Gümüş saçlı,üstüne rahat bir şeyler giyip kendini yatağa attı ve günün yorgunluğuyla gözlerini kapatır kapatmaz uykuya daldı.11.08
Yoongi gözlerini aralayıp yatağının yanında duran dijital saate baktı. Diğer günlere nazaran çok geç kalkmadığını fark etti, yatakta oturur pozisyona geçip gözüne giren saçlarını elleriyle arkaya taradı ve gerinerek ayağa kalktı.
Bugün Jimin gelecekti. Vicdanına yenik düşüp saçma bir işe bulaşmıştı ve bunu devam ettirmek zorundaydı. Yüzünü görmesinin sorun olmayacağını umut ediyordu ama genede içi çok rahat değildi. Telefonun kilidini açtı ve mesaj bölümüne girip yazmaya başladı.
Yoyoongi: Uyanmadıysan çabuk uyan ve eşyalarını toplamaya başla.
(Gönderildi 11.11)
(Görüldü 11.13)
Jam666: Hey! Yoongi, günaydın. Ben çoktaan uyanmıştım, ayrıca hazırım da.
Yoyoongi: İyi, sana evin adresini atıyorum onlar seni atmadan gelsen iyi olur.
Jam666: Yoongi, ben gerçekten teşekkür ederim. Yani başından beri seni rahatsız etmekten başka bir işe yaramadım ama genede bana yardım ediyorsun.
Jam666: Aslında bakarsan, baya heyecanlıyım biliyor musun? Nasıl biri olduğunu merak ediyorum.
Yoyoongi: Bana teşekkür etme. Ayrıca senden yakışıklı olduğumu bilsen yeter.
Jam666: assşdfldşdf Bir şey daha fark ettim de, ilk güne nazaran benle daha çok konuşmaya başladın.
Jam666: Hatta ilk mesajı dün sen attın. Yoksa.... Benden etkilendin mi? ;)))
Yoyoongi: Görüldü ister misin?
Jam666: Yok, kalsın. Sustum.
Yoyoongi: *adres* Yarım saat içinde gelmessen evden çıkarım ve beni akşama kadar beklemek zorunda kalırsın.
Jam666: Çıkıyorum bile! Görüşürüz sayın benden yakışıklı beyefendi.
Yoongi, son gelen mesajdan sonra telefonu kilitleyip yatağa fırlattı ve odasına çeki düzen verdikten sonra ne olur ne olmaz diye geceleri gittiği part time işine ait tüm delilleri ortadan kaldırdı.
Sürünerek aşağı indi ve salondaki tekli koltuğa oturup Jimin'i beklemeye başladı. Yaklaşık yirmi dakika sonra kapı çalındığında sakince ayağa kalkıp saçlarını karıştırdı ve kapıyı açtı.
Gelen Jimin'di.
********
Kahverengi saçlı olan, heyecanının anca yatıştırabilmişti. Kapı açılır açılmaz başını kaldırdı ve karşısında duran gümüş saçlı çocukla göz göze geldi.
Tahmin ettiğinden çok daha iyi görünüyordu.
Ama genede ondan yakışıklı değildi.
İstemsiz bir şekilde sırıtıp derin bir nefes aldı ve konuşmaya girdi.
''Selam, Yoongi.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hero • Yoonmin
FanfictionMaskemi ondan saklamak için uğraşırken, O beni olduğum gibi kabul etmişti. [2015]