********''Şimdii, yumurta rulosu için yumurta,havuç ve soğan alacağız.''
Yoongi sıkıntıyla iç çekip alışveriş arabasını süren Jimin'i ittirip onun yerine geçti ve
''Hayır, ben arabayı süreceğim, sen malzemeleri alacaksın.''
Kahverengi saçlı olan daha fazla sıkıntı yaratmak istemediği için sadık bir yavru köpek gibi gümüş saçın dediklerine uydu ve reyona doğru yürümeye başladı.
Jimin adeta annesiyle alışverişe çıkıp zorla abur cubur aldıran çocuklar gibi reyondan reyona atlayıp bir sürü malzeme alıyor, bir yanda da ürün deneme standlarındaki her şeyi toparlayıp zorla Yoongi'nin ağzına sokmaya çalışıyordu.
Yaklaşık yarım saat süren alışverişin sonunda tüm arabayı doldurmuş bir şekilde kasaya gelmişlerdi. Jimin kot ceketinin cebinden cüzdanını çıkarıp içinden bir kredi kartı çekti ve kasiyere vermek için uzandığı sırada ilk günden duymaya alıştığı soğuk ama bir o kadarda çekici sesle olduğu yerde durdu.
''Ne yapıyorsun?''
''Kartımı veriyorum, şu aldıklarımızı ödemek için.''
''Sana verebileceğini kim söyledi ki?''
''Hatırlarsan bana bırakılan işlerin içinde yemek ve malzemelerde vardı.''
''O dediklerim para anlamında değildi salak. Koy onu cebine ben ödeyeceğim.''
''Hem sonra parayı nasıl iki hafta içinde toplayıp defolacaksın ki? Yanlış anlama yani, kendimi kurtarmaya çalışıyorum şuanda.''
Jimin iki dakika önce kalp saçan gözlerle baktığı Yoongi'ye en son dediklerinden sonra ters bakışlar atmış ve aldıklarını poşetlemek için ilerlemişti.
********
Toplam on poşet taşıyan Jimin'in yanında Yoongi en hafiflerinden kaptığı üç poşetle gayet rahat görünüyordu. Az bir süre içinde eve varmışlardı, kahverengi ve sevimli olan poşetleri mutfağa bıraktığı gibi kendini parke zemine atmış nefesini düzenlemeye çalışırken koltukta uzanan Yoongi'ye doğru dönüp söze başladı.
''Bir şey fark ettim de Yoongi, seninle ilgili hiç bir şey bilmiyorum ve bu beni huzursuz ediyor.''
''Min.''
''Ha?''
''Soyadım Min,bunu bilsen yeter.''
''En azından iletişim kurmayalım olayını unuttun.''
''Hayır unutmadım şuan başladı.''
''Sadece şaka yapmıştım bay Min swag. Benle konuşmanı istiyorum.''
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hero • Yoonmin
FanfictionMaskemi ondan saklamak için uğraşırken, O beni olduğum gibi kabul etmişti. [2015]