Noc na pláži/u Dana?

87 7 0
                                    

KATH
Kokos tá Klára je taká..ehm!..To by ma zaujímalo, kedy to mal prvý krát s ňou, veď má 15 tak to nemohlo byť dávno..Alebo by tak skoro..viete čo?
Nechcem sa ho na to pýtať, veď to by zistil, že mi to vadí..
Veď no a čo..no a čo, že to zistí..
Neviem prečo na ňu vôbec nadávam..veď sme najlepšie kamošky..aha už viem prečo, ošukala mojho Denisa!..Ja som asi blbá, ale bolo to ešte pred tým ako so mnou začal chodiť..možno ešte predtým ako ma spoznal..alebo?Čo keď to s ňou robil prvý krát keď sme už spolu chodili?
Ale nie..čo si to tu ja vymýšľam..veď to by mi nespravil..veď ma miluje..

NATALY
Rozhodla som sa zostať na pláži..

DAN
,,Tak čo?Pôjdeš ku mne do teplúčka alebo tu zostaneš mrznúť a môže sa ti tu niečo stať?"Nat zas vymýšľa..veď to nieje až také zlé čo som spravil nie?Vlastne je!..Ale ja som sa zmenil..už nie som taký aký som býval..ale priznal som sa jej a tak je to lepšie.Lebo keby som sa jej nepriznal, a stále s ňou chodil, by som sa stále karhal a nadával sám na seba, prečo tak s ňou žijem..Ale aj tak, keby som jej to nepovedal teraz, neskôr určite..takže by sa to dozvedela buď teraz alebo neskôr..a ja som vybral tú lepšiu možnosť..

,,Zostanem tu!Nepôjdem nikam s nejakým úchylom!A určite nie k nemu domov!(tam kde je ubytovaný)"zakričala na mňa a ja som nevedel, čo mám robiť, lebo už ju asi aj tak nepresvedčím..

,,Dobre, tak si tu zostaň!Ja pôjdem do tepla a bezpečia, kde ma nikdo nemôže znásilniť ani zbiť!"(jeho by tak ešte niekto znásilňoval :D)

,,No tak to sa mýliš!Znásilnená a dobitá môžem byť tak akurát u teba alebo u Dereka!"vyprskla na mňa.

,,U Dereka áno, ale u mňa nie..a nehovor už, že ta môžem znásilniť lebo.."

,,Lebo čo?!"

,,Lebo som sa zmenil a už nie som taký aký som býval!"

,,Aj tak tu zostanem..čo ak nehovoríš pravdu a chceš ma len zmiasť aby som išla s tebou?Neverím ti!"

,,Dobre, veď ako som už hovoril, zostaň si tu a ja pôjdem do bezpečia."

,,Maj sa!"zúrivo na mňa zakričala a pri tom sa na mňa pozerala mrzutým pohľadom.

,,Fajn!"
Len som odišiel do hotela a zamkol sa v izbe.Prezliekol som sa do "pyžama", vlastne to boli len boxerky a zaliezol do postele.Už som sa len zakryl bielou príjemnou perinou a zaspal..Premýšľal som nad Naty, či sa jej niečo nestane..Áno, zaujímal som sa o ňu aj potom, čo na mňa bola taká zlá..ale asi som si to zaslúžil..fakt bolo hnusné, že som ublížil Care..a ešte k tomu má so mnou decko..To je vážne hrozné..Ale Nat nevie o tom decku..keď jej to poviem, tak sa už so mnou duplom nebude chcieť baviť..Ale nemôžem klamať..veď som sa zmenil..už nie som ten Dan, čo som býval..som ako nový(:D) Som slušný a milý..ale na Nataly to asi zrejme nezaberá...

NATALY
Už som tu pomaly 3-4 hodiny..A nebaví ma to tu..Som tu zaliezlá v kríkoch a len tak tu ležím a je mi zima..mám tu len šatku, tenkú jak pierko(dokonca ešte tenšiu)a na sebe plavky, v ktorých som asi prechladla, lebo sú ešte stále mokré..veď ako by sa aj vysušili..mohla by som si dať nočné kúpanie..ale voda je studená a potom by som mala aj tak tie plavky ešte vlhkejšie a zmrzla by som už úplne..Mám ísť za Danom?Ale nie..veď ma tam znásilní..(prepáčte že to furt opakujem..)Alebo je vážne iný?Zmenil sa?Ale chúďatko to dievča..Viem aké to je..Veď Derek ma v podstate aj znásilnil teraz, keď som tam nechcela byť..Ale našťastie niesom tehotná..Čo ak to dievča, ktoré znásilnil Dan je tehotná?Bože môj, dúfam, že není..

---------------------------------------------------------------------

,,Kde je?Už mala byť dávno na hoteli!"započula som mne známy hlas.

,,Keď ju nájdem, odpiká si to!"
Kto to môže byť?Ale veď keď je mi známy hlas niekde v Burgase, kde ľudia hovoria po neviem ako, tak tento hlas musí patriť..Derekovi!

Začala vo mne kolovať panika, a ja som sa náhodou nejako pohla, že som spadla do krovia..Do riti..on ma počul!..

,,Haló?"počula som.

Neozývala som sa.Veď kto by sa ozval v takejto situácii?!

,,Idem sa tam radšej pozrieť.."Ešte že to hovoril nahlas, teraz to viem..ale aj keby to nahlas nepovedal, by som si myslela, že sa pôjde pozrieť..

Odokryl kríky(snáď chápete) a pozrel na mňa..Ale nevidel ma lebo bola tma a ešte k tomu som bola v kríkoch, kde je ešte väčšia tma..Videl len môj obrys..Ale ja som naňho videla, lebo sme boli blízko pouličných lámp..(odrážalo sa svetlo z jeho hlavy :D(je holohlavý ak si nepamätáte :D))

Rýchlo som z druhej strany krovia vyliezla a šprintovala som k..Danovi.
Nechala som si tam šatku!Teraz Derek bude vedieť, že som to bola ja!Veď čo..aj tak zostanem u Dana..teda dúfam, že mi potom aká som na ňho bola, dovolí u neho zostať..

DEREK
Vošiel som do kríkov, z kadiaľ sa ozýval ten hluk.Odokryl som vetvičky a videl tam obrys nejak postavy..Len som tam stál a díval sa..Docela som sa bál..Tá osoba odišla z krovia, ale nechcel som ísť za ňou, veď na čo..Nie som moc zvedavý...Ale..videl som tam niečo na zemi..nejaká..šatka, alebo čo to je..

To je šatka Nataly!!To ona tu bola!Tak teraz už viem kto to bol..ale kam išla?Ku nám do hotela?Asi ťažko..veď vedela, že som to ja, tak potom by prečo predo mnou utekala k nám?To nedáva zmysel..

Už viem!..určite išla k tomu Danielovi či jak sa volá...Teraz len zistiť kde býva!

ČAUKO :3
Ták je tu ďaľšia časť vydaná v ten istý deň ako tá predošlá ..snáď poteší..ale vlastne sú 3 hodiny ráno, takže asi je vydaná po dni :D ale každopádne teraz som mala takú chuť to napísať, že som to bez prestávky a bez veľkého rozmýšľania akoby sypala z rukávu..fakt rýchlo som túto časť napísala..a to hlavne kvoli tomu, že sme prekročlili hranicu 1k reads!!Ste fakt božskí!!A ešte včera som mala 880 a už mám 1000?!
Moc vám ďakujem!!Aj za prekročenie 100 votes!!
A to ste si takto aj vyprosili ďalšiu časť :D teda myslím si to, síce ste to nikde nepísali, ale myslím si to :D Za to, že sme, vlastne VY ste prekročili tú hranicu neuveriteľných 1000 reads!a to kvoli VÁM som dostala tú chuť napísať túto časť!
Tak dúfam, že na túto časť budú dobré ohlasy, ikeď žiadne ohlasy moc nemám:( ale dúfam, že aspoň vo vašej mysli..a ešte dúfam,že ako som spokojná s touto časťou ja , budete aj vy:))
Neviem, asi sa do tej 1000 moc vžívam, ale fakt som za to nesmierne vďačná!:))
Už som sa tu podľa mňa hrozne vykecala, tak sa majte, a ešte som vám chcela zaželať ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2016!!! ;))
VAŠA Naty:))

Beautiful Or Painful Love?Both.Where stories live. Discover now