CARA
,,Cara?Pamätáš si ešte na Dana nie?"spýtala sa ma Kate.,,No..čo s ním?"ježiš čo si myslí, že si ho nepamätám, keď s ním mám dieťa?!
,,Veď s ním mám dieťa, tak si ho asi pamätám nie?!"povedala som jej.
,,No dobre..chcela som ti len povedať..nepôjdeš ho so mnou navštíviť do väzenia?"
Ona nevie o tom, že utiekol do zahraničia?
,,Kate, ty nevieš, že je v zahraničí?",,Čo?To ho pustili z väzenia?"pozrela sa na mňa nechápavým pohľadom.
,,Nie, on utiekol."pozrela som sa na ňu vážne.
,,Z väzenia?"stále mala na tvári ten nechápavý výraz.
,,Nie, oni ho naháňali, lebo ho chceli zavrieť, lenže on utiekol do Burgasu."
,,Aha, takže vo väzaní ani nebol."
,,Nie."
,,Aha..dobre..ale aj tak..nepôjdeš ho so mnou navštíviť?"
,,Zbláznila si sa?! Chceš aby aj teba znásilnil?!"jej asi preskočilo, ona sa ho nebojí?A prečo ho chce navštíviť?..
,,Nie..ale možno sa zmenil.."
,,To pochybujem.."
,,Dobre, tak keď nechceš, pôjdem sama."
,,Kate, ale ja nechcem aby sa ti niečo stalo."jaká je odvážna zrazu..
,,Viem sa o seba postarať!.."
,,Takže chceš povedať, že za ním pôjdeš neviem koľko kilometrov sama len preto, že ho chceš vidieť a vôbec sa nebojíš, že ťa znásilní alebo v najhoršom prípade, budeš mať s ním dieťa a dopadneš tak ako ja?!"
,,No keď to povieš takto.."
,,Inak sa to povedať nedá."
Už som ju len videla ako schádza dole po schodoch..
,,Kam ideš?" stihla som sa jej spýtať.
,,Urobiť pukance, veď sme sa dohodli, že si kukneme horor nie?" len sme sa na seba pozreli a trochu sa zasmiali.
Neskôr sme zavolali aj Toma, aby si s nami išiel pozrieť. Zapli sme telku, rozvalili sa na gauč, pripravili popcorn a pustili '3:15 zemřeš'.
Keďže film bol podľa skutočnej udalosti, skoro sme sa do*rali.No okrem Toma, ten sa máločoho bojí..a aj keby nie, bolo by divné, keby sa tam schúlal v kĺbku, tak ako my s Kate.On tam v kľude sedel a my sme na ňom boli pricucnuté ako kliešte.Trochu mi vadilo, že Kate je na ňho taká prilepená , ale snažila som sa to neriešiť..
Po skončení filmu som sa bála ísť aj sama na záchod..veď to určite každý pozná..skoro..alebo som taký posera len ja?
Nakoniec som sa odhodlala a na ten záchod išla.Žiadne nadprirodzené bytosti sa tam našťastie neobjavili..(:D)
Za chvíľu už bolo 00:00 a my sme boli sami doma, lebo rodičia sú u babky.Mne sa tam nechcelo..Nevedeli sme čo máme robiť, tak sme len išli do izby a schovali sa pod perinu.Ja s Tomom sme boli u mňa hore a chudáčik Kate bola na zemi na madraci.(:D)
Rozprávali sme sa, hovorili sme si aj aké strašidelné aj nie strašidelné príhody sa nám stali..
,,Ja..ja som raz išla zo školy domov a už som bola pri mojom dome.Zrazu som uvidela jak niekto za oknom, z vnútra prechádza.Moc som tam nevidela, videla som len obrys ženskej postavy.Vôbec som si nehovorila, že to je nejaký duch, alebo čo, vôbec som na to ani nemyslela..Myslela som si, že je to mama alebo sestra..No keď som prišla do domu, nikto nebol doma."dokončila som svoj monológ o skutočnom príbehu.
,,To sa ti vážne stalo?"Kate sa zdvihla z ľahu do sedu a pozrela na mňa trochu vystrašeným pohľadom.Ona je totiž strachopud a všetkého sa bojí..Nie že by som sa ja nebála, ale takéto veci znášam lepšie..ikeď som pred chvíľou ani nechcela ísť sama na záchod..(:D)
,,V tomto dome?"pokračovala a jej výraz z tváre sa stále nezmenil.
,,No..áno..ale nemusíš sa báť, odvtedy sa mi tu až také hrozné veci nediali.."
,,Čo myslíš tým 'také hrozné'?"
,,Veď vieš..sem tam z ničoho nič spadla ceruzka zo stola alebo také maličkosti.."nepovedala som jej, že tá ceruzka bola v strede stola, a nechápem ako spadla, ale nechcela som ju viac strašiť..a asi je to náhoda..
Ďalej sme prešli na inú tému, lebo som na Kate videla, že sa trochu bojí..rozprávali sme sa o niečom veselšom a neskôr sme zaspali..
ČAUKO :3
Neviem, či vás táto časť bavila, lebo mne príde nudná..:/ ale ďalšími časťami to snáď napravím ;)
Inak hrozne moc vám ďakujem za 2k čitatelov!! :) Ste super :3
YOU ARE READING
Beautiful Or Painful Love?Both.
RomanceJe to môj prvý príbeh..takže neočakávajte niečo veľmi dobré..ale aj tak by potešil vote alebo koment..:)