********
Altlarında sakince akıp giderken bir yandan da kulaklarını dolduran huzurlu tınıyla insanı iliklerine kadar rahatlatan suyu dinliyorlardı. Yoongi, ilk defa bu kadar tamamlanmış hissediyordu.
Ama kalbini dolduran bu tarif edilemez huzurunun sebebi, yanında gözlerini kapatmış tenine işleyen güneşe karşı oturan küçükten mi yoksa, ilk defa geldiği bu güzel yerden mi kaynaklanıyordu, bilmiyordu.
Bir kez daha yanındaki kahverengiye dalmış giderken duyduğu tanıdık sesle irkilmişti gümüş saçlı olan.
''Hyung... Biliyorsun yakında gideceğim.''
Cevap vermeden sadece dinliyordu küçüğü, çoğu zaman yaptığı gibi.
''Keşke benle gel diyebilecek cesaretim olsa. Ama gelsen bile nereye gidebiliriz ki öyle değil mi?''
Jimin, boğuk bir kahkaha yollayıp bakışlarını karşısındaki gümüşün derin anlamlar içeren gözlerine kilitleyip devam etmişti.
''Çok uzun zaman olmadı, yani biz tanışalı.''
''Ama numaranı bulup sana mesaj attığım o gün, hakkında hiç bir şey bilmesem de iyi biri olduğunu hissettim biliyor musun? Kulağa çok sıradan ve boş geldiğinin farkındayım ama ciddi olduğumu bilmelisin.''
''Başkalarına göre kaba, insan sevgisi taşımayan, bencil ve duygusuz biri gibi görünüyor olabilirsin.''
''Hatta sen bile kötü biri olduğunu düşünüyorsun.''
''Ama, bana göre...''
Jimin derin bir nefes alıp tereddüt etmeden arkasında kalan elini Yoongi'nin sol tarafına getirdi ve tam kalbinin üstüne yerleştirdi.
''Burası yalan söylemez.''
''Sana tek bir şey açıklamak istiyorum.''
''Hani bazı insanlar vardır ya, ona güvenmek için çok fazla zaman geçmesine ya da çok fazla anınız olmasına gerek yoktur. Çünkü şuan elimi koyduğum yerde gittikçe hızlanan o şey, çoktan seçmiştir sana hem iyi gelecek hemde acı verecek kişiyi. Bazen tek bir gülümseme, bakış ya da bizde olduğu gibi tek bir çarpışma bile kalbinin seçtiği kişinin içini görmene yeter.''
''Ben seni gördüm Yoongi.''
''Bu yüzden ne olursa olsun, bu iş nereye giderse gitsin, sol tarafımda seni görünce ritmini bozan o şey sana güvenmeye devam edecek.''
''Ve biliyorsun ki birine güvenmek, onu uğruna ölecek kadar çok sevmekten daha önemlidir.''
''Hiç bir şey olmasakta olur.''
''İlk defa bir hiçliğin içinde bu kadar tamamlanmış hissedeceğim çünkü.''
********
Geciktiğim için üzgünüm :'))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hero • Yoonmin
Fiksi PenggemarMaskemi ondan saklamak için uğraşırken, O beni olduğum gibi kabul etmişti. [2015]