Prekvapenie

95 8 0
                                    

Ďaľšia časť pridaná po dni.Prajem príjemné čítanie:)

,,On..zabil svojho brata!Je to vrah!"rozplakala som sa.
,,Čo?! Veď ste spolu tak dobre vychádzali..Asi to v hlave nemá v poriadku."
,,Ja viem.."
,,Čo keď zabil viac ľudí?"
,,Na to som myslela aj ja.Musíme to zistiť."
,,Ty to musíš zistiť, mňa do toho nepleť."
,,Ale..ja to nedokážem sama."
,,Smola..ja nechcem mať žiaden prúser a nejsom taká dobrá špiónka ako ty.Vždy keď som niekoho chcela nastrašiť, nikdy sa mi to nepodarilo, lebo som bola nešikovná a narobila som hluk.Tebe sa to však vždy podarilo.Takže keby som išla s tebou, by som len narobila problémy a nebola by som v tom len ja, ale aj ty."
,,Okej..musím to urobiť sama.Máš pravdu."
Musím to zistiť takým spôsobom, akým sa mu to nebude páčiť.Teda myslím, že sa mu to nebude páčiť.

CARA
Hmm..čo takto ísť niekam na výlet? Napadlo ma.
,,Tom?Nešli by sme niekam na výlet?"
,,A kam?"
,,Čo ja viem..Hocikde..kde to bude lacné."
,,Ja by som išiel, len..dovolia ti to rodičia?A si tehotná.."
,,Veď čo sa môže stať?A rodičia..tak to bude asi problém..mame by to asi nevadilo ale fotrovi asi hej.."
,,Tak sa spýtaj potom a uvidíme..ja by som rád išiel."
,,Okej."
,,Ináč..ukáž."pribehol ku mne a vyhrnul mi tričko.
,,Už máš väčšie bruško."
,,Ja viem..ale je mi to ľúto, že to není s tebou..Vlastne by som bola oveľa radšej keby som ho nemala s nikým."
,,Áno..hajzel."spomenul si na Dana.
,,Neboj sa, keď nám to vydrží, tak si jedno decko urobíme."zasmiali sme sa.
,,Hh..okej.Ale až neskôr..to nám musí dlho vydržať."pousmiala som sa.
,,To musí."dal mi pusu a pohladil bruško.Ešte stále som mala vyhrnuté tričko.

,,Caraa, Kath, sme doma!" počuli sme rodičov.Kath bola zavretá v izbe a nezaujímalo ju, že tu sú rodičia, ale ja s Tomom sme boli v obývačke, čo je hneď pri vchodových dverách.
,,Aho-..Cara!Čo to tu robíš?" pristihli nás pri tom, vlastne pri ničom.Mala som vyhrnuté tričko, lebo Tom mi hladil brucho a oni si mysleli niečo iné.
,,Ale mami..to není tak jak to vizerá."
,,A jak to teda je?"objavil sa za ňou otec.
,,On mi hladil brucho...viete..dieťatko."
,,No, chceme tomu veriť, takže tomu aj veríme."
,,Fajn."
,,A čo si dnes robila?"
Prečo sa ma to furt pýtajú?Začína mi to liezť na nervy.
,,Ale..poznáš to..tak jak vždy."
,,A Kath?"
,,Veď choď za ňou."
,,Je v izbe?"
,,Hej."
,,A mami?Ešte niečo..nemohla by som ísť niekam na výlet?"
,,Nie..nepôjdeš nikde sama."
,,Čo si myslíš, že tam pôjdem sama?Kto by išiel na výlet sám?Veď by som sa tam unudila k smrti."
,,Tak potom kto tam s tebou ide?"
,,Tom."
,,No..ešte si to rozmyslím."
,,No..okej..ale nehovor to prosím otcovi..vieš ako by to bral a aký je.."
,,Ale on ti chce vždy len dobre.Veď ťa chce vždy ochrániť.O tomu ide.Nechce aby sa ti niečo stalo.To by si stále vyčítal."
,,Ehm..ale veď už sa mi niečo stalo..a to si vyčíta?"pripomenula som jej znásilnenie.
,,Jasné že si to vyčíta..a nechce aby sa ti stalo niečo podobné..alebo aby sa ti vôbec niečo stalo.."
,,Ja viem..ale aj tak mu to nehovor.."nechcela som aby za mnou stále otec chodieval a kontroloval ma.Potom by som nemohla chodiť na výlety, alebo chodiť dokonca so školou na výlety..myslel by si, že nejaký spolužiak by mi mohol niečo urobiť..Ale dúfam, že to tak nebude.Inak ho budem neznášať..vlastne ja ho už neznášam..ale už sa ku mne správa lepšie..
,,No dobre."odpovedala mi.

