„ Ahoj, lidi.“ Pozdravím svojí skupinu tanečníků a odhodím si sportovní tašku na lavičku vedle přehrávače. „ Vím, že vám moje neustále komandování chybělo, tak se hned můžeme pustit do práce. Mám sestavu na Be my baby od Ariany a Does he know od kluků. Dneska to asi, určitě, všechno nestihneme, ale můžeme se o to pokusit, ne?!“ Zářivým úsměvem ukončím svůj monolog. Otočím se k nim zády a zapojím svůj mobil o přehrávače.
„ No, uhm, Emmo, no, my už jsme sestavu na Be my baby včera vymysleli, víš.“ Pípne někde za mnou Eliza. Je jí teprve čtrnáct let, ale přesto je tady jedna z nejlepších.
Udiveně zvednu obočí, ale nedám to na sobě nijak znát a prohlásím: „ Ok, ukažte mi to, abych si to mohla natočit a naučit doma.“ Pokrčím rameny a chystám se zapnout písničku.
„ Víš, Emmo, nás vlastně celkově napadlo, že bys nemusela vymýšlet všechny sestavy jen ty.“ Osloví mě Patrick. Co to s nimi dneska je? Obvykle mě ani nepozdraví. „ Někteří z nás by chtěli být taky choreografové. My všichni sem nepřišli jen tančit. Doufali jsme a doufáme, že budeme mít i větší roli, jak jen tanečníci.“ Přistoupí ke mně blíž Pat.
„ Oh, ok. Tak klidně taky něco vymyslete, není problém. Akorát nevím, proč jste se neozvaly dřív.“ Zareaguji.
„ No, dneska tu nejsou ani kluci, ani Ariana, tak nás napadlo, že bys mohla být povolnější.“
„ Povolnější?“ Nadzvednu nechápavě obočí. „ Jak jako povolnější?“
„ No kluci i Ari se tě dost zastávají. Předevčírem nám řekli, že můžeme jít domů, protože bez tebe to nemá cenu. Naštěstí tu včera nebyli, takže jsme si mohli dělat, co jsme chtěli, víš.“ Odpoví mi znovu Patrick.
„ Já si nemyslím, že by se mě nějak výrazně zastávali.“ Hraně se zasměji. Upřímně, cítím se divně. Ani Dean tu dnes není. Musel jít na nějaký pohovor ohledně té vojenské školy. Je tu jen Ashley a na tu jsem pořád celkem dost naštvaná. Navíc, podle jejího výrazu ve tváři, je na jejich straně.
Vůbec se mi nelíbí, že by měli vymýšlet nějaké sestavy. Většině v nich je okolo patnácti a nemají dostatek fantasie. Mají akorát tak obrovské štěstí, že mají bohaté rodiče a umí trochu tančit.
Většina tanečníků se tancem živit nemůže, protože to není nějak výdělečný džob, jen ti dobří nebo bohatí. Já, Dean, Ashley Patrick (Ach ano, ten imbecil taky) a Eliza jsme ti dobří. Ostatní jsou ti bohatí.
„ Tak to se pleteš.“ Ozve se nějaká kráva, se kterou jsem nikdy neprohodila ani slovo, tudíž neznám ani její jméno. „ Zastávají se tě a jak.“ Odfrkne si. „ Ona je z vás nejlepší, nic nevymýšlejte bez ní, akorát byste to posrali…“ Cituje naše zaměstnavatele.
„ Nech toho, Mary!“ Hodí po ní Eliza hnusný pohled.
„ Já toho mám nechat Eliz? Vždyť se na ní podívej!“ Rozhodí rukama. Tak tohle už rozhodně není pouze o sestavách. „ Je to akorát nána. Namyšlená, arogantní a podle všech perfektní anorektička, která si myslí, jak je chytrá!“ Au, tak to bolelo.
„ Oh ok, Mary. Beru. Jenže tady v téhle branži nejde o to, jak se chováš. I kdybych byla sebe víc sebestředná, tak pořád tančím líp jak ty.“ Odseknu s ukazováčkem směrujícím k ní.
„ Vážně?! Tak to si nemyslím.“ Nafoukne se.
„ Tak to pojďme zjistit.“ Procedím skrz zuby.
„ Zdá se mi to nebo tu máme výzvu k souboji?“ zahvízdá někdo. Nejsem schopna vnímat kohokoli jiného, jak tu blbku Mary. Jestli si myslí, že mě porazí, a jestli si myslí, že je v této úžasné a originální věci zvané tanec lepší, jak já, tak to je velice hloupá.
ČTEŠ
Perfection {Harry Styles CZ}
Fanfiction...A pak jsem zahlédla jeho... ...Hnědé, kudrnaté, šátkem svázané vlasy... ...Překrásné, smaragdově zelené oči s ďábelskými jiskrami... ...Narůžovělé rty, srdcovitého tvaru, které bych okamžitě potřebovala políbit... Je jako chodící dokonalost. A p...