš mě, nemusíš se tak cítit," skočí mi do řeči a znovu mi uchopí ruce. „ Nejsi méněcenná,"

„ Harry, neskákej mi do řeči a poslouchej mě! To, co ti teď říkám je důležitý! Snažím se ti vysvětlit moje pocity, moje myšlenky, snažím se k tobě být upřímná!" zavrčím a snažím se zůstat v klidu. Nechci se nechat rozhodit, jelikož bych pak přišla i o chuť na sex a zase bych ztratila chuť k životu a to přece nikdo nechce.

„ Fajn," frustrovaně a poraženě vydechne.

„ Ok, díky, že mě necháš pokračovat," uvolním si pravou ruku z jeho sevření a strčím si neposedný pramen vlasů za ucho. „ Tak, kde jsem to skončila? Jo, jasně... Harry, uvědomuješ si, že jsem si do téhle chvíle vůbec neužívala života? Jo, jasně, super, že jsem si jednou ročně zajela do Las Vegas a provdala se za nějaký zvíře, ale zaprvé to bylo jednou ročně, za druhé jsem se provdala za zvíře, prokrista, a za třetí to bylo dětinské, hloupé a fakt nechápu, proč, z jakého důvodu jsem to dělala," zatvářím se znechuceně nad svým chováním v minulosti. Většinou jsem pyšná na svoje činy a snažím se ničeho v mé minulosti nelitovat, ale jak mám asi tak zažádat o rozvod, když je můj manžel čtyřnohý domácí mazlíček? Jaká je pravděpodobnost, že by to zvíře bylo schopné podepsat rozvodové papíry.

Perfection {Harry Styles CZ}Kde žijí příběhy. Začni objevovat