Nová láska?

155 13 8
                                    

KATHRINE
Sedela som na gauči a čítala si moju obľúbenú knihu od Johna Greena.Zrazu mi zazvonil mobil.
,,Haló?"
,,Ahoj..tu je Denis..pamätáš si ma ešte?"
,,Jasnačka."
,,Okej..tak nejdeš von?"
,,Dobre..a kedy a kde sa stretneme?"
,,Čo ja viem..jak to tebe vyhovuje..mne je to jedno."
,,Veď aj mne je to jedno..ale tak..mohli by sme sa teda o 14:00 v parku."
,,Dohodnuté..tak zatiaľ čau."
,,Ahoj."

Bolo 13:00.Rýchlo som vliezla do sprchy.Potom som si obliekla čierne legíny, obyčajné ale moderné tričko, na to bielu bundu a k tomu ružovobiele nike tenisky.Učesala som si vlasy a vyžehlila som ich.Nesmel chýbať na hydratovanie pier eos a oči som si zvíraznila špirálou.Som hotová.Už je 13:25.Vlastne len 13:25.Cesta do parku mi trvá asi 5-10 minút, tak vyrazím o :50.Keď som nemala nič robiť, vrátila som sa k čítaniu knihy.

DAN
To bol ale skvelý deň.Myslel som na deň, keď som ošukal Caru.Bolo to tak príjemné..keď som ho do nej vsunul..musím to spraviť ešte raz..hneď teraz!

TOM
Okej, to čo som chcel urobiť, už som spravil.Zazvoním Care, či nechce aby som došiel.Cestou k nej som stretol jej rodičov.
,,Dobrý."pozdravil som sa im.
,,Ahoj, ty si išiel nahlásiť toho sprostého debila čo to urobil našej Care?"
,,Áno, vy už to viete?"
,,Áno a teraz ho ideme tiež nahlásiť!Aby nebol málo nahlásený!"(:D)
,,Ale nemyslím si, že o ňom viete viac ako ja..Tak na čo im to bude?"
,,Myslíš si, že keby sme tam nešli by sme boli správni rodičia?"
,,Máte pravdu...Tak zatiaľ dovidenia."
,,Ahoj." odzdravili sa mi.
Prišiel som k jej domu.
,,Pííp..pííp..pííp.."zvonilo.
,,Denis?" počul som Kathrine.
,,Nie, tu je Tom."
,,Je doma Cara?"
,,Hmm..Áno...Caraa?Je tu Tom."
,,Áno?"po sekunde bola pri sluchátku.
,,Ahoj Cara, nechceš aby som išiel hore?"
,,Že sa pýtaš, ty ma vždy rozveselíš."
,,Pííp."pustila ma do domu.

Vošiel som do jej izby a dal jej poriadny bozk.
,,Pôjdeš na potrat?" ,,Asi áno.."smutne sa pozerala.

Zaklopala nám na dvere Kathrine. ,,Cara?" ,,Bože!Čo chceš?Teraz nemám čas!Príď inokedy!" ,,Ale to je súrne!" ,,Tak to povedz!" ,,Nie..je to osobné.." ,,No a čo!Mňa to "súrne" nezaujíma."povedala 'súrne' ironicky.

Za takých 10 minút sa už vrátili jej rodičia.Čo?To už tak rýchlo?Vlastne to niesú oni, kto zvonil na zvonček..lebo oni by si otvorili normálne, nezvonili by..Kathrine nebola doma.Asi išla von s tým Denisom, čo som počul.Takže nikto nebol doma, okrem Cary a mňa.

Otvorili sme.

,,Čo ty tu chceš?Jak sa opovažuješ sem ísť?!Neprišlo ti to už dosť čo si spravil?!Choď sa liečiť dobre?!"
,,..Nevedel som, ze tu budeš aj ty.."
,,No vidíš som tu aj ja."
,,Vypadni Dan!" zakričala na ňho Cara.
,,Bum."zatvoril som mu pred nosom dvere.

DAN
Tak, už som tu.Stačí už len zazvoniť.I keď, prečo zvoním..keď..je to divné, že ju idem znásilniť a ešte k tomu zazvonspýtal že 'môžem ťa ísť znásilniť?' Mal som proste vkročiť..Ale už som to potlačil.
Bože..pomyslel som si, keď som uvidel toho zmrda. Prečo tu je?!Teraz sa mi nepodarí, čo som chcel spraviť..hajzel..tváril som sa znechutene.
On mi len nadával a potom sa to skončilo.Do riti..ja som sa tak tešil..

KATHRINE
O :50 som teda vyrazila.Cestou do parku som si nasadila do uší slúchatka a počúvala Beatles.

V PARKU
Už som tam videla Denisa.Objali sme sa a on mi dal pusu na líce.Čo?To čo bolo? cítila som sa vzrušene za nejakú malú pusu na líce..ale aj tak.Začervenala som sa.
,,A..ho..j." koktala som.
,,Čau..Tak?Nezajdeme do Esterky?" spýtal sa, či nepôjdeme do takej cukrárne.
,,Môž..me." stále som cítila vzrušenie. Okej..musím s tým prestať..
,,To prečo?"
,,Čo?Nepáči sa ti tá cukráreň?"
,,Nie..tá je super..len..prečo si mi dal tú pusu na líce?"
,,Nepáčila sa ti?" videla som ako je smutný.
,,Páčila."pousmiala som sa na ňho a stále som bola červená ako paprika.
,,To je dobre..potom by som ti ju mohol dávať častejšie..a možno nie len na líce.."
,,Ehm.. neviem čo mám na to povedať."
,,Nemusíš nič hovoriť." priložil mi ukazovák na moje pery a potom ma pobozkal teraz už na pusu.
,,Fú.."nevedela som čo mám stalé povedať.Potom neskôr som to brala už ako samozrejmosť, zvykla som si na to..Naše ruky sa zrazu "zázračne" pritiahli..Tak sme sa držali za ruky a kráčali smerom k Esterke.

V ESTERKE
Sadli sme si a pozerali si jedálny lístok.Zhodli sme sa, že si obydvaja objednáme čaje.Ja si dám ovocný a on čierny.Rozprávali sme sa o tom, čo máme radi,..a proste veci o sebe.
,,Máš nejakého súrodenca?"
,,No..vlastne už nie.." povedal mi, že jeho 20 ročný brat spáchal samovraždu.
,,..Prepáč.." pozrela som sa na ňho, keď sa mu skotúľala po tvári slza.
,,To nič.."

ČAUKO :3
Dúfam, že časť sa páčila:) ak áno, poteší vote alebo koment:)
NATY;)








Beautiful Or Painful Love?Both.Where stories live. Discover now