1. Bölüm-Tanıtım

5.9K 171 46
                                    

Aldebaran ve Tunçaras.. Venüs gezegeninin yakışıklı, zeki, yetenekli varisleri.  Venüs gezegeninde yaşayan bu iki çocuk farklı yeteneklere sahiplerdir. Işınlanabilmek veya nesneleri hareket ettirebilmek gibi. İkisi de küçük yaşta dünyaya gönderilirler ve burada yıllarca 7 duyguyu yaşamayı beklerler. Ancak 7 duygu yaşandıktan sonra gezegene geri dönebileceklerdir.

Bu 7 duygu;

1. Korku

2. Kıskançlık

3. Huzur

4. Tutku

5. Endişe

6. Öfke

7. Aşk...

Henüz 10 yaşında dünyaya gönderilen bu iki gencin dünyadaki kaderleri seneler sonra Venüs isimli genç kızımızla buluşacaktır.

Gezegende kral olmak için bu 7 duygunun yaşanması gerekmektedir ve yıllar önce Aldebaran ve Tunçarasın babaları bu 7 duyguyu yaşamış kişilerdir. Aldebaran Anzel, Tunçaras Tirayyu hükümdarının oğludur. Bu hükümdarların ikisi de ikiye bölünmüş Venüs gezegeninin krallarıdır ve aynı yaştaki oğullarını da kendilerinin yerine geçebilmeleri için bu deneyimi yaşamaları gerektiğini düşünüyorlardır.  Fakat duyguları yok eden, taşın parçalanmasına sebep olan bir durum vardır. Kötülük. Dünya için kötü bir varlık oldukları an taşları parçalanıp görevleri sona erecektir. İkisini de bekleyen kader nedir? Venüs Aldebaran'ı mı Tunçaras'ı mı seçecektir? Aradaki aşk nasıl gelişecektir?

Soğuk ve havalı kişiliğe sahip Aldebaran mı?

Esprili ve rahat kişilikli Tunçaras mı?

İlk hangisi 7 duyguyu yaşayacaktır?

'' Daha fazlası için hikayeye devam edin pişman olmayacaksınız ''

Sevgilim Bir UZAYLI (YILDIZLARARASI AŞK) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin