0.4

14.4K 1.3K 460
                                    

Jam666; Ondan vazgeçmek istemiyorum.

(Gönderildi 22.30)

(Görüldü 22.31)

Yoyoongi: Her neyse, sen nasıl istersen Jam666.

Jam666: Jimin.

Yoyoongi: Ne?

Jam666: Adım, Park Jimin.

Yoyoongi: Adını sorduğumu hatırlamıyorum.

Jam666: Bana kullanıcı adımla hitap etmenden hoşlanmadığım için yazdım zaten. Yoongi.

Jam666: Bu arada soyadın ne? Belki seni bulurum.

(Gönderildi 22.36)

(Görüldü 22.37)

Jam666: Oh, demek görüldü yapacaksın.

Jam666: Seni bulup kıçına tekme atacağım.

(Gönderildi 22.39)

(Görüldü 22.41)

********
Telefonumu dün fırlattığım masanın üzerinden alıp okula gitmek için evden çıktım. Hala ağrım vardı ama düne göre çok daha iyi hissediyordum.

Ellerimi hırkamın ceplerine soktum, kapşonumu kafama geçirdim ve uyuz adımlarla yürümeye başladım. Zaten okulum çok uzakta değildi bu da benim işime geliyordu. Yaklaşık on dakika sonra girişteydim, istifimi bozmadan içeri ilerlerken sağ omzumda hissettiğim baskıyla bir kaç adım sendeleyip refleks olarak o tarafa döndüm. Neredeyse benim boylarımda bir çocuk endişeli bir ifadeyle suratıma bakıyordu. Saçlarını karıştırıp derin bir of çekti ve "Ben, gerçekten üzgünüm. Bugün biraz dalgınım yani gerçekten kusura bakma. Ah, her neyse bir yerine bir şey olmadı değil mi?" dedi.

Bir kaç saniye bakıştıktan sonra "Hayır." demekle yetindim. Arkamı dönüp gidecekken kızların "Yaa, Park Jiminie gelmiş." demesiyle olduğum yerde durdum ve başımı o yöne çevirdim. 4-5 kız biraz önce bana çarpan çocuğun etrafında toplanmış çığırıyorlardı.

"Park Jimin." Diye geçirdim içimden, nerede duymuştum bu ismi?

********
Jam666: Hey, Yoongi.

Jam666: Biliyor musun bugün bir çocuğa çarptım. Yani yanlışlıkla oldu tabii ama, nedense onu daha önce bir yerlerde gördüğümü hissettim.

Jam666: Ayrıca beni kurtaran çocuğun hırkasından giyiyordu.

Jam666: Çok net hatırlıyorum, aynısıydı.

Jam666: Bir an onun maskeli kahramanım olduğunu düşünmedim değil kkkk.

Jam666: Ah, saçma sapan tesadüfler işte.

(Gönderildi 15;12)

(Görüldü 15;30)

Hero • YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin