CARA
,,Tom..ja neviem ani ako sa ti mám poďakovať..Veď keby si tu nebol tak.."
,,Ja viem..už na to nemysli..kedy budeš chcieť, zavolaj ma..ochránim ťa." usmial sa na mňa.
,,Hlavne keď budeš sama..ale nenútim ťa, len aby sa..vieš čo zas nestalo.."
,,Určite ťa zavolám..odteraz už sama doma nebudem..do vtedy, dokým ho nezavrú..teda dúfam, že ho zavrú.."
,,Neboj sa..zavrú.."
,,Okej.."povedala som so sklonenou hlavou.DAN
Je tu nuda..nikto ma tu nechce..
Mohol by som ísť z tohto štátu preč a inde by som si možno niekoho našiel..Pozrem sa na internet..
Okej..mohol by som ísť do Burgasu za dva týždne.Fajn, tak idem a budem mať od týchto ľudí pokoj.BELLA
Za dva týždneČo po mne chcel Mike?Možno, že sa chce len viac skamarátiť..ale asi sa mýlim..Na to, aby som to zistila sa s ním musím stretnúť.Teraz som sa fakt odhodlala.
Zavolala som mu.
,,Hálo?" ozvalo sa z mobilu.
,,Ahoj Mike, prepáč, že som minule utiekla, ale..no nemohol by si sa proste stretnúť?"
,,Mike..s kým to tam voláš?" počula som ženský mierne pisklavý hlas.
,,Počkaj Bett, potom ti to poviem..No..mohli by sme sa..a kde?"
,,..Čo tak vo Vei?...o druhej?"
,,Okej..pri fontáne?"
,,Super..tak dohodnuté."
,,Ahoj.."zložila som.Som zvedavá.Keď som ho prvý krát spoznala bol v pohode..ale za poslednú dobu sa nejako zmenil..k horšiemu..no uvidíme..dúfam, že sa mýlim..
V EUROVEI
,,Ahoj."
,,Čau."
,,Tak si poďme niekam sadnúť."
,,Nejdeme na bubbleology?"
,,Môžme."Ja som si dala čučoriedkové s malinovým želé a on len jahodové.Popíjali sme a rozprávali sme sa.
MIKE
Išiel som von s Bellou..ona ma zavolala..Pozerala na mňa tými krásnymi veľkými kukadlami. ,,Panebože.."povedal som trochu vzrušene náhodou nahlas. ,,Čo?" ,,Ale nič.."Potom sme ešte išli do nejakých obchodov pozrieť sa na nejaké oblečenie či čo.Moc sa mi tam nechcelo, ale držala ma za ruku..No teda ťahala..ale to je vlastne to isté..len ma nedržala tak dlho..
BELLA
Boli sme spolu asi 4 hodiny.Jak dobre som sa s ním bavila.A ja som si myslela, že je to nejaký úchyl alebo čo..Keby som sa neodhodlala, tak si to tak neužijem..Pomaly sme išli na zastávku, lebo za chvíľu nám mal ísť bus domov.Prišli sme na zastávku, ale moc dlho sme nečakali, lebo išiel už za 10 minút.Do busu som ho viedla dozadu.Vždy si tam sadám..Aj keď tam niekto je..Ešte sa mi nestalo, že by tam boli všetky miesta obsadené.Ale raz tam bolo len posledné miesto na sedenie a sedela tam nejaká parta.Ja som si tam sadla a vtedy sa na mňa divne pozerali..hm..no čo už..
Odprevadil ma až k domu.Pred bránou mi dal pusu na líce, povedal 'Ahoj' a odišiel.Nestihla som ani nič povedať a už bol preč..
DENIS
Mal som jej povedať o tom, že som zabil môjho brata? Ježiš nie..veď potom by ma nahlásila, neznášala by ma a neviem ešte čo by urobila..Musím si niečo vymyslieť..,,Spáchal samovraždu.."zaklamal som.Potom ma už len ľutovala..A jak jej to mám vôbec povedať?A mám jej to vôbec povedať?Ja neviem čo mám robiť...Keby som jej to nepovedal, tak by to tak či tak zistila neskôr..síce neviem ako,..
