1.0

12.3K 1.2K 213
                                    

Ne yapacağınız biliyorsunuz (Yorum) sşdflvfşd

********

Yoongi, Jimin'in dediklerine tepki olarak tek kaşını kaldırmakla yetinmişti.

''Yemek işlerini senin halledeceğini söylemiştim. Ben hiç bir yere gelmiyorum, çok istiyorsan para vereyim gidip alış verişini yap.''

''Hayır, geleceksin. Gelmessen okulda yanından ayrılmayacağım.''

''Beni tehdit edip durma. Emin ol ciddi yanımı görmek istemezsin.''

''Oh, yani şuan gördüğüm harika sevimli yanın mı?''

''Kes sesini, sinir bozucusun.''

''Bunu benim demem gerekiyordu.Yoongi, hazırlanıyor musun? Hazırlanmıyor musun?''

''Cevap bence gayet açık. Park sinir bozucu Jimin.''

Jimin, cevaptan yaklaşık on saniye sonra ani bir hareketle Yoongi'nin kolunu kavramış ve hızla kapıya yönelmişti. Giderken askıda duran anahtarı kapmış ve gümüş saçlı daha ne olduğunu anlayamadan onu dışarı çıkarmıştı.

''Buda benim ciddi yanım. Şimdi iznin olmasa dahi alışverişe gidiyoruz.''

Yoongi hala kolunu tutan Jimin'e öldürücü bakışlar atarken bir yandan da konuşmaya başladı.

''Bana bir daha sakın ama sakın zorla bir şeyler yaptırmaya çalışma. Anladın mı?''

''Neden böyle davranıyorsun? Hem bana yardım ediyorsun hemde kendinden uzak tutmaya çalışıyorsun. Amacın ne senin? Havalı falan mı gözükmeye çalışıyorsun? Bu kadar mı kötü ve itici biriyim Yoongi? Sadece kendimi yeterince acınası hissediyorum ve bir şekilde bana yardımının karşılığını vermek istiyorum. Ah, her neyse üzgünüm, ben alış verişi yaparım eve gidebilirsin.''

''Sadece bir kere.''

''Ne?''

''Sadece bir kereliğine senle geleceğim, sonra beni zorlamaktan vazgeçeceksin.''

Jimin Yoongi'ye şaşkınlıkla bakarken en sonunda sevimlice gülümseyip gözlerinin kaybolmasına izin verdi.

''O zaman gidip alış verişimizi yapalım!!!''

O sırada Yoongi, bu çocuğun gerçekten ne kadar garip biri olduğunu düşünüyordu.

***

Hero • YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin