Špionážska misia

70 7 0
                                    

KATHRINE
Tak..dnes to pôjdem zistiť..Dnes večer.
Zatiaľ som si prečítala knížku a kukla niečo v telke.Ešte stále ma baví Disney Channel..Áno viem, že je to pre mňa už detské, ale stále som z toho nevyrástla.(:D)

Bolo 17:00.Začala som sa chystať.Chcela som tam ísť v tme.A tma začína už o 16:30.Zobrala som si menšiu tašku a dala do nej pre istotu nôž, povraz a nejaké vecičky na ochranu.Hodila som sa do čierna a dala som si aj čiernu čiapku.Nie takú na tvár, že mám vyrezané diery na očiach, ale normálnu.Zišla som zo schodov a obula si čierne vansky.Z domu som vyšla okolo 17:15.

Tak, a som tu.Teraz ako sa tam mám dostať?Skúsim cez okno.Preliezla som plot a išla na záhradu.Videla som otvorené okno na vetračku.Po dome k oknu viedli nejaké rastliny, tak som na ne vyšplhala.Vopchala som ruku do priestoru otvoreného okna, ale najprv som sa pozrela, či v izbe niekto nieje.Vzduch čistý.Tou kľučkou čo je na okne(neviem jak sa to volá :D)som pohla rukou do boku a okno otvorila.Už som to raz robila, keď som sa doma vymkla.Oknom som vliezla dnu.Okno som dala naspäť na vetračku, aby som zakryla, kadiaľ som prišla.

Počula som kroky blížiace sa k izbe, v ktorej som.Schovala som sa za dvere a načúvala.Tá osoba otvorila dvere a išla k posteli.Pomaly som vyšla spoza dverí a tichším hlasom povedala:
,,Uvedomuješ si, že zabiť niekoho nie je len taká vec?"
,,Čo?"otočil sa a uvidel ma.
,,Áno, som tu, aby som sa o tebe dozvedela viac.Čo si zač."
,,Ale..už o mne vieš všetko."
,,Aspoň mi dovoľ ti dať nejaké otázky, na ktoré sa ťa chcem spýtať."aj keby mi nedovolil, by som ho prinútila odpovedať.
,,Dobre."
,,Zabil si len svojho brata?"
,,Nie.."
,,A koho ešte?"
,,To už nemôžem povedať."
,,Dobre..jak chceš..buď mi to povieš alebo to z teba dostanem po horšom."

DENIS
,,Jak chceš..buď mi to povieš, alebo to z teba dostanem po horšom."
Hh..čo mi môže spraviť?
,,A čo mi spravíš?"jemne som sa zasmial.
Začala z tašky niečo vyťahovať.
Nôž.
,,To ma chceš zabiť?"
,,Tak povieš mi to či nie?"
,,Ehm.."ešte stále som to nechcel povedať.
Vytiahla aj povraz.
,,A čo chceš robiť s týmto?"
,,Uvidíš, keď mi to nepovieš."
,,Dobre, dobre..zabil som svoju mamu."
,,Ty..si chorý..prečo to robíš?"
,,Ja..neviem."
,,Aj toto je otázka, na ktorú chcem vedieť odpoveď."pozrela sa na mña zo zdvihnutým obočím.
,,Lebo mama ma bila a brat tiež."
,,Prečo ťa bili?A čo tvoj otec?"
,,Neviem prečo ma bili..asi preto, že boli psychopati..A otec asi nebol psychopat."
,,Myslím, že aj ty si psychopat..Ale mal si na to dôvod.."
,,Mal."
,,Okej..chceš byť so mnou?"
,,Jak, že či s tebou chcem byť?"
,,Pochopil si to veľmi dobre tak odpovedz."
,,Chcem."
,,Dobre..A mohli by sme zabíjať spolu."navrhla.
,,Super.Ale ešte pred chvíľou si hovorila, že keď som ich zabil som chorý a psychopat.."
,,Šššt."položila mi ukazovák na pery a začala ma bozkávať.
,,Už teraz ťa milujem."povedal som trochu nezrozumiteľne lebo ma bozkávala.
,,Aj ja teba."

