Bella v bezvedomí

88 7 3
                                    

CARA
Párty bola v plnom prúde.Prišla som do obývačky, kde som si naliala pitie a postupne ho pila pri kecaní, tancovaní,...Ale samozrejme nealkoholické.Veď som tehotná..Kamaráti ma aj presviedčali, ale odmietala som ich a nedala sa presvedčiť..Veď to sú oni čo za debilov, keď vedia, že som tehotná a prehovárajú ma aby som si dala čo i len kvapku alkoholu.Ale ja to neurobím..Niesom snáď blbá.To by som čo bola za budúcu mamu..

Tak ale oni sú už naliaty a asi moc nechápu, že si nemôžem dať..

Prišla som za Tomom, ktorý bol mierne opilý.
Čudovala som sa, že nie je viac.Veď ja som si myslela, že keď je nejaká oslava, alebo niečo, proste príležitosť na pitie, bude dosť opitý..ale mýlila som sa..Ale to je dobre, aspoň mu nebude šibať alebo niečo..

,,Nejdeš hore?"

,,Myslíš na to na čo ja?"

Len som prikívla a nechala sa ťahať jeho rukou, ktorá ma ťahala do mojej izby.
Zamkli sme dvere a dali zo seba všetok oblečenie.Počuli sme kľučku, ale netrápili sme sa tým, že chce niekto vojsť a pokračovali sme.

Už to do mňa išiel vsunúť, a ja taká nadržaná, že konečne, ale práve sa musí stať toto;Niekto vkročil do miestnosti.

Rýchlo som sa prikryla najbližšou vecou vhodnou na prikrytie, čiže dekou.Tom zostal nahý ale šupla som ho pod moju deku a stáli sme tam zakrytí a nacucnutí na seba ako debili.Museli sme vyzerať..

,,Mike?Čo ťa to napadlo?!"zhíkla som.

,,Ups..prepáčte, ale je to súrne.Musíte ísť ihneď dole.Niečo sa stalo."mal strach v očiach.

,,Je to až také naliehavé a súrne, že tam musíme ísť aj my?"

,,Veď Cara, ty tu bývaš.."

,,A čo sa teda stalo?"

,,Bella omdlela, a nevieme či nemá náhodou otras mozgu, alebo či to je proste veľmi vážne alebo nie.."

Chytila som sa za hlavu.
,,To ešte komu sa niečo stane?Už aj mne aj Tomovi..teraz ešte aj Belle..kto bude ďaľší?Ty?Alebo Kate?Alebo moja sestra?!Dúfam, že nie mama alebo otec..Mňa porazí.."

,,Dobre, už sa tu nevykecávaj a poď nám pomôcť kým nieje neskoro."

,,Dobre..Ale veď prečo ste nezavolali záchranku?"

,,Zavolali, za chvíľu je tu, ale bude to blbé ak tam ty nebudeš.."

,,Veď ja tam aj chcem ísť.Nenechala by som Bellu bez rozlúčenia."

,,Tak poď."

Pochopil, že tam asi nechceme ísť takto zabalení v deke, tak zavrel a počkal na nás dole, kým sa prezlečeme.V rýchlosti sme si na seba dali to, čo sme mali predtým.
Zišli sme dole a rýchlo prišli k Belle, ktorá ležala na zemi v bezvedomí.

,,Bella, vstávaj.."kvapla mi slza.

Pomaly klipklala očami, takže sa zobudila z kómy.Pozerala na mňa tými velkými hnedými očami a nakoniec povedala:
,,Neboj sa, ja sa za chvíľu vrátim."

Nič som na to nepovedala, len sa na ňu usmiala.

Počuli sme klopanie, tak som rýchlo išla otvoriť.

,,Dobrý deň, poďte do kuchyne."pozvala som záchranárov k Belle.

Trochu sa poobzerali po dome.Dívali sa čudne, lebo videli alkohol, cigarety aj kondómy..
Ja viem, ale čo sme mali robiť..Áno, upratať to..ale na to nebol čas.Trochu som sa bála, čo urobia, či nezavolajú políciu, alebo čo.Keď niektorým ešte nebolo 18..
No museli sme to risknúť.

,,A ako odpadla?"

,,Nevidíte ako to tu vizerá?..Veľa toho vypila..Fakt dosť veľa."

,,Dobre..to bude v poriadku, ale musíme ju zobrať do nemocnice."

Myslím, že to moc v poriadku nebude..ale dúfam, že sa len mýlim..

Mala totiž aj rozbitý nos a z hlavy jej tiekla krv.

Naložili ju na to lehátko a zobrali do záchranárskej dodávky.

Na rozlúčku som jej zakývala a ona mi odkývala.Len som sa pousmiala a objala Toma.

ČAUKO :3
Je tu ďaľšia časť(krátka)..
Skúste mi napísať do komentov ako sa páčila alebo tak..lebo ja s ňou moc spokojná nie som..zdá sa mi taká divná..alebo neviem ako by som to nazvala..proste sa mi moc nepáči..ale tak dúfam, že aspoň vám sa páči..:)
Naty;)

Beautiful Or Painful Love?Both.Where stories live. Discover now