Chapter4

3.4K 142 1
                                    

„ Nech mě spát.“ Zamumlala jsem ze spánku, když mě do mě někdo ráno strčil, pravděpodobně s cílem mě probudit. Znovu do mě někdo strčil. Byl to pouze letmý dotek, ale já ho zaregistrovala.

Pomalu jsem otevřela obě oči a čekala, až si zvyknou na světlo panující v mém pokoji. Nad mou hlavou se nikdo neskláněl. Že by se mi to jen zdálo?

Natáhla jsem ruce, abych si je protáhla, ale narazila jsem do něčího těla. Co to má znamenat? Pootočila jsem k té osobě hlavu a zjistila, že to je Ashley. Já jsem spala s Ashley? Moc otázek na můj ranní mozek.

Povzdychla jsem si a postavila se. Tenhle zmatek vyřeším, až bude vzhůru. Typuji, že ona sama mi to vysvětlí lépe, jak kdybych to měla já momentálně řešit. Prohrábla jsem si rozcuchané vlasy a přesunula se do koupelny. Postavila jsem se před zrcadlo a začala se upravovat. Na kartáček jsem si dala mentolovou pastu a namokřila ho, aby se mi zuby lépe čistili.

„ Ehm… Mohla bys?!“ ozval se za mojí postavou někdo. Polekaně jsem ucukla a otočila se k dotyčnému. Stál tam nahatý Niall, který si rukama zakrýval svůj pohlavní orgán. Pootevřela jsem pusu, ale neuvědomila jsem si, že v ústech mám zubní kartáček, který mi ihned vypadl z pusy.

První věc, co mě napadla, když jsem ho tam tak beznadějného viděla stát, byla: Co tu sakra dělá Niall?! Poslední věc, co si pamatuji, je, jak jsem s Louisem vcházela do baru. Opil mě, přišli jsme domů, kluci, naštvaný Dean, uražená jsem šla spát. Pomalu se mi začali formulovat myšlenky a vzpomínky ze včerejšího dne.

Urychleně jsem se k Niallovi otočila zády a konečně promluvila: „ P-promiň. Neuvědomila jsem si, že jste tu zůstali spát.“ Když už mluvím o uvědomování, tak jsem si asi ani neuvědomila, že jsme jen ve spodním prádle. Do pytle s tím.

„ Já… vlezu do sprchy a zavřu za sebou ty-ty…“

„ Dvířka.“ Skočila jsem do jeho koktavého monologu a nadále ho nechala, aby pokračoval.

„ Jo… Osprchuju s-se a ty-ty tu budeš moci být. Ne-nebude to vadit?“ Vykoktal a já se zavřenýma očima přikývla. Vím, že jsem k němu zády, ale ten pocit, že jsem v jedné místnosti s nahým idolem miliónů dívek, mě děsí.

„ Ne, nebude. Hlavně, už přestaň koktat.“ Vzchopila jsem se a začala se smát. Až teď, když je po všem, mi tahle situace přijde vtipná. S Niallem a Louisem se neustále směju. To je neobvyklé u osoby s mojí povahou.

„ Díky.“ Uchechtl se i Niall. Pak už jsem jen slyšela, jak zacvakly dveře od sprchového koutu, a pustila se sprcha. Konečně jsem otevřela oči a sehnula se pro svůj bledě modrý kartáček.

Po očištění ho od prachu země jsem si konečně mohla vyčistit zuby. Po zubní hygieně jsem si rozčesala vlasy a vytvořila si na hlavě nestabilní drdol, ignorujíc sprchujícího se Nialla. Make-up mám v pokoji a upřímně jsem doufala, že mě bez něho ani jeden z kluků z 1D nikdy neuvidí, ale co už. Zázraky se nedějí, naděje mizí, ale sny přetrvávají.

Bez jediného slova jsme se vytratila z koupelny do svého pokoje, kde si na mojí posteli neustále spokojeně oddechovala Ashley. Ona je spokojená ze spánku, já jsem spokojená z pocitu, že jí brzy probudím a její potěšení zmizí.

Sama pro sebe jsem se zasmála nad jejím výrazem ve tváři při spaní a otevřela skříň s veškerým mým oblečením. Co si dneska obleču? Otázka, která sužuje všechny ženy nad patnáct let každé ráno.

Po dlouhém přehrabování v obrovské skříni jsem se konečně rozhodla, co vezmu na sebe. Venku právě končí jaro a začíná léto, tudíž je můj outfit naprosto dokonalý: Volné šedo- černé kalhoty, bílé tílko, které pokrývá pouze část nad pupíkem a černou koženou mikinu s teplákovými rukávy a kapucí. K tomu jsem si vytáhla bílé lesklé lodičky na nízkém podpatku se špičkou a černou patou na pásek.

Perfection {Harry Styles CZ}Kde žijí příběhy. Začni objevovat