DAN
Ráno som sa zobudila a išiel sa naraňajkovať do jedálne hotela.
Dal som si čokoládové guličky s mliekom.Na pitie pomarančový džús.Keď som doraňajkoval, rozhodol som sa ísť na pláž.Musí sa mi niečo podariť.

Išiel som sa ovlažiť do vody.Potápal som sa z otvorenými očami.Zrazu som len tak plával pod vodou a narazil som do niečoho.Bolo to mäkké.Teraz som nemal otvorené oči, lebo ma začali štípať.Otvoril som oči a uvidel veľkú riť s ružovými tanga plavkami.Postavil som sa, aby som sa nadýchol a chcel som sa jej ospravedlniť.Ona sa otočila a svojimi veľkými prsami sa obtierala o moju hruď.
,,Ahoooj."pozdravila sa mi.
,,Prepáčte mi, že som do vás narazil."zmenil som sa na slušného.
,,To nevadí, bolo to príjemné."
,,Ah.."
,,Inak, ja som Nataly a ty?"
,,Dan."potriasli sme si rukou.
,,A čo ty tu tak na dovolenke?Si tu s niekým?"
,,Nie..som tu sám."
,,Prečo?Chudáčik."pohladkala ma po vlasoch.
,,Ja ani neviem..chcel som len vypadnúť z miesta kde žijem..na chvíľu."
,,Aha..a.."
,,Natalyyy..s kým sa to tam rozprávaš?"videl som holohlavého chlapa so svalmi ako sa k nám blíži.
,,Ale Derek, to je len kamarát.Teraz som sa s ním zoznámila."
,,Stačilo zaznamovania."
,,Nie..nebudeš mi rozkazovať..ja sa s ním chcem rozprávať."
,,Asi by som už mal ísť."zamiešal som sa do toho.
,,Nie nechoď."povedala Nataly.
,,Áno, mal by si už ísť.Choď za svojou maminkou."
,,Ja už mamu nemám.."
,,Chudáčik..Derek!Ty si hajzel!Poď Dan..ideme!"
,,Čož..?"nechal som sa ňou viesť.

,,To kto bol?"spýtal som sa.
,,Ale..môj frajer..sme tu na dovolenke."
,,Aha.."
,,Nezajdeme niekam?"
,,Mohli by sme..čo takto na večeru?"
,,Okej.Kam ma zobereš?"mierne sa zasmiala.
,,Poď.Uvidíš."
Viedol som ju do hotela.
,,Tak..tu bývam..teda som tu ubytovany"
,,Pekný hotel."
,,Viem..a výborne tu varia..najprv som ťa chcel zobrať do reštaurácie, ale rozhodol som sa, že ťa zoberem sem.A mohol by som ti ukázať aj moju izbu."
,,Určite."
,,Tak poď..sadni si a objednajme si."

,,Dala by som si lososa s omáčkou."
,,Ja mäso zo zemiakmi."
Crngol som zvončekom a čašník bol hneď pri našom stole.
,,Čo si dáte?"
,,Poprosil by som lososa s hríbovou omáčkou a mäso zo zemiakmi."
,,A na pitie?"
,,Čo si dáš?"spýtal som sa Nataly.
,,Hmm..nesýtenú minerálku."
,,Tak to a..ja to isté."
,,Takže dve nesýtené minerálky?"
,,Áno."

Doniesli nám to a pustili sme sa do toho.
,,Hmm, výborné."

ČAUKO :3
Ďakujem za to, jak to rýchlo stúpa:)Všetko..aj vote ale hlavne reads;)
Ďakujem ďakujem ďakujem :D
Naty;)

Beautiful Or Painful Love?Both.Where stories live. Discover now