,,So you can keep me..."zazvonil mi mobil, keď som ležala s
mojím kocúrom v posteli a pozerali sme telku.Vypla som ju a zdvihla to. Bola to Bella.BELLA
,,Nemohli by sme ísť cez prázdniny na jazero Wood Lake?", povedala Kate s nápadom. Práve sme si robili palacinky. ,,Jasné!Mohla by som zavolať Care.", povedala som. ,,Určite, bude väčšia zábava!"odpovedala.Palacinky som nechala strážiť Kate a zatiaľ som si zobrala mobil zo stola a vyťukala Carine číslo. Už to zvonilo a stále nedvíhala. Po 4 pípnutí to zdvihla. ,,No konečne si to zdvihla!", povedala som so smiechom. ,,Tak prepáč, ale pozerala som Simpsonovcov."ozvala sa. ,,Hh...No, chcela som sa ťa spýtať či by si nešla so mnou a s Kate cez prázdniny na Wood Lake.Zabavili by sme sa a možno by si si tam aj niekoho našla.", usmiala som sa i keď to nevidela. ,,Hh..Dobre tak ja pôjdem len sa spýtam...zavolám ti...zatiaľ čau."
,,Čau."
CARA
Ráno som sa zobudila na kosenie trávy u susedov. Sníval sa mi sen. Snívalo sa mi, že sme išli s Bellou a Kate na to jazero. Bola tam veľká zábava...pivo, občerstvenie, vodný bicykel a to najhlavnejšie..kúpanie. No a tam niekde sa to skončilo...Bolo tam toho viac ale už si to moc nepamätám..Pozrela som sa na mobil aby som zistila koľko je hodín. Panebože..susedia musia o pol ôsmej kosiť?
Pri tom sne som si spomenula, že mám zavolať Belle.
ČAUKO :3
Vítam vás u môjho nového príbehu, ktorý som opravila.(myslím túto časť, a ešte aj niektoré prvé, lebo sa mi vôbec nepáčili, keďže som to písala po prvý krát v živote..:D) Viem že, stále niesú moc dobré, ale dúfam, že vás to neodradí hneď pri prvej časti :)..
Inak, ďakujem za každé vote aj koment :)
YOU ARE READING
Beautiful Or Painful Love?Both.
RomanceJe to môj prvý príbeh..takže neočakávajte niečo veľmi dobré..ale aj tak by potešil vote alebo koment..:)