KATHRINE
DOMA
Odomkla som dvere od domu a pozdravila sa.Rodičia neboli doma, lebo išli na oslavu. ,,Cara?Si doma?" ,,Áno."zakričala. ,,Kde si?" ,,Na záchode." ,,Môžeš sa so mnou konečne porozprávať?" ,,Iste..len sa utrem."počula som slabé zasmiatie. ,,Hh..okej.",,Tak o čom si sa chcela teda porozprávať?"vošla mi do izby. ,,Sadni si."
Sadla si a začala som jej rozprávať. ,,Pamätáš si na tú párty?" ,,Áno..a jak o nej vieš?" ,,..Ja som na nej bola.." ,,Čože?A prečo?A prečo si mi to nepovedala?A jak si sa o nej vôbec dozvedela?A bola si tam s niekým?"začala sa ma vypytovať. ,,Nebola som tam s nikým..nepovedala som ti to lebo som sa bála, že sa budeš hnevať..dozvedela som sa o nej z vášho rozhovoru..a chcela som zažiť nejakú zábavu..prepáč." ,,A zažila?" ,,Nie.." ,,Vidíš..nemala si tam chodiť..Ale už sa o tom nebavme..Nehcem na to spomínať.." ,,Prečo?Čo sa stalo?" ,,Nič." ,,Ja som videla aj Toma ako tam bije nejakých chalanov.."
,,Bože..nebavme sa o tom.. je to jedno..Chcela si sa ešte o niečom porozprávať?" ,,...Vlastne nie." chcela som jej ešte povedať o tých chlapcoch na párty, že ma chlapci nechcú a že si myslím, že som škaredá..ale spomenula som si na Denisa, a povedala si, že možno až taká škaredá niesom a že možno tú nejakú šancu aj mám..tak som to nechala tak. ,,Tak čau.." ,,Ahoj."
Odišla.CARA
Pozerala som na tehotenský test ako na neviem čo.Ja...som...TEHOTNÁ! Zase som sa rozrevala.Ako to poviem rodičom a sestre?..a kamarátom?...mám im to vôbec povedať?...plakala som. ...Vlastne..nemusím si ho nechať..ani nechcem..veď to je divné aj keď má niekto dieťa v 17 rokoch, nie ešte v 15tich..Vyliezla som zo záchoda a lahla si do izby.Zavolala som Tomovi, či sa nestretne.Za pol hodinu ma už čakal pred domom.Vyliezla som z izby a obula sa.
,,Ahoj.."ani som sa na ňho nepozrela.Dívala som sa so sklonenou hlavou do zeme.,,Stalo sa niečo?"za chvíľu ma začne ľutovať.,,..Ja..ja..vlastne Dan.." ,,Čo ti zas chcel urobiť ten..vrrr"začal zúriť. ,,On ma...znásilnil.."rozrevala som sa a hodila som sa mu do náručia. .. Išiel kúsok odo mňa a začal kopať do rôznych vecí, ktoré videl okolo. ,,Hajzel!Kokot sprostý...Aargh!!"nadával na ňho.(prepáčte za výraz) ,,Tom..ešte niečo ti musím povedať.." Vrátil sa ku mne z nahnevaným výrazom na tvári a sadol si ku mne.Bol na ňho dosť nasratý..ale mal byť aj prečo..je to k***t..furt musím nadávať..OK.Už s tým prestanem...,,No čo?..Povedz mi, že táto správa je lepšia.." ,,Bohužiaľ...není.." ,,Som tehotná.."zas som sa rozplakala.Tento deň som asi najviac plakala.. ,,Toto už není normálne!Idem!" ,,Kam?" ,,Ja neviem..za ním..alebo to idem nahlásiť!Tomu psychopatovi to proste nemôže prejsť!"
ČAUKO!!! :3
Ďakujem za reads a votes:)
Táto časť, je celkom krátka..no teda dosť krátka..ale aj také musia byť;)
*NATY♥
YOU ARE READING
Beautiful Or Painful Love?Both.
RomanceJe to môj prvý príbeh..takže neočakávajte niečo veľmi dobré..ale aj tak by potešil vote alebo koment..:)