Výlet do Viedne

90 7 2
                                    

TOM
,,Cara!Vstávaj!Ideme do Viedne!"
,,Áno..hneď."
Vyšiel som z postele a išiel na záchod.Keď som sa vrátil, stále ležala v posteli.
,,Cara!Chceš ísť do tej Viedne?!"
Chytil som jej nohu a začal ju ťahať.Spadla na zem a začali sme sa smiať.Odvtedy už bola hore a začala sa chystať.Lietadlo malo ísť z Košíc o 18:00.
A vstali sme o 8:00.Urobili sme všetko čo máme, ako učesali,vlastne len Cara, obliekli a išli sme si dať dole raňajky.

Vytiahla zo skrinky medové cereálie a z chladničky mlieko.Nasypala cereálie do dvoch misiek a zaliala to mliekom.Sadli sme si k stolu a jedli sme.

Neskôr asi okolo 10:00 sme išli spolu do vane.Napustili sme si horúcu vodu a nasypali do nej soľ a penu.Oprel som sa o vaňu a Caru som si pritiahol k sebe.Bola ku mne otočená chrbátom.Zobral som špongiu na umývanie a namočil ju.Začal som ju šúchať o Carin chrbát.Proste som ju umýval a masíroval.Boli sme tam asi pol hodinu a potom sme sa zabalili do uterákov a obliekli.Ja som sa ešte rýchlo musel zbaliť.

Zbehol som domov.Zobral som veľkú tašku a do nej som dal pre istotu 1 tričko na viac, takže 5 tričiek.Na spanie(ako pyžamo)som si zobral len niekoľko boxeriek.Spím bez trička, aby to vzrušovalo Caru.Teda dúfam, že ju to vzrušuje.A potom som si zbalil zubnú kefku, pastu, vreckovky a veci okolo hygieny. Obliekol som si rifle s bielym tričkom a išiel za Carou.

CARA
Obliekla som si čierne legíny a ružové tričko.Na to biely sveter a k tomu čierne vansky.Bolo 12:00 a vyrazili sme z domu.Autom sme sa odviezli do Košíc na letisko.Cesta trvala okolo 4och hodín.Doviezli nás rodičia.
,,Čaute." ,,Dovi." odzdravili sme sa rodičom a išli na letisko.Predtým sme si ešte kúpili kávu.Bolo 17:00.Sadli sme si ešte na jeden koktail a pretoże som bola celkom hladná, kúpila som si bagetu.Šunkovo-syrovú s majonézou a zo zeleninou.Tú mám najradšej a vždy si ju kupujem.Dojedla som a išli sme všetko vybaviť.Dali sme letenky tej žene čo stála za pultom a pustila nás do lietadla.Sadli sme si dozadu vedľa seba.Bola som pri okne.Hneď som si vytiahla slúchadlá do uší a knížku.Tom tiež počúval hudbu.Dala som si slúchatká do uší a nastavila som si pesníčky do poradia, ako budú hrať.Otvorila som knížku na strane 120 a pustila sa do čítania.Už sme zvlietli.Pozorovala som z okna oblaky a proste modrú oblohu.Predstavovala som si ako lietam.Hh, jak z rozprávky.Mám bujnú predstavivosť.Vedľa mňa lietali vtáky a nejaké mačky.Započúvala som sa do hudby a začala si nahlas spievať.Neuvedomovala som si to a Tom ma v tom prerušil.
,,Cara..Cara.."nepočula som ho lebo som mala slúchatká, ale drgol do mňa.
,,Áno?"
,,Vieš, že si tu nahlas spievaš a je to dosť počuť na celé lietadlo?"
,,Ups.."pozrela som sa okolo seba a uvidela ľudí ako na mňa zazerajú.
,,Pardon."ospravedlnila som sa a ďalej počúvala hudbu a dávala pozor, aby som tie ústa zas neotvorila.Knížku som už predtým odložila.Rozmýšľala som nad tým ako sa má Bella a Mike.No...a aj Dan.Zase na ňho myslím.Nemala by som.Potriasla som hlavou aby som na ňho zabudla.Rozmýšľala som aj nad Kathrine, ako to išlo s Denisom.Či zabil aj niekoho iného než svojho brata.

Pristáli sme už veľmi rýchlo lebo sme leteli okolo hodinky.Išli sme si najprv odniesť veci do hotela a potom sa len tak poprechádzať na ulici a pozerať na rôzne pamiatky a všeličo iné.Zobrala som si zo sebou aj foťák, nezmienila som sa o tom, ale chcela by som ísť na strednú školu s odborom fotografovanie.Už 2 roky ma baví fotografovať.Fotím hocičo aj keď som doma.Slnko z balkóna, proste oblohu, zvieratá, rastliny proste prírodu.Ale fotím aj najpr. ovocie, sviečky, knížky atď..

Vyfotila som si pamiatky napr. MuseumsQuartier,zámok Schönbrunn,Horný Belvedere...a potom aj také že električku a nejaké domy,parky,stromy, na ktorých boli povešané srdiečka,violončelá,žaľude..a v tme, keď to bolo všetko zapnuté a svietilo to, to bolo krásne.Je to aj cez deň krásne ale takto je to oveľa viac.

