NATALY
Prechádzala som cestou bosá, musela som dávať pozor, či niekde není rozbité sklo, alebo niečo ostré na čo by som mohla stúpiť.Už som skoro u ňho.Obzrela som sa, či za mnou niekto nie je.Či tam nieje náhodou Derek..Čo keď ma špehuje?Potom príde za Danom a niečo mu spraví!Všetko je teraz moja vina..Mala som ísť od začiatku hneď k Danovi, aby sa nestalo to, že ma Derek pravdepodobne asi pôjde hľadať..
Ale dúfam, že nenájde kde Dan býva..musím stále dúfať v dobré veci..a musím byť optimista..potom sa mi aspoň trochu ulaví..poviem si, že vôbec za mnou nešiel, a teraz len pozerá telku a vyvaluje sa na gauči s pivom..fuj..jak sa mi zhnusil..je tučný, pribral,..no je to proste holohlavý lenivý tlsťoch, ktorý má rád pivo a veľa toho nažere..furt je len za tou telkou a pozerá šport alebo čo..ten futbal hrozný..Ako..nič moc proti nemu nemám, síce si celkom rada tak zakopem, veď čo..ale v telke šport moc nemusím..Ja sa na ňho nechcem pozerať, ja ho radšej prežívam..--------------------------------------------------------------
Nemala som ho ako zavolať, keď som pri sebe nemala mobil..nemala som pri sebe nič, len na sebe plavky a už nič iné..vážne,..rozhodla som sa, že pohľadám nejaké kamienky..ja viem, robia to chalani, a je to také romantické alebo ako by som to nazvala, ale teraz nemám na výber a aj keby som mala by to bolo teraz jedno..Nabrala som si plnú hrsť kamienkov a začala ich hádzať do jeho okna..Už som tam bola viackrát, takže viem, kde má okno.
Hodila som tretí kamienok a v okne sa objavil rozospatý Dan.Juj, aký je ňuňatý..Otvoril okno a ja som hneď spustila;
,,Ahoj Dan, prepáč mi za to, že som bola na teba taká zlá, asi si sa vážne zmenil, a ja som to na tebe nevidela, vážne prepáč..a ešte stále platí, že by si ma tu nechal prespať?"pozrela som sa na ňho psími očami.Aspoň som sa o to snažila..,,Neospravedlňuj sa, ja som si to aj zaslúžil, spravil som hroznú vec, už som si to uvedomil, a áno stále to platí ale ešte predtým než sem prídeš, teda neviem či keď ti toto poviem sem budeš chcieť ísť, ale nechcem mať výčitky a musím ti niečo povedať.."
,,Dobre."prikývla na znak.
,,Mám s Carou dieťa.."
,,Čo?To je tá, ktorú si znásilnil?"
,,Áno."
,,A chtene alebo nechtene?"
,,Nechtene..veď to vtedy, keď som ju znásilnil otehotnela."
,,Panebože..to pre ňu musí byť hrozné..chúďatko, ľutujem ju..keby sa toto stalo mne, asi by som to nezniesla..I keď už som dospelá.."
Mám totiž už 19..a koľko môže mať ona?,,A ona má koľko?"
,,Nedávno mala 16."
,,To je..hrozné.."
,,Ty sa na mňa nehneváš?"
,,Nie.."
-------------------------------------------------------------
Už sme sa o tom ďalej nebavili..
Vyšplhala som na strom, ktorý bol pri okne a konárom som sa prehupla do vnútra.Už od malička som liezla po stromoch..Vždy som vyšplhala až na samý vrchol.Nebála som sa..a zostalo mi to doteraz..
,,Ták, urob si tu pohodlie."ukázal na čistú bielu posteľ.
Skočila som na ňu a 'objala ju'.Ale potom som rýchlo vyliezla, lebo som na sebe mala ešte trochu mokré plavky.Vyzliekla som si ich pred Danom..Veď čo, už sme to spolu robili..Ten sa len pozeral..
,,Môžem si skočiť do sprchy?"
,,Jasné, kúpelňa vieš kde je."
Prikývla som na znak súhlasu a smerovala do kúpelky.
