,,Ahoooj"pozdravil som sa tej babe. (Ja viem, nehovorí sa tam po slovensky ale nebudem to tu písať po neviem akom jazyku :D)
,,Ahoj?"odzravila sa nechápavo. ,,Nezajdeme niekam?" začal som flirtovať. ,,Prepáč, nemám záujem." ,,Aleee..prečo?" ,,Proste nie..Nepôjdem niekam s niekým koho nepoznám."
Tak som sa na to vykašlal a išiel hľadať inú korisť na balenie.BELLA
Kto bola tá baba, ktorú som počula z telefónu?Bola to jeho frajerka?Alebo sestra?Ja neviem..Ale keby to bola jeho frajerka by mi nedal pusu..síce to bolo len na líce, ale aj tak sa mi to zdá také..
Myslím, že sa mi začína páčiť.MIKE
Dúfam, že Bella nepočula Sisu.Čo keď ju počula a bude si myslieť, že je to moja frajerka?Vlastne ani neviem či ma ona chce..Ale ja ju na 100% chcem..nejak na ňu musím zapôsobiť..Ale jak?KATHRINE
Chúďatko Denisov brat..Prečo spáchal samovraždu? Čo sa mu stalo? Chcem to zistiť.Musím to zistiť..Dnes večer pôjdem za Denisom..
CARA
Mám chuť na sex.I keď mám depresie z Dana..Zavreli ho už vlastne?Asi hej, keď mi už 2 týždne nič nespravil..Možno ho pôjdem navštíviť..a budem sa mu vysmievať do tváre.Ale neviem, či som taká zlá..Ale áno.,,Tom?"zavolala som mu.
,,Áno pusa?"on je taký rozkošný keď ma tak volá.
,,Môžem sa s tebou stretnúť?" dúfala som, že nám nič neprekazí náš pripravovaný sex.
,,Iste..príď za mnou.",,Cŕŕŕn" zazvonila som na zvonček.
,,Poď." a pustil ma do vnútra.
,,Ahoj."pozdravila som sa mu a sama som mu vlepila niekoľko minutový bozk.
,,Ó..Cara..vždy ti ho dám ja..nie si nejaká..ehm..nadržaná?"pozrel sa na mňa pohľadom, že by to tiež chcel.
,,Ehm..áno."tiež som mu nastavila vzrušenú tvár.
Začali sme sa bozkávať..a teraz to nebolo len také, že obyčko, ale bol to poriadne vzrušujúci sex.Žiadna rýchlovka, trvalo to najmenej 1 hodinu.Potom sme si vedľa seba lahli a zaspali.Po niekoľko hodinách spania sme vstali a obliekli sa.Išli sme spolu do sprchy, jak keby sme to robili pravidelne.Pustili sme na seba tentokrát mierne studenú vodu a osviežili sa.Zobrala som mydlo s vôňou vanilky a postupne to liala na nás.S mojími rukami som mu po celom tele masírovala a rozotierala mydlo.Áno po celom.Usmieval sa na mňa a oplatil mi to.Tiež som sa na ňho usmiala.Vypli sme vodu a utreli sa do uteráka.Obydvaja sme si dali pohodlné oblečenie, povedala som mu nech zostane u nás a mohol by tu aj prespať.Však je sobota.Súhlasil a zhodli sme sa, že si kukneme nejaký film s pukancami.
,,Nemuseli by sme si kuknúť film ale seriál..čo takto American horror story? Ešte to o mne asi nevieš ale ja som do ňho zbláznená..I keď to na mne asi není vidno.Ale som."
,,Mne je to jedno..ja to nepoznám, ale keď sa to tebe páči, tak sa to bude páčiť asi aj mne."
,,Okej, ale nechcem pozerať niečo, čo vlastne bude baviť mňa, ale teba možno nie..tak keď by ťa to nebavilo, tak povedz, lebo mi to príde také..vieš."
,,Veď by som ti to povedal."mierne sa pousmial.
,,Okej..tak poď." ukázala som na posteľ.
Lahli sme si vedľa seba a tentokrát sme sa nezababušili, lebo sme to dneska už mali dlhé, a nechceli sme sa ani túliť..prišlo mi to trochu ľúto, ale aj zajtra je deň.Ešte som zbehla do kuchyne pre pukance, vypla svetlo a zapla to.Musí byť aj hororová atmosféra..Bez toho to nieje ono..síce to vôbec strašidelné nebolo..nie preto, že tam bol so mnou Tom a ochraňoval ma, ale nebojím sa tmy.Veď už mám 15.Zasmiala som sa nad tým.ČAUKO! :3
Čo myslíte, čo sa o tom dozvie Kathrine?
Povie jej Denis, že svojho brata zavraždil on?
Ak áno, čo na to Kathrine?
Potešili by komenty:)
NATY;)♥
YOU ARE READING
Beautiful Or Painful Love?Both.
RomanceJe to môj prvý príbeh..takže neočakávajte niečo veľmi dobré..ale aj tak by potešil vote alebo koment..:)