#2 mission

90 7 11
                                    

MIKE
Musím ju získať...Ona je tá, ktorá je v mojom živote tá najdôležitejšia.Ona je tá, na ktorú som sa vždy pozeral.Ona je tá, ktorú chcem.Ona je tá pravá.

KATE
'Ja nechcem, aby o mňa mal Mike záujem..Ja chcem, aby bol s Bellou a aby im to vydržalo..ikeď teraz to už asi nechcem, lebo Bella by si ho nezaslúžila a nechcem, aby jej niečo urobil..

Na žiadneho chlapca sa asi teraz nemôžem spolahnúť..Eric sa so mnou rozišiel, lebo chcel Caru..ale ona ho nechcela..Teraz je to zase naopak..Mike sa asi rozíde s Bellou, lebo chce mňa..ale ja ho tiež nechcem..to Tom je ten, na ktorého sa dá spolahnúť..on je asi najlepší chlapec, akého som spoznala..Ale o Danovi..o ňom radšej ani nehovorím..o ňom sa to vôbec povedať nedá..veď my sme sa už koľko nevideli..a dokonca sme o ňom ani moc nehovorili..

Počkať, keď sme ho tak dlho nevideli kde môže byť?
Asi som blbá, ale chcem ho vidieť..
Viem, je nebezpečný, ale proste ho chcem vidieť...' rozmýšľala som, keď som kráčala ku Care domov.

Asi o 15 minút som u nej bola.

Zaklopala som jej na dvere a obydvaja(Tom a Cara)už stáli predo mnou vo dverách.

,,Čaute." objala som ich.

,,Ahoj, tak poďme."

Vstúpili sme do auta a mali namierené do nemocnice, kde je Bella.

Keď sme s autom stáli pred nemocnicou, vystúpili sme a kráčali ku vchodu.Sestričky nám oznámili, ktorá je Bellina izba.

,,Ahooj."usmiala som sa na Bellu, ktorá už bola hore.

,,Ahojte, a Mike neprišiel?"

,,Nie, má toho teraz veľa na práci."zaklamala som, lebo som ju tým teraz nechcela zaťažovať.

,,On?Veď on nikdy nemá veľa práce."

,,No vidíš, teraz má."

Sadli sme si k nej a rozprávali sme sa ako to tu ide, čo je nové, vlastne asi nič keď je tu, ale spýtať sme sa mohli..

Po dlhšom rozprávaní sa sme ju museli opustiť a vrátiť sa domov.Rozhodla som sa, že dnes prespím u Cary.Súhlasila.

Vrátili sme sa teda k nej domov aj s Tomom a pustili si nejaký dobrý film.

KATH
Mám chuť do niekoho pichnúť môj ostrý, nádherný nožík od Denisa.

Viem si predstaviť, ako z toho človeka tečie krv..napustila by som si vaňu krvi a máčala sa v tom ako malé decko..Užívala by som si to.Ten kľud a tá úžastná vôňa..A hlavne tá chuť..Aaah..

,,Denis, dnes večer príď ku mne.Zober si zo sebou aj vecičky na..vieš čo ;)" poslala som Denisovi správu.

,,Platí ;)" odpísal mi po chvíľke.

Zamkla som mobil a hodila ho na posteľ.Išla som do kúpelky upraviť sa, obliecť sa do čierneho a do tašky som si hodila nádobu na krv, špagát, lepiacu pásku, nejaké servítky(pre istotu) a samozrejme to najhlavnejšie; môj nožík(:3).

Na oblohe sa stmievalo, zrazu niekto zaklopal na okno.Išla som sa tam pozrieť, a už som vedela kto to bude.Kto iný by mi klopal večer na okno, než Denis.Vlastne kto by mi vôbec klopal na okno?
Otvorila som mu a on vkročil do mojej izby zladenej do biela.Trochu sa tu poobzeral, a pritom rozmýšlal, neviem nad čím, ale potom ma zrazu pozdravil.

,,Ahoj, no ideme?"ukázal na svoju čiernu tašku, v ktorej mal pripravené vecičky na ďaľšiu misiu.

,,Ahoj,"zasmiala som sa, že čo ma pozdravil tak oneskorene ,,Dobre, už aj ja som pripravená, tak poďme."dala som sa do kroku a on kráčal za mnou.Nezabudla som ani na svoju čiernu čiapku.Hneď jak sme prekročili prah dverí som si ju dala na hlavu.

*

,,Tak, a teraz začína naša druhá misia." povedala som si pre seba nahlas, keď sme s Denisom stáli pred veľkým hnedým domom a držali sa za ruky.

ČAUKO :3
Práve si dočítala ďaľšiu časť, tak dúfam, že to za prečítanie stálo..

Komentíky a votes potešia^^

Beautiful Or Painful Love?Both.Where stories live. Discover now