Na druhý deň
Zobudil nás budík.,,Ježiš..mne sa nechcee." povedal unavene Tom. ,,Ani mne.." ,,Nemohli by sme zostať doma?" ,,Veď to by som aj ja chcela ale rodičia.."
,,No jo..ale nejdú do práce?"spýtal sa.
,,Vlastne idú.Aj Kath ide do školy..takže by sme tu boli sami."
Nič nehovoril.Ale videla som na ňom, že sa uškŕña.
,,Len musíme počkať, keď odídu.A mama ma príde zobudiť, tak sa musíme tváriť, že sa chystáme."
,,Okej."dal mi pusu na čelo.
Vstali sme z postele a zapli si rádio aby sme sa naladili na dobrú náladu.Keby sme nechali pustené rádio alebo telku, by sme si vlastne mohli aj lahnúť, lebo by si rodičia mysleli, že nespíme, keď to je zapnuté.Ale nebudem to riskovať..Išla som do kúpeľky, ktorú mám v izbe a umyla si zuby kvôli Tomovi.Nie že by mi to povedal, ale nechcem aby mi smrdelo z pusy, keby sme sa bozkávali.Vlastne aj keby sme sa nebozkávali.A je to aj kvôli mne..nemám to rada keď nemám umyté zuby..mám také nechutné na zuboch..a keď si ich umyjem ich mám také svieže..Ešte som si učesala vlasy a nič som si nedávala okrem korektoru.Chcem vyzerať prirodzene.Som spokojná s tým, jak vyzerám.Sú tam nejaké nedokonalosti, ale to je všetko.Teda aspoñ podľa mña.

,,Cara!Vstávaj!"otvorila nám dvere mama.
,,Už sa chystáme."
,,Okej..stihnite školu.Pa, idem už do práce."vtisla mi bozk na líce a odišla.
Ešte som skontrolovala, či už odišiel otec a Kath.Keby doma ostala len Kath, mohli by sme si už lahnúť, lebo by nás nenažalovala.Poznám ju.Ale nebudem ani toto riskovať..
Vyšla som z izby a skontrolovala otca a Kath.Už boli preč.Išla som ku chladničke a otvorila ju.Vybrala som z nej šunku,syr a maslo.Z chlebníka dva rožky a naporcovala to na dva taniere.Zobrala som to do izby.
,,Raňajky do postele!"zakričala som na ñho a podala mu to.
,,Jéé, ty si úžasná.Vieš že ťa milujem?"
,,Áno viem."pobozkal ma.
,,Tak si to vychutnaj."
,,Vychutnám."
,,Dobrú chuť."
,,Dobrú a ďakujem."poďakoval a pustili sme sa do jedla.
,,Hmm..jak to, že u teba aj obyčajný rožok chutí božsky?"
,,Hh.."
Keď sme dojedli odniesla som to do kuchyne a mala som namierené do izby.Dvere boli zamknuté.
,,Tom?"
,,Áno?"
,,Otvor."
,,Počkaj chvíľu."
,,Môžeš."
,,Otvorila som dvere a on mi zakryl oči svojimi rukami."
,,Hh..čo to robíš?"
,,Uvidíš."viedol ma dopredu.
Odokryl svoje ruky a ja som mala stále zavreté oči.
,,Môžeš."
Otvorila som oči.Na posteli boli hodené 2 lístky do Viedne.
,,Oh..čo to je?"
,,Ty vieš čo to je."
,,Ja viem..áno, viem čo to je."
,,Pôjdeme na výlet?"
,,Áno."
,,A čo rodičia?"
,,Už som to s nimi vybavil."
,,Ty si.."zavesila som sa na ñho a dala mu veľkú pusu.
,,Poďakuj aj svojim rodičom."
,,A kedy ideme?"zvedavo som sa opýtala.
,,Už za 2 dni."
,,A na koľko dní?..Či tam nejdeme prespať?"
,,Na 4 dni."
,,Super.Už sa môžem aj zbaliť."
Zobrala som si zo skrine tašku a začala do nej hádzať oblečenie.

ČAUKO :3
Dúfam, že časť sa páčila;)
Naty;)

Beautiful Or Painful Love?Both.Where stories live. Discover now