TOM
Keď mi Cara povedala, čo sa stalo.. a ešte že je TEHOTNÁ! Dosť ma to naštvalo! Chorý človek..Idem ho nahlásiť..už to takto nemôže pokračovať..raz to chcel urobiť, a keď som ho zbil, nie že by si z toho vzal ponaučenie..nie..on to musí skúsiť ešte raz..nemôžem za to, že si nevie nájsť frajerku..Aj keby si nejakú našiel..buď by ju nemiloval, alebo keby už aj hej..tak by im to nevydržalo dlho, lebo je to úchyl a urobil by jej niečo..proste sa nedokáže ovládať..a to je na tom to zlé..aj keby chcel milovať..nešlo by to..teda aspoň podľa mňa..NA POLÍCII
,,Dobrý."pozdravil som sa a zatvoril za sebou dvere. ,,Mohol by som?" ,,Iste..poďte za mnou..",,Tak?Čo?"spýtal sa ma jeden policajt. ,,Moju priateľku znásilnili.." ,,To ich bolo viacej?" ,,Niee..bol jeden." ,,Poprosím meno.." ,,Moje? Či jeho?" ,,Teraz jeho, ale neskôr si vypýtame aj to vaše." ,,Tak ten čo to spravil, sa volá Dan Melson. ,,Dobre..a viete nám o tom niečo povedať?" ,,Nó..priateľka je s ním tehotná..ale neviem či som vám s týmto nejak pomohol.." ,,Ale pomohol..a ešte niečo?" ,,Viem o ňom, jak vizerá..to vám tiež pomôže?" ,,Iste." ,,Tak..má hnedé celkom krátke vlasy, hnedé oči, výška asi 175 cm..nosieva šiltovky.." ,,A neviete nám povedať ako sa to stalo? Nehovorila vám to priateľka?" "Nehovorila mi to, povedala mi len kto to urobil, čo jej urobil a že je tehotná..nemohla mi viac povedať, lebo hneď jak mi to povedala, išiel som sem.Viete..ten chlapec to asi pred týždňom chcel urobiť zase..no vlastne teraz to chcel urobiť zase..no proste bolo to tak, že minulý týždeň sme išli k nemu na párty a tam to chcel urobiť, ale našťastie som tam neprišiel neskoro..Myslel som si, že sa zlepší, a už sa o to nepokúsi ale mýlil som sa..Včera to chcel urobiť zase a podarilo sa mu to..Hajzel!..Pardon.."stekala mi po tvári slza. ,,Keby som tam bol, nič by sa nestalo.."ďalšia slza sa mi skotúľala po tvári. ,,Nebojte sa, všetko vyriešime..ďakujeme..ihneď vás budeme kontaktovať, keď niečo zistíme..Ešte nám povedzte vaše meno, telefónne číslo a adresu bydliska."
CARA
Aké je to sa rezať?,,Au.."trochu to zaštípalo, ale myslela som si, že to bude bolieť viacej.Urobila som si to po celej ruke.Keď som s tým chcela prestať, prišla mi do izby mama. ,,Cara! Zbláznila si sa?!" ,,Ja som..to..no.."nevedela som vymyslieť nejaké klamstvo. ,,Čo sa stalo, že si toto robíš?!" ,,Ja..ale nič." nechcela som jej to povedať. ,,No vyklop to..poznám ťa.." ,,No dobre..mami..mňa znásilnili.."povedala som s plačúcim hlasom. ,,Čože??!!Kto ti to urobil?!Ihneď mi to povedz!" ,,Bol to Dan..Dan Melson." ,,Idem za otcom!" ,,Poč..kaj." už bola preč. ,,Martin!Ihneď sem poď!"počula som mamu ako kričí na otca z kuchyne.Prišli do mojej izby. ,,Čo sa deje?" spýtal sa nechápavo otec. ,,Caru..znásilnili." ,,To nemyslíš vážne..nerobte si zo mňa srandu.." ,,Ty si debil alebo čo?Myslíš si, že by sme si z tohto z teba robili srandu?" kričala na otca mama. ,,Takže to není sranda?!" ,,NIE!!" ,,Tak čo tu stále stojíš?! Musíme konať!" odhodal sa otec. ,,Počkajte..musím vám ešte niečo povedať..som tehotná.." ,,Tak toto už je vrchol..." ,,Ale Tom ho už išiel nahlásiť!" ,,A prečo on?! To my sme tvoji rodičia nie on!" ,,Vy nieste ani šťastní ako sa o mňa stará?Ako ma chráni?A ako mi stále pomáha a drží so mnou?" ,,Máš pravdu..je to od neho statočné a milé.." povedali naraz. ,,Ale aj tak ho pôjdeme nahlásiť aj my!Tom im nemusel povedať všetko!" ,,Mami..ale on o ňom vie viac ako vy..veď vy ho ani nepoznáte!" ,,To je jedno..nechaj to už tak!Proste tam ideme.."
KATHRINE
Vôbec som nechápala čo sa deje.Rodičia kričali, myslím, že v tom bola namočená aj Cara.Zabuchli za sebou dvere.Neviem kam išli.Počula som ako Cara plače v izbe. ,,Ahoj Ca.." ,,Choď preč!Chcem byť sama!" ,,Veď dobre..len som sa chcela spýtať čo sa deje lebo tomu nechápem..." ,,Ani tomu chápať nemusíš..nestaraj sa do toho dobre?!" ,,OK." odišla som urazene.Ja viem..nemala som sa úražať...asi som to naozaj nemala vedieť..ale keď ja som tak zvedavá..toto je na mne hrozné..keď som zvedavá..napr.chcem niečo od niekoho vedieť, ale on mi to nechce povedať..ale nakoniec mi to teda povie..ale potom si poviem, že som to nemala vedieť..a keď ten človek povie aby som to nikomu nehovorila, tak.. toto je druhá vec čo je na mne zlá..neviem držať jazyk za zubami..Ešteže mi to nepovedala...ČAUKO! :3
Ďakujem že čítate...ak sa časť páčila, môžte dať vote, koment...
NATY;)
YOU ARE READING
Beautiful Or Painful Love?Both.
RomanceJe to môj prvý príbeh..takže neočakávajte niečo veľmi dobré..ale aj tak by potešil vote alebo koment..:)