•"Ben.."
Diye fısıldadı gri olan.
"Nereden başlamalıyım bilmiyorum"
Dizlerinde yatan küçüğünün kahverengi tutamlarını yavru bir kediyi okşar gibi okşarken derin bir iç çekip devam etmişti.
"Çok küçüktüm Jimin,"
"Ailem gözlerimin önünde öldürüldü ve ben hiç bir şey yapmadım"
"Yapamadım"
"Hala, o lanet sahne gözümün önüne geldiğinde kendimi öldürmek istiyorum"
"Sanırım bu yüzden insanlara yardım ediyordum. İçimde yaşayan ve bitmek tükenmek bilmeyen suçluluk duygusunu birazda olsa bastırmak için"
"Belki de kendi beynimi patlatamadığım için başkalarının patlatmasını bekliyordum"
"Ama olmadı işte, benimde cezam buydu. Ölemiyordum."
"Kendimi senelerce hiç bir şeye layık görmedim küçüğüm. Her şeyden soyutladım kendimi."
"İnsanlardan, dünyadan, hislerden..."
"Acımasız ve boş biri olmak istedim"
"Kendime acı çektirmek istedim"
"Hiç bir halt uğruna çabalamak istemedim çünkü ben ailem için bile çabalamamıştım"
"O gün... Ve ondan sonraki her bir lanet gün ağlamak istedim. Ama tek bir gözyaşı düşmedi"
"Olmak istediğim kişi olamadığım için olmaya mecbur hissettiğim kişi oldum"
"Ve bu canımı daha çok yaktı"
"Sonra hayat bile diyemeyeceğim bu soyutluğa sen girdin"
"Sevimli bir kedi yavrusunun miyavlayarak bir katili bile yumuşatabildiği gibi, buraya bakışımı tamamen değiştirdin Park Jimin"
"Sen benim olmak istediğim kişi olmamı sağladın"
"Beni değerli olduğuma, insan olduğuma inandırdın"
"Beni olduğum gibi kabullendin"
"Bana şarkı söyledin, yemek yaptın"
"Öptün, beni sevdiğini söyledin"
"Ve bana güvendin"
"Oh, ama bir şeyi unuttum Min Yoongi"
Jimin, gümüşün hayran kaldığı gülümsemesiyle yavaşça doğrulup Yoongi'nin kucağına oturdu ve kollarını narin bele sararak başını kokusuna aşık olduğu beyaz boyna gömdü.
"Sana hiç böyle sarılmamıştım"
•
VE BİTTİ,
Artık bitmesi gerekiyordu.Hissederek yazdım, baştan itibaren her bir bölümü.
Ve yazma stilimi geliştirmedeki en büyük etken oldu bu hikaye.
Umarım fark ettirebilmişimdir:")
Destekleyen, başından beri okuyan herkese en içten teşekkürlerimi sunuyor, sizleri seviyorum.
Nice yeni ficlere !
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hero • Yoonmin
FanficMaskemi ondan saklamak için uğraşırken, O beni olduğum gibi kabul etmişti. [2015]