„ Jak jsme na ten proklatý trénink mohli zapomenout? Do pytle," nadávám, když dobíhám na poslední půl hodinu dnešního tréninku. Za zády mi běží zadýchaný a propocený Louis.
„ Já nevím..., ale když jsme na to zapomněli..., tak jsme si mohli chytit taxíka... a ne běžet... jak blázni," dává si dlouhé pauzy mezi slovy. Chudáček, myslím, že by se mnou mohl začít každý den běhat, aby nabral trošku kondičku.
Ani mu neodpovím, jelikož vběhnu do sálu, kde zrovna moje crew tančí na Better then words od kluků. Když mě zahlédnout, vypnou hudbu.
„ Já- já," začnu okamžitě koktat, nevím co říct, prostě jsem přišla pozdě a to je u Ariany neomluvitelné. „ Moc se omlouvám, Ari, ale nějak mi to vyšumělo z hlavy," snažím se z posledních sil zachránit svůj krk.
„ To je v pořádku," promluví Ariana klidným hlasem. Cože? „ Louis tu také není," usměje se a přistoupí ke mně blíže. No a přesně nějak v tu chvíli, kdy tu větu dořekne, do sálu vběhne i Louis- ještě unavenější a zpocenější, než před pěti minutami.
„ Já...se... omlouvám...ale-" nemůže ani mluvit jak je zadýchaný. Naštěstí mu k tomu ani Ari endá prostor: „ To je v pohodě, Louisi, oba jste tady, takže pokud to nebude holkám, samozřejmě i klukům, vadit, tak si trénink o něco prodloužíme, aby nám Emma ukázala, jakou novou sestavu si připravila. Co říkáte, děcka?" děcka se netvářila moc nadšeně, ale jelikož Ariana hned pustila hudbu, tak jim nedala ani možnost protestovat.
Já se zase nenápadně vypařila, abych se mohla převléknout. Hodila jsem na sebe věci, které jsem měla v tašce a na nohy si dala AIR maxy na cvičení. Nakonec jsem si vlasy svázala do vysokého ohonu. Vše jsem zkontrolovala před zrcadlem a i s láhví pití jsem se přesunula do sálu.
Hudba přestala hrát a všechny oči se obrátili na mě, což znamenalo, že bych ze sebe měla něco vypravit: „ Takže, lidi," spojím ruce v pěst a zhluboka se nadechnu. „ Od kluků máme sestavy na Best song ever a na Better than words, což znamená, že bychom měli přidat. Všechny sestavy mám vymyšlené, takže stačí jen říct a já vám je dopodrobna natočím a popíšu. Pak bych to samozřejmě hodila na office, aby ty videa byla dostupná vám všem," vysvětluji a přitom lítám pohledem z jednoho na druhého. „ A teď, jestli budete souhlasit, tak bych vás naučila sestavu na Does he know, ale je to jen na vás," teď, když jsem se vyslovila, od nich jako vždy očekávám nějakou reakci, ale oni jako vždy mlčí. Ok, fajn. Mlčené znamená souhlas, takže jestli se jim to nelíbí, jejich smůla.
Ještě chvíli se na ně dívám s otazníky v očích a vyčkávám, ale nakonec se otočím, abych si zapnula hudbu do přehrávače.
Všimnu si, že u kluků chybí kromě Harryho i Zayn, a tak se ptám Liama, kde je.
„ Jel za Pezz do Londýna," protočí očima a já se nad jeho výrazem zasměji.
„ Aha, a co že se to tobě nelíbí?" šťuchnu ho do ramene.
„ Mně se samo sebou líbí, že má Zayn fungující vztah, ale jestli to takhle půjde dál a bude za ní jezdit každý týden na čtyři dny, což je většina týdne, tak může rovnou skončit, jelikož nestíhá většinu zkoušek," naštvaně kroutí hlavou. Myslím, že to ze sebe chtěl vypustit už nějakou dobu.
„ To bude v pohodě, neboj se. Myslím, že Zayn si brzy uvědomí, že vás trošku zanedbává," povzbudivě se usměji.
„ Díky, Emmo, ale teď už radši běž a nauč je něco novýho. Poslední hodina byla katastrofa," povzdychne si a poodstoupí o krok do leva, aby mi dal prosto na zasunutí mobilu do přehrávače.
ČTEŠ
Perfection {Harry Styles CZ}
Fiksi Penggemar...A pak jsem zahlédla jeho... ...Hnědé, kudrnaté, šátkem svázané vlasy... ...Překrásné, smaragdově zelené oči s ďábelskými jiskrami... ...Narůžovělé rty, srdcovitého tvaru, které bych okamžitě potřebovala políbit... Je jako chodící dokonalost. A p...