Poviem jej to potom..možno..DAN
To sú hajzli!Oni ma nahlásili!Veď teraz mám ako ísť do Burgasu keď ma budú chcieť zavrieť?Utečiem..Už mám plán..Prišli za mnou policajti.Otvoril som dvere od domu.Bývam sám, rodičia mi zomreli.Ale už som dospelý takže môžem bývať sám..(má 18 rokov) ,,Dobrý, čo by ste chceli?" ,,Poďte s nami, obvinili vás za znásilnenie mladého 15-ročného dievčaťa." ,,Čože?Ja som nič neurobil.."skúšal som sa z toho vyvliecť. ,,Ale urobili, nepomôže vám vyhováranie sa."
Vedel som, že dojdú preto som si predtým naplánoval ten plán.Ešte predtým som zobral batožinu a letenku pred bránu.Schoval som to do kríkov.Mal som pred domom aj zaparkované moje auto a kľúče od neho som mal vo vrecku.Dostal som ho od rodičov, keď ešte žili.
Išiel som s nimi k autu, a tam sa mi podarilo vytrhnúť sa im zo zovretia.Popadol som batožinu z kríkov aj s letenkou, odomkol som auto a naskočil do ňho.Batožinu som si dal vedľa seba a naštartoval auto.Rýchlo som upaľoval preč.Toto som urobil jak som najrýchlejšie vedel, akokeby mi išlo o život.Vlastne mi celkom o ňho aj išlo.
Rozbehli sa za mnou v aute so zapnutou sirénou.Pridal som plyn.Oni tiež.Takáto nahánáčka prebiehala dovtedy, dokým som nešiel na letisko, na ktoré sa malo zabočiť.Ale ja som nezabočil a keď sme boli trochu od tej zátačky, vyšmykol som sa im z dohľadu.Vlastne som sa len otočil a upaľoval na letisko.Keď som tam bol, za sebou som ich už nevidel.Rýchlo som im odovzdal letenku, urobil všetko čo sa má urobiť a nasadol do lietadla.
Zvlietli sme a ja som ich videl z okna na parkovisku.Stále hučala siréna..a hľadali ma.Ale majú smolu, len keby išli tiež do Butgasu, ale to by neurobili.Veď za to, že som raz niekoho znásilnil, by predsa neleteli za mnou do Burgasu.To by žiaden policajt neurobil.Možno len vtedy keby sa stalo niečo oveľa horšie..A keby odišli by sa tu možno stali horšie veci a u nich by oni neboli.Takže majú smolu a ja mám pohodu a kľud.Už sme mali pristávať.Zavrel som knihu a pripravil batožiny.
Keď sme pristáli, hľadal som hotel, v ktorom som sa mal ubytovať a keď som ho našiel išiel som na recepciu.Zapísal som sa a tá pani, ktorá mala na starosť recepciu sa na mňa trochu divne pozerala, že som prišiel sám..Bolo mi to jedno.Zobral som si od nej kľúče od izby a išiel do nej.Bolo to tam krajšie ako som čakal..pekný výhľad, celkom priestor, telka aj pekné čisté návlečky.Veď jasné, že by neboli špinavé,..Rozbalil som sa a vyrazil na pláž.
Uvidel som tam peknú babenku, tak som išiel za ňou.
ČAUKO! :3
Táto časť je celkom dlhá, tak dúfam, že sa vám bude páčiť.Ďakujem za všetky vote,komenty aj reads:)
NATY;)
YOU ARE READING
Beautiful Or Painful Love?Both.
RomanceJe to môj prvý príbeh..takže neočakávajte niečo veľmi dobré..ale aj tak by potešil vote alebo koment..:)