1.3

11.3K 1.1K 141
                                    


********

"Bana şarkı söyler misin?"

"Huh?"

"Diyorum ki, bana şarkı söyler misin?"

"Sesimi beğenir misin bilmiyorum ki. Hem, dalga geçmeyeceğin ne malum?"

"Söz veriyorum geçmeyeceğim. Sadece söyle lütfen."

Jimin Yoongi'nin bu ani tavır değişimlerinden bir şey anlamasada bu kadar sakin ve kibar olması hoşuna gitmişti.

Yemeği karıştırmak için önüne döndü ve aklına gelen ilk şarkıyı söylemeye başladı.

*Ed Sherran-Thinking Out Loud*

Şarkıyla beraber yemekte bittiğinde Jimin önlüğünü çıkarmış ve masayı kurmaya başlamıştı. Çekmeceleri karıştırıp çatal kaşıkları ararken duyduğu sesle duraksamıştı.

"Sesin, gerçekten güzelmiş."

Şaşkın gözlerini Yoongi'ninkilere kilitlerken kalbinin istemsizce hızlandığını hissedip tekrar çekmeceleri karıştırmaya dönerken sesini düzeltip cevap vermişti.

"Aslında bakarsan beğeneceğini düşünmemiştim. Ama teşekkür ederim."

"Hiç profesyonel olmayı düşünmedin mi? İyi para kazanabilirsin."

"Ah hayır, ünlü hayatları bana göre değil. Part time işlerimle mutluyum."

Yoongi cevap karşısında başını sallamakla yetinmiş ve yavaşça doğrularak hala çatal kaşıkları arayan Jimin'in yanına gidip soru işareti saçan gözlerle ona bakan sevimlinin önündeki çekmeceyi açmış ve üst tarafında gizlenmiş yeri çekip çatal kaşıkları masaya götürmüştü.

********
Biraz sonra karşılıklı bir şekilde oturup yemeklerine gömülmüş iki yalnız, bu iki hafta içinde farkında olmadan birbirlerine ne kadar farklı bir şekilde bağlanacaklarından habersizlerdi.

Hero • YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin