Vrah

91 10 0
                                    

Jednu časť sme dopozerali.
,,Tak čo?Ako sa ti to páčilo?"
,,Zatiaľ ma to baví..koľko to má vlastne sérii?"
,,Teraz je to len také, že to nie je až tak strašidelné, ale potom v tých trochu neskorších sériach to bude už celkom strašidelné."
,,Okej..tak si to neskôr môžme kuknúť spolu a uvidím."
,,Fajn."odsúhlasila som.

Zišli sme dolu urobiť si niečo na večeru.Rozmýšlali sme, čo si dáme.
,,Toasty?" vytiahli sme zo seba naraz.
,,Hhh, máme rovnaké chute."
Vytiahla som na to potrebné ingrédiencie a začali sme to spolu robiť.(začali robiť tie toasty spolu :D)
Sadli sme si na gauč, Tom si zapol telku a ja som si čítala knihu od Johna Greena.So sestrou ho čítame, veľmi sa nám jeho tvorba páči.Teraz od neho konkrétne čítam Na vine sú hviezdy.Áno, je to už celkom také staršie, vlastne možno ani nie, teraz neviem kedy to vyšlo, ale ja už to poznám celkom dlho.Ale film som videla asi 7 krát, tak som si chcela prečítať aj knížku.

KATHRINE
,,Denis?Ahoj, môžem dojsť?"
,,Jasné, prídi."
,,Okej, za minutku som tam."
,,Čau."
,,Pa."

U Denisa
,,Ahooj."dal mi pusu zatiaľ len na líce.
,,Ahoj..jak sa ináč volá tvoj brat?"

DENIS
,,Ahoj..jak sa ináč volá tvoj brat?"
Zaskočilo ma to.Není jej to trochu blbé sa to pýtať hneď jak dojde?Jak keby sa niekde ponáhľala alebo čo..a není jej to ešte preto blbé, že keď si myslí, že spáchal samovraždu a je mi za ním smutno?To si myslí len ona ale pravda je iná.Pravda je, že mi za ním vôbec smutno není.Veď prečo by som ho inak zabíjal, keby mi za ním potom bolo smutno.Liezol mi na nervy.Otravoval ma a provokoval.Ale nie len to.Nie som taký, že zabijem niekoho len tak.On si to zaslúžil.
,,Ehm..Karol."
,,A jak sa to stalo?"
,,Prepáč, nemôžem to povedať."
,,Prečo?"
,,Ja..proste nemôžem."
,,Aha..ale prečo?"
,,Prečo si taká zvedavá?Prečo to chceš vedieť?"
,,Prepáč..ja mám hroznú vlastnosť..som hrozne zvedavá."
,,Ale keď ti to poviem, tak ma už nikdy nebudeš chcieť vidieť."
,,To je až také zlé?"
,,...Áno."
,,..ehm..neboj, budem.."
,,...To ja som ho zabil."
,,Čože?!To..čo?Ja.."utekala preč.
No super..prečo som jej to len povedal?Vlastne je to jedno..lebo by sme sa neskôr aj tak rozišli.. alebo keby nie, tak by som takto nemohol žiť v manželstve.
Tak už ma vidieť nechce.

KATHRINE
,,To ja som ho zabil." úplne ma to zarazilo.To čo je za vraha?Ja s ním chcem byť, ale ja sa ho bojím..čo keď aj mňa zabije?Zabil len jeho?Už tu radšej nebudem.Musím odísť čo najskôr.Rozutekala som sa domov.

Jak to mohol urobiť?A ja som mu verila..A ja, taká vyšťastnená, že už možno niekoho mám.Ale nie..nikoho si nenájdem.A aj keby hej, jeden bude zabíjať, druhý znásilňovať, tretí brať drogy,..
Som zúfalá.

MIKE
Chcem sa stretnúť s Bellou.Zavolám jej.
Povedala, aby som prišiel za ňou.

BELLA
,,Ahoj."
,,Ahoj."vyšpúlil svoje pery a pomaly sa blížili k tým mojim.Zarazene som najprv na ňho pozerala, ale potom som mu naznačila, že môže.Začala som spolupracovať.Zobral si ma na ruky a ja som si obmotala nohy okolo jeho tela.Bola som naklonená a mala som veľký výstrih.Zaborila som ruku do jeho vlasov a "ťahala" ho za ne.Alebo lepšie povedané"škrabkala".
Vošli sme do postele, a on sa začal vyzliekať. ,,Nie..Mike..nie..prosím..ešte niesom pripravená."
,,Okej."

Nechali sme to tak a ďalej sa bozkávali.

CARA
Ďalší deň sme len tak oddychovali.
,,Mohol by si tu spať aj dnes?"
,,Ale zajtra je škola."
,,No a?"
,,Tak zostanem." vtisol mi bozk na líce.
,,Ináč..kde je Dan?"spýtala som sa.
,,Teba to zaujíma?"
,,Vlastne ani nie.."
,,Ale neviem kde je.."povedal.
,,Aha..hlavné je že mi už neubližuje.."
,,Áno."
Kde môže byť?Áno, viem, ubližoval mi a nemala by som sa o ňho zaujímať..Ale neviem..Čo keď je mŕtvy?Čo keď sa niečo stalo?Keby sa mu niečo stalo malo by mi to byť jedno?Asi hej..
Rozmýšlala som aj nad Kathrine.. ako sa vlastne má?..už som ju asi 2 dni nevidela..

Okolo 17:00 došla domov.
,,Ahoj Kath, kde si toľko bola?"
,,Bola som vonku."
,,Ale veď som ťa nevidela už 2 dni..Nebola si tu cez noc."
,,Ale bola..len ty si bola stále v izbe..bola si v izbe od 18:00 a ja som domov došla okolo 19:00.A na druhý deň som išla okolo 11tej preč a ty si ešte spala."
,,Aha.."
,,No..a chcela si niečo?"
,,No..len, že ako sa máš a čo si robila a ako to ide.."

KATHRINE
Prečo sa ma tak zrazu vypytuje?
,,Ale neviem..ide to normálne.."zatvárila som sa trochu divne, lebo som jej nechcela povedať o Denisovi a čo spravil.
,,Vidím na tebe, že niečo skrývaš.."
,,Ale..no dobre..Poviem ti to.Niečo o Denisovi.On.."

ČAUKO :3
Ďalšia časť je tu;)
Dúfam, že sa bude páčiť:)
Ináč Cara je tehotná, a ani som to tu nespomínala, lebo sa nič zaujímavé nedialo, ale mohla by som o tom niečo trochu zaujímave napísať.
A veľmi ďakujem za prekročenie 500 reads!!;):)
Naty;)



Beautiful Or Painful Love?Both.Where stories live. Discover now