Ták, idem sa trochu zkulturniť, ikeď je to pred spaním..Vošla som do sprchového kúta a zmrznutá som na seba pustila mierne horúcu vodu.Potom som na moju pokožku naniesla mydlo, ktoré som tam videla.Hmm, mandľové.Jedna z mojich obľúbených vôní.Ešte som si na hlavu vykydla šampón od Schwarzkopf(snáď som to dobre napísala :D) a rukami si 'škrabkala' hlavu.Mala som vlasy poriadne vyschnuté z morskej vody.."Ešteže som tu spoznala Dana..bez neho by som tu bola už úplne na dne.."pomyslela som si.Vlasy aj telo som si opláchla vodou a vyliezla zo sprchového kútu.Schmatla som uterák a obmotala si ho okolo tela.
,,Dan?"zakričala som na ňho s kúpelky.
,,Áno?"odkričal naspäť.
,,Nemáš ešte jeden uterák?"
,,Iste, počkaj podám ti ho."otvorila som dvere a počkala si na uterák.Podal mi ho cez malú medzierku medzi dverami.
,,Ďakujem."
Vlasy som si zabalila do turbanu a potom som si zobrala prst a na ňho dala trochu pasty.Pritlačila som ho na zuby a híbala s ním do prava a do ľava.Keď sa mi zuby zdali 'umyté' vypláchla som si ústa vodou a následne si vlasy vyfénovala..
Po 10 minutách, možno neskôr som mala vlasy suché.Odložila som fén a konečne išla za Danom.,,Nemáš nejaké tričko a boxerky?"
,,Počkaj."povedal a vybral zo šuflíka čierne boxerky a modré tričko.
,,Diki."pousmiala som sa na ňho a 'vyzliekla' zo seba uterák.Dala som si tričko aj boxerky a skočila do postele.Dan niečo hrabal v šuflíku, ale ja som ho potiahla za ruku a zhodila na posteľ.
Začala som mu dávať jemné bozky na pery a on mi ich opätoval.Potom svoje pery presunul na môj krk a ja som zastonala.
Len sme sa tam chvíľu ešte bozkávali a potom zaliezli pod perinu až sme ju mali skoro po uši.----------------------------------------------------------------
,,Dobré ráno."otočila som sa na Dana, lebo som cítila jeho dych na mojom krku.
,,Dobré."odpovedala som a vtisla mu bozk na líce.
,,Dáš si niečo?"ponúkol sa mi.
,,Že sa pýtaš, po ráne som hladná ako vlk."
,,Tak čo si dáš?"usmial sa na mňa.
Ten jeho úsmev.,,Tak čo máš?"
,,Necháš sa prekvapiť?"
,,Fajn.Ale mal by si vedieť že som alergická na oriešky."
,,Fajn, veď to tu ani nemám..."
,,Urobím čaj ak chceš.."ponúkol mi.
,,To bude dobré."
,,A praženicu."
,,Prezradil si mi to."pozrela som sa na ňho nahnevaným pohľadom, ale potom som sa aj tak musela zasmiať.
,,Ups, prepáč."
,,No pre tentokrát ti to prepáčim, ale nech sa to viackrát neopakuje, dobre?"
,,Nebude, milostivá pani."zasmial sa a ja tiež.
Raňajky položil na stôl s paradajkami.
,,Hmm, myslím, že mi to aj bude teda chutiť."
,,Veď jasné že bude, odo mňa všetko."pousmial sa na mňa.
Pustili sme sa do jedla a pritom sme popíjali čaj a k tomu sme mali chleba a tie paradajky.
,,Dobrú chuť."
,,Dobrú."
ČAUKO :3
Ďalšia dlhšia časť je tu.
Neviem čo k tomu napísať..len aby ste sa mali všetci dobre :D :)
A ešte čo myslíte, čo spraví Derek?Pôjde hľadať Nataly alebo to nechá tak a bude leňošiť na gauči? :D
Dozviete sa v niektorej z budúcich častí:)
Majte šaaaa <3
Naty;)
YOU ARE READING
Beautiful Or Painful Love?Both.
RomanceJe to môj prvý príbeh..takže neočakávajte niečo veľmi dobré..ale aj tak by potešil vote alebo koment..:)