Zajtra sme sa s Tomom rozhodli, že pôjdeme na vianočné trhy.
Išli sme naspäť na hotel a onedlho už sme zaspali.

Na druhý deň
Obliekla som si modré napasované rifle s bielym tielkom, na to zelený volnejší sveter a čiernu bundu.Na nohy som si obula biele vans tenisky a vyšli sme.

Bolo tam toho hrozne veľa.Nie jak u nás v Senci, že tam máme 5 stánkov..Tu ich bolo minimálne 20.
Nebolo tu jedlo aké máme tu v Senci.Napr. neboli tu lokše, kebab, cigánska a ani originálny hot dog.Ale bol tam taký zvláštny.Bolo tam nejaké chrumkavé pečivo, či nejaký rakúsky zapekaný rožok alebo čo a vnútri bola klobása.Ešte na to poliali cesnak.To som si kúpila.Bol tam aj taký detský džús či punč, a keď si si ho kúpila ti k tomu dali hrnček.Ale platila si za ňho 3€.Mohla si ho aj vrátiť.Ďalej tam boli mozartove gule, alebo jahody v čokoláde, ovocie a cukríky..proste všetko.A boli tam aj čiapky,šály,plyšáky atď..Kúpila som si jahodový koláč,šedú čiapku,nejaké suveníry ako snehová gula..

Len tak sa prechádzame a obdivujeme rôzne kúsky keď zrazu:
,,Cara?Ty čo tu..?"
Otočila som sa.
Stála tam Kate.
,,Kate?"ona ešte predtým odišla na inú školu kvôli šikanovaniu.
,,Ja som tak rada, že ťa vidím."nemohla som sa s ňou ani stretávať, lebo sa odsťahovali ďaleko.
,,S kým si tu?"
,,Predstavím ti ho."
,,Hmm..čo?Niekoho si si našla?"
,,Áno..a ty si tu s Tomom?"ukázala na ňho.
,,Áno."
,,Erííc(čítajte Erik)..poď sem.Chcem ti niekoho predstaviť."
,,Aho-..Cara?!"
,,Eric?!"
,,Ty ho poznáš?"pozrela sa na mňa Kate.
,,Áno..ty ho poznáš?"pozrel sa na mňa aj Tom.
,,...Áno."
,,Odkiaľ?"
,,Potom vám to vysvetlím..no asi len tebe Tom..lebo tebe Kate to asi vysvetlí ERIC."zvýraznila som jeho meno znechutene.
,,Dobre my už ideme, povedz mi Kate kde ste teraz ubytovaní."povedala som.
,,Ja tu bývam."odpovedala.
,,Ako na stálo?"
,,Áno."
,,A prečo?"
,,No my sme sa najprv s rodičmi odsťahovali na východ Slovenska ale potom sme raz išli sem do Viedne a ja som tu spoznala Erica.Zistila som, že tu býva a neskôr som sa sem k nemu nasťahovala."
,,Ale..je to trochu zamotané..keď aj Eric býval na Slovensku.."
,,Ja viem.."
,,No tak dobre..a kde teda bývate?"
,,Jak je Belvederegarten na ulici Rennweg."
,,Okej..tak zatiaľ ahoj Kate."nepozravila som sa Ericovi.Viem, že som sa chovala neslušne, ale za to si ani nezaslúžil, aby som vyslovila jeho meno.

,,Odkiaľ si ho poznala?A prečo si sa chovala tak znechutene?"spýtal sa Tom.
,,Erica som poznala na základke v 8.ročníku."
,,Veď to nebolo ani pred rokom."
,,Ja viem..a on ma šikanoval."
,,Chudinka.."
,,Skoro každý deň som trpela..chodievala som domov zo školy v tme a počkali si na mňa v nejakej uličke alebo za nejakým domom..bolo to najhoršie obdobie môjho života."
,,Takto sa k tebe nikto nemôže správať!Idem si to s ním vybaviť!"
,,Nie Tom..nechcem aby si tam išiel, lebo Kate by sa na mňa nahnevala a nebavila by sa so mňou..a naviac..už si nahlásil predtým aj Dana.."
,,To je jedno koľko chlapcov som už nahlásil, proste keď sa ti niečo stane tak to pôjdem vybaviť."
,,Áno..ale už je to minulosť.."
,,Uvidíme, či to už skončilo...ak nie, už sa o tom s tebou nebudem baviť, či budeš chcieť aby som ho išiel nahlásiť, alebo nie.."
,,Fajn."
,,Dobre..musíme sa na dovolenke zabávať alebo oddychovať..proste musíme mať dobrú náladu..takže si teraz urobíme nejaké osviežujúce jedlo a pozreme nejaký film.Okej?"
,,Okej."usmiala som sa na ňho a išla prichystať jahody a nejaké ovocie.
Z chladničky som vytiahla jahody, čučoriedky a banány a napichla to na špajdlu.Sadla som si k Tomovi a zapla som telku.

ČAUKO :3
Ináč touto časťou som sa trochu inšpirovala sebou, lebo teraz nedávno, asi pred týždňom som bola vo Viedni.Aj na Vianočných trhoch.Ale neviem či vás to zaujíma...:D
A chcela by som doporučiť príbeh od sisaaa21 'Love, Depression and drugs' :)
Naty ;)

Beautiful Or Painful Love?Both.Where stories live. Discover now