Cheating

92 6 0
                                    

CARA
,,Dobré ráno."oslovila som Toma v posteli.

,,Dobré." usmial sa na mňa.

,,Dnes pôjdem navštíviť Bellu, pôjdeš so mnou?"

,,Okej."

---------------------------------------------------------------

Po dlhšom čase som sa konečne odhodlala vyliezť z postele.Mala som namierené do kuchyne urobiť raňajky.Dnes je sobota a popozajtra sa už ide do školy..V pondelok máme prázdniny..Vôbec sa mi tam nechce..

Z chlebníka som vybrala dva rožky,z chladničky šunku a maslo, a nakrájala nejakú zeleninu.
Ešte dva poháre na urobenie granka.Dala som do každého hrnčeku tri kopcovité čajové lyžičky a zaliala mliekom.Šupla som to do mikrovlnky a zatiaľ robila rožky.

Všetko som to položila na stôl a zavolala Toma;
,,Tom!Raňajky sú hotové!"zakričala som na ňho z dola.

Zišiel po schodoch celý strapatý len v boxerkách.

,,Sú hotové raňajky, poď si dať." zopakovala som a
ukázala na stôl plný jedla.

Sadol si na stoličku a pustili sme sa do jedla.

KATE
Zobudila som sa vedľa..Mika?!
Čo sa do pekla v noci stalo?! A odkiaľ sa tu bere?..Pamätám si len na to, že ma po párty išiel odprevadiť domov a rozprávali sme sa o Belle.Chúďatko..Aj za to, čo sa jej to stalo ale aj za to, že jej frajer sa so mnou asi vyspal..keď to zistí ma bude neznášať!..ale veď ešte neviem, či sa niečo stalo..možno som ho sem len pozvala prespať, a nič sa nestalo..ale neviem prečo si lahol ku mne a nie na nejaký madrac..

Keď sme už boli pri mojom dome, tak si to už moc nepamätám..prečo si to nepamätám?..Asi som bola opitá alebo čo..On vošiel dnu?On išiel za mnou?Do domu?

,,Mike!Mike!Zobuď sa!"snažila som sa ho prebrať.

,,Hm?"vydal zo seba rozospato.

,,Čo tu robíš?!"

,,Veď doteraz som spal, ale keď si ma zobudila.."usmial sa.

,,Čo sa v noci stalo?Pamätáš si niