Havária

70 5 2
                                    

CARA
Stále sme udržiavali očný kontakt, pokiaľ ho neprerušil.

,,Kate?Musím sa s tebou porozprávať osamote."

,,Okej, prepáčte."ospravedlnila sa nám a spolu odišli do kuchyne.

KATE
Prišli sme do kuchyne, lebo Eric sa chcel o niečom porozprávať.

,,Kate..Musíš im povedať aby odišli."

,,Prečo?"

,,No..lebo..s Carou si moc nerozumieme."

,,Počkaj chvíľu..idem za nimi."

,,Preč..?"nedopovedal, lebo som už bola preč.(ale aj tak som to počula :D)

Prišla som do obývačky.

,,Tak..už som tu."Eric stále zostal v kuchyni.

,,Kate..môžem ti niečo povedať?"

,,Iste."

,,Ale..nemohla by si ísť na čerstvý vzduch?Len na chvílu..Tom by tu tú chvíľu vydržal, nie?"

,,Áno..v pohode."ozval sa Tom.

,,Tak poď."otvorila som dvere a viedla ju von.

,,Chcela som ti povedať niečo o Ericovi.."

,,Čo s ním?"nevedela som čo má na mysli.

,,On ti povedal, len že odkiaľ sa poznáme, že?"

,,Áno.."

,,Lebo..nepovedal ti aj čo mi spravil."

,,Čo?Čo ti spravil?"nechápala som.

,,On ma aj s niektorými spolužiakmi šikanoval..vždy si na mňa počkali za budovou a potom ma tam mlátili a nadávali mi."

,,Čože?Tomu neverím.."

,,Myslíš, že ti klamem?!"

,,Ale on taký není!"odišla som urazená, že čo si o ňom vymýšľa.

Poslala som Toma dole, aby si išiel za tou svojou frajerôčkou.

CARA
Super..teraz mi neverí a myslí si, že si vymýšľam..neviem ako jej to mám povedať, aby mi uverila..

Tom prišiel za mnou a objal ma.

,,Ahoj Tom, Kate mi neverí, čo mi urobil Eric.."

,,Vieš..ona toho hajzla miluje a stojí si za ním.."

,,Ja viem.."

,,No..tak už to nerieš..veď zajtra už ideme domov."

,,Áno..som aj šťastná, lebo sa neuvidím s Ericom, ale aj smutná, že sa so mnou Kate nebaví.."

,,Ja viem..musíš to nejak predýchať a poď na hotel, musíme sa zbaliť, lebo zajtra ráno už odlietame."

,,Okej."povedala som a nasledovala ho na hotel.

Zbalili sme si veci a potom sme ešte išli do parku.Tam sme si sadli, vyfotili sa, a proste rozprávali..

Na hotel sme prišli večer a potom sme si ešte dali večeru a zalahli.

Na druhý deň
Vstali sme, dali sme si raňajky a vykonali svoju rannú rutinu.Urobili sme na izbe poriadok a zobrali si svoje kufre.Rýchlo sme ešte zbehli ku Kate, bolo mi jedno, či bola na mňa nahnevaná, proste som sa s ňou chcela rozlúčiť.

Zazvonili sme.

K:,,Prosím?"
C:,,Kate, ahoj, viem, že si na mňa nahnevaná, ale aj tak som sa s tebou chcela rozlúčiť."
Vypla to.
,,Ona to vypla."povedala som Tomovi.
Len sa začudovane pozrel a potom svoj zrak uprel za mňa.
Ja som sa otočila ku dverám a uvidela v nich Kate.Otvorila ich a skočila mi do náručia.

,,Budeš mi chýbať."povedala.

,,Aj ty mne."

Za ňou sa objavil Eric a prišiel ku mne.Ja som len zostala ako socha na mieste.Povedal mi do ucha, že ho to všetko mrzí, že vtedy bol sprostý debil.
,,Milujem ťa."povedal veľmi potichu, aby som to počula len ja.

Stále som zostala ako skamenená a len sa na ňho pozerala.Odišiel ku Kate a objal ju zozadu.Oprel si bradu o jej hlavu.

,,Tak čaute, my už pôjdeme."ozval sa Tom a otočil sa.Tiež som sa otočila a chytila ho za ruku.Potom som sa otočila naspäť k nim a Eric na mňa žmurkol.Rýchlo som si otočila hlavu k Tomovi.Len sa na mňa pozeral.

Prišli sme na letisko a sadli si do lietadla.

Let prebiehal kludne, no zrazu sa lietadlo začalo kimácať.Bála som sa, tak som sa pritisla k Tomovi a držala ho pevne za ruku.

,,Neboj s.."nedopovedal, lebo sa lietadlo zrútilo dole.

Kolovala vo mne panika a ja som sa začala triasť.Nevedela som, čo mám robiť.Ostatní v lietadle si nasadili tie prístroje, či čo to je, tak aj ja a Tom.Úplne som sa bála a zrazu som zacítila náraz.Potom som len videla čiernotu.

Zobudila som sa v nemocnici.Mala som na sebe tú hnusnú košelu so zápachom nemocnice.(nečakane :D) Nepamätala som si, čo sa stalo, a prečo som tu.

Vstúpila dnu sestrička a oznámila mi:
,,Dobré ráno, slečna Johnsnová, máte návštevu."

Uvidela som, ako do dverí vstúpila mama s otcom a Kath.V ruke držali kvety.

,,Ahoj moja."povedala s plačom mama a objala ma.Trochu ma to zatlačilo, ale pomohlo mi to objatie.Dala kvety do vázy a vrátila sa.Potom ma objala Kath aj otec.

,,Kde je Tom?"

,,Ty si to nepamätáš?..Keď ste sa vracali z Viedne, havarovali ste."

,,Čo?!To mi chcete povedať, že Tom je mŕtvy?"rútili sa mi do očí slzy.

,,Ťažko sa nám to hovorí, ale áno."
,,Zostaň silná."

ČAUKO :3
Je tu ďalšia časť.

Čo si myslíte o tom, že Eric miluje Caru?Myslíte si, že to nemyslel vážne alebo myslel?

A to ako je Tom mŕtvy? :O

Komentíky potešia:)
Naty;)

Beautiful Or Painful Love?Both.Where stories live. Discover now