"Dinle, sanırım Min Yoongi'de bu aptalı seviyor"Jimin, duyduğu cümleden sonra içinin gıdıklandığını hissedip istemsizce kahkaha atmış ve gözlerinin kaybolmasına izin vermişti.
Gümüş, uzun zamandır bu anı bekliyormuş gibi küçüğün kaybolan gözlerine birer küçük buse kondurup geri çekilmiş gökyüzüne sıkışıp kalmış maviliği izlemişti bir süre. Ama Jimin'in de onu izlediğini görmezden gelemeyecek kadar tutulmuştu ona.
Bu kelime aklından geçince kendini aptal ergenler gibi hissetsede hoşuna gittiğine karar vermişti.
Yoongi, küçüğün bakışlarıyla tatmin olurken gülümseyerek, batmamak için direnen güneşin tenine verdiği ılıklığa bırakmıştı kendini.
O sırada isteği dışında hareket etmiş ve burnuna gelen tanıdık kokuyla kendine gelmişti, tarif edemediği kadar özel o kokuyla. Kahverenginin küçücük burnu gümüşün burnuna sürtüyor, ve bu his her ikisinide tatlı bir edayla titretiyordu.
"Baksana"
Dedi Jimin."Sanırım seni fena halde öpmek istiyorum Yoongi"
Gümüş kıkırdadı,
"Baksana"
"Sanırım sana fena halde tutuldum Jimin"
Jimin aldığı cevapla yeterince tamamlanmış hissediyordu.
Uzun zamandır hiç olmadığı kadar kendinden emin,
Ve en önemlisi kendi gibi hissediyordu.
Aralarındaki mesafeyi tamamen kapatıp bacaklarını gümüşün beline doladı ve tombul parmaklarını Yoongi'nin en ünlü tablolara kafa tutacak cinsten olan yüzünde gezdirdi önce, sonra elmacık kemiklerine kaydı, şakaklarına, burnuna, göz kapaklarına.
Kör birinin alfabeyi ezberlemesi gibi ezberledi tüm hatlarını.
En son arzuladığı şeftali rengi dudaklarda kaldı parmakları."Düşündümde, ben ne çok özlemişim seni"
"Yanımda olduğun zaman bile özlemişim"
Sonra hiç tereddüt etmeden birleştirdi dudaklarını gümüşle,
Yoongi'de karşılık vermekte geç kalmamıştı. Masum başlayan öpüşme gittikçe derinleşiyordu ve tehlikeli bir hal almadan eve gitseler iyi olacaktı.
Yoongi, Jimin'in ensesindeki saçları çekiştirirken emdiği alt dudağı yavaşça serbest bırakıp bir süre nefeslerinin düzene girmesini bekleyip fısıldadı.
"Sanırım evde devam etmeliyiz küçük"
-
İlgi azaldı, yorum azaldı bir miktar üzüldüm ama olsundu~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hero • Yoonmin
FanficMaskemi ondan saklamak için uğraşırken, O beni olduğum gibi kabul etmişti. [2015]