Ráno som sa prichystala do školy.Umyla si zuby a išla na zastávku.Vyučovanie prebehlo rýchlo..S Bellou,Kate,Michaelom a Tomom sme išli do pizzerky.Objednali sme si dve pizze.Jednu Hawai a druhú Margareta. ,,A čo je vlastne s Danom? Prečo dnes nebol v škole?"spýtal sa Michael, lebo on jediný s ním chodí do školy.Nikto nevedel...Ani ma to netrápilo..Asi nám bolo lepšie bez neho.Keby zase niečo skúsil na mne...alebo na Kate a na Belle..bolo to proste lepšie bez neho..Po 15 minútach nám doniesli pizze.Konečne..
Po dojedení, sme sa ešte išli pozrieť do drogerky.Kate si chcela kúpiť nejaký BB cream..Potom sme sa rozlúčili a išli sme domov.,,Cara..môžem ťa ísť odprevadiť?Vlastne nemáš na výber, lebo tou cestou, ktorou pôjdeš ty, tak pôjdem aj ja, lebo ja tam mám tiež dom."vysvetloval Tom.
,,Aj tak by som povedala, že môžeš."usmiala som sa na ňho.
Tak sme išli spolu domov a rozprávali sme sa o tej párty...
,,A o kolkej vlastne je?Dan chce aby som tam išla a nič mi o tom ani nepovie.."
,,O 18:00...mohol by som ťa vyzdvihnúť a išli by sme spolu..už sa ťa nemusím pýtať, lebo viem, že by si to aj tak chcela."uškrnul sa.
,,Len si nefandi.."tiež som sa pousmiala.
Zastali sme pri mojom dome.
,,Tak je na čase sa rozlúčiť.."smutne som sa naňho pozerala.(zo srandy)
,,Mm.."tiež sa smutne pozrel.
,,Tak teda ahoj.."otočila som sa, keď vtom som pocítila na bokoch jeho ruky.Otočil si ma k sebe a vlepil mi bozk.
TOM
Urobil som to..pobozkal som ju..ale bojím sa, čo keď ma nechce?..CARA
Vôbec som nevedela, čo mám robiť..ale bola som zároveň aj šťastná, že takýto úžasný chalan chce mňa, takú obyčajnú..Začala som teda spolupracovať, a cítila som ako sa usmieva..Potom sme sa odtiahli a už som ho len videla ako kráča preč..,,Tak sa uvidíme na párty."
ČAUKO!:)
Túto časť som tiež zmenila, pretože bola asi najhoršia z celého príbehu a vôbec na ňu neboli dobré ohlasy..skôr naopak..takže preto..a vôbec som túto časť nevedela pomenovať potom, ako som ju zmenila, takže dúfam, že nevadí, že nemá žiadny názov..ale je to hlavne predsa o tom príbehu a nie o názvu, nie?:)
Ak sa teda časť páčila, mohli by ste zanechat vote alebo koment:)
YOU ARE READING
Beautiful Or Painful Love?Both.
RomanceJe to môj prvý príbeh..takže neočakávajte niečo veľmi dobré..ale aj tak by potešil vote alebo koment..:)