Keď som dorazila na Wood Lake, hľadala som Bellu a Kate.Po chvíli som ich našla.Oni ma nehľadali, lebo si mysleli, že neprídem.Videla som ako sa tam šantili s nejakými chalanmi.Keď som na nich zakričala, obzreli sa a uvideli ma.S otvorenou pusou na mňa čumeli asi 5 sekúnd a potom sa rozhodli, že prídu za mňou.Rozutekali sa smerom ku mne a hneď som už bola oblkopená dvomi objatiami.,,Ty čo tu robíš?!"spýtali sa naraz so smiechom.,,No...fotrovi som povedala, že idem na brigádu...Ale namiesto toho som prišla sem za vami."odpovedala som im s nadšením, že plán vyšiel.,,Super, poď, zoznámime ťa s nejakými chalanmi.Určite sa ti nejaký bude páčiť."Dúfam, že naozaj bude...Hh.Chcela som mať už nejakú prvú ozajskú lásku..Keď som mala 13 mala som frajera, ale trvalo to len necelé 2 mesiace..Teraz, keď už mám 15 by som chcela mať frajera, s ktorým by mi to dlhšie vydržalo..Idem sa tam teda pozrieť, či tam nebude nejaký pekný typ pre mňa.
BELLA
Keď sme uvideli Caru, hneď sme sa za ňou rozbehli.Nechápali sme, že je tu.Keď nám to povedala, tak sme sa tešili a povedali jej aby sa išla zoznámiť s chalanmi.Došli sme tam.,,No téda, ďalšiu babenku ste nám so sebou doniesli?"vykríkol nadšene jeden z nich.,,Cara, toto je Michael,Dan a Tom.Michael,Dan,Tom toto je Cara.
,,Úú, rošťanda."začal Dan.
,,No vidíš, sú z teba hotoví."povedala som Care.
,,Ale nepreháňaj."odpovedala.
DAN
Tá baba je fakt pekná.Páči sa mi z nich najviac.CARA
Ten Tom je ale sexy.Ooh.Má krásne modré veľké oči, hnedé vlasy,vysoké telo, stredne svalnaté ruky, čo je presne môj typ, lebo ja nemám rada keď má chlap úplne svalnaté ruky, a ani keď ich má ako špáratko..
A tie tehličky..ohh.KATE
Keď sme sa dozoznámili, no teda Cara s chalanmi, išli sme si dať nejaké pivo, a potom sme sa rozhodli sa ovlažiť.Ešte predtým ako sme išli do vody sme zostali na pláži a počúvali sme hudbu..Nebola tam živá hudba ale práve išla moja obľúbená kapela, Our last night.Môj sen je ísť na ich koncert..Na pláži sa tancovalo, my sme si spievali, bola pohoda..Ale už bolo na čase, kedy sme sa mali ísť osviežiť.Všetci sme sa rozutekali do vody.Bola úžasná, ani ľadová ani horúca...vlastne horúca by ani nemohla byť.
CARA
Dan mi stále rozopínal plavky.Našťastie sa mu to nepodarilo úplne, ale dosť mi to vadilo.Rozhodla som sa, že mu aj ja niečo urobím.Po chvíli som prišla opatrne za ňho, aby si ma nevšimol, a stiahla som mu plavky.Pod vodou to nebolo až tak vidno ale aj tak sa mi to podarilo.Mala som taký dojem, že sa mu to páčilo.Hneď sa ku mne otočil a akože náhodou mi chytil kozu a "náhodou" sa obtrel o mňa, takže mi trocha stiahol horný vrch plaviek, a uvidel mi bradavku.Hanbila som sa, lebo som nemala až také veľké kozy, ale z jeho tváre som vylúštila, že sa mu aj toto páčilo.Ešteže sme boli ďalej od ostatných, lebo to by bol trapas aj pre ňho aj pre mňa.Ahojte,dúfam,že časť sa páči.Budem rada za každý koment aj vote.
Naty :)
*na obrázku je Cara
YOU ARE READING
Beautiful Or Painful Love?Both.
RomanceJe to môj prvý príbeh..takže neočakávajte niečo veľmi dobré..ale aj tak by potešil vote alebo koment..:)