Túto časť by som chcela venovať alexandra13254;)
Prajem príjemné čítanie:),,Mami, že to nemyslíš važne..."
Hrozne ma bolela hlava, ústa z toho ako som hovorila, oči, proste celé telo...Snažila som sa zostať a nazaspať.Vlastne som hrozne chcela spať ale boli tu oni tak som ešte počkala, lebo som s nimi chcela byť..Ale aj tak som bola hrozne smutná a chcela vidieť Toma.
,,Myslím..
Dobre..prevetraj si hlavu, zaspi a oddychuj.My už pôjdeme.
Nemám ti otvoriť okno na vetračku?",,Môžeš."mala som slzy v očiach.
Otvorila mi okno a odišla.,,Ahoj."
,,Ahoj zlatko."
Zaspala som.Snívalo sa mi ako som bola v tom lietadle a keď sa zrútilo na zem, prežila som a išla hladať Toma.
Našla som jeho telo ležať na zemi pod krídlom lietadla.Bolo rozseknuté na poly a rozporcované.Zbehli sa tam potkany a pochutnávali si na ňom.Fuj.Hnusný sen.,,Aargh!"v rýchlosti som sa posadila z ľahu.Otvorila som oči a stále som ich mala uplakané.Ten spánok mi vôbec nepomohol.Práveže zhoršil.
Nevedela som čo mám robiť a stále som bola unavená, tak som sa snažila ešte raz zaspať.Položila som si hlavu na vankúš a zaspala.Žiadna nočná mora, ale naopak.
Snívalo sa mi o tom, ako ma Tom hladí po hlave a dáva mi pusu na čelo.Zrazu otvorím oči a citím hladkanie po vlasoch.Otočím sa a koho neuvidím..
,,Tom!"zhodila som ho na mňa i keď to trochu zabolelo ale bolo mi to jedno.Bozkala som ho, objímala,..bola som hrozne šťastná, že žije.
,,Ty..ty žiješ?"
,,Čo?Jak ťa napadlo, že som mŕtvy?"
,,Povedala mi to mama."
,,To odkiaľ má?"
,,Netuším..Ale to je jedno..hrozne rada ťa vidím!"
,,Aj ja teba."
,,Pamätáš si na tú haváriu?"spýtala som sa.
,,Áno, ešte že sme obidvaja v poriadku."
,,Áno, to je hlavné..ja..ja sa bojím chodiť lietadlom..Už s ním nikdy nepôjdem..budem chodiť hocičím len nie lietadlom.Do tohto ma už nikto nepresvedčí..veď som mohla zomrieť.Aj ty."
,,Ja ťa nebudem presviedčať, veď asi ani ja nebudem chodiť lietadlom.Som tiež vystrašený.."
KATHRINE
Od Denisa som odišla chvíľu potom ako som sa osprchovala.Prišla som domov a požičiala si sestrinho kocúra a zalahla s ním do postele.
Ráno som sa prichystala a išla k stolu naraňajkovať sa.,,Kedy asi dojde Cara?"spýtala som sa rodičov pri jedení müsli cereálii.
,,Neviem..už tu mala byť.."
,,Asi išla k Tomovi."povedala som.
,,Asi.."
Zrazu zazvonil telefón.(aká náhoda, že práve vtedy keď sa o tom rozprávali :D)
Mama išla poň a zdvihla to.,,Prosím?"
,,Dobrý, pani Johnsnová?"počula som to, nebolo to na reproduktor ale bolo to trochu nahlas.
,,Áno..čo sa deje?"
,,Vaša dcéra je v nemocnici."
,,Prosím?Čo sa stalo?"
,,Havarovalo lietadlo, môžte prísť, zatiaľ dopočutia."
,,Dopo."
,,Čo sa jej stalo?"to som práve nepočula.
,,Poďte, ideme do nemocnice, Cara havarovala."
Prišli sme do nemocnice a pozdravili Caru.Priniesli sme jej kvety a všetci ju objali.Chvíľu sme sa rozprávali a potom sme sa rozlúčili a odišli.
Doma som sa bála o Caru, nevedela som kedy príde domov.
BELLA
Zavolám Care, či nejde von.
Nezdvíhala mi to..Skúsila som teda jej mame.,,Dobrý, prepáčte je tam Cara?Dnes sa mala vrátiť z Viedne..je už doma?"
,,Nie..je v nemocnici."
,,Čo?Čo sa stalo?"
,,Choď ju pozrieť."povedala s uplakaným hlasom.
Išla som teda do nemocnice.
,,Cara?Ahoj..Ahoj Tom."
Uvidela som ako sa obímajú.
Doniesla som jej bonbonieru.,,Ahoj Bella."
,,Čo sa ti stalo?"
,,Lietadlo havarovalo."
,,Panebože, si v poriadku?"
,,Áno, som."
Prišla som k nej a Tom ustúpil.Objala som ju a podala jej bonbonieru.S chuťou sa do nej pustila a keď už mala dosť, odložila ju na stolík vedľa postele.
Zrazu ju naplo.Schmatla som nejaký sáčok čo tam bol a podala jej ho.Hneď sa do ňho viete čo.Videli sme to, lebo sáčok bol priesvitný..fuj..
Rozlúčila som sa s nimi a odišla domov.Stretla som sa s Mikeom a povedala jej o tom.Moc si z toho nerobil, ale bol trochu smutný..
Odprevadil ma domov a tam ma čakalo malé prekvapenie..
ČAUKO :3
Je tu ďaľšia ale veľmi krátka časť.
Ospravedlňujem sa za to, ale nemohla som nič vymyslieť..A je aj taká nudná..mne sa moc nepáči, ale vynahradím vám to v budúcich častiach;) Ďalšia časť bude asi o Danovi.A čo bolo v Bellinom dome?
Nechajte sa prekvapiť budúcou časťou;)
Naty;)
YOU ARE READING
Beautiful Or Painful Love?Both.
RomanceJe to môj prvý príbeh..takže neočakávajte niečo veľmi dobré..ale aj tak by potešil vote alebo koment..:)