Yoyoongi: Biliyorum aptalca olacak ama, istersen benim evimde geçici olarak kalabilirsin.(Gönderildi 22.17)
(Görüldü 22.19)
Jam666: Ne?
Yoyoongi: Ne ne? Yazdığımı bir daha oku anlamadıysan.
Jam666: Anladım ama neden böyle bir şey deme ihtiyacı duydun ki?
Yoyoongi: Gururlu davranmaya çalışmana gerek yok, ev sahibiyle konuşmana şahit oldum.
Jam666: SEN CİDDİ MİSİN? AMA NASIL?
Yoyoongi: Bağırma bana.
Yoyoongi: Öyle işte, yoldan geçiyordum sizde haddinizden fazla yüksek sesle konuşuyordunuz bende doğal olarak duydum.
Jam666: Bir dakika, sen beni nereden tanıyorsun ki?
Yoyoongi: Tanıyorum bir yerden işte. Vazgeçmek üzereyim geliyor musun? Gelmiyor musun?
Jam666: Bana biraz zaman verir misin? SENİ TANIMIYORUM HATTA DAHA ÖNCE GÖRMEDİM BİLE.
Yoyoongi: Ah, merak etme Park salak Jimin sana tecavüz etmeyeceğim. Emin ol son tercihim olurdun.
Jam666: Onu kastetmemiştim, hemen iğrençleşme.
(Görüldü 22.22)
Jam666: Hey Yoongi, ne kadar süre kalabilirim?
Jam666: Yani şuan kendimi fena halde berbat hissediyorum.
Jam666: AH, CİDDEN ACINASI HERİFİN TEKİYİM BEN.
Jam666: Yok hayır vazgeçtim. Sana da sorun çıkarmama hiç gerek yok bence.
Jam666: Hem ailen falan rahatsız olur. Onlara ne diyeceksin ki?
Yoyoongi: Ailem yok.
Yoyoongi: İki hafta, o zamana kadar parayı toparla.
Yoyoongi: Yoksa bende kıçına tekmeyi basarım.
Jam666: Yoongi, teşekkür ederim.
Maskeli son gelen mesajla istemsiz bir şekilde sırıtmıştı,
Jimin ise ne kadar huzursuz hissetse de aynı zamanda uzun zamandan sonra ona yardım etmeye çalışan biri olduğu için mutluydu.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hero • Yoonmin
FanfictionMaskemi ondan saklamak için uğraşırken, O beni olduğum gibi kabul etmişti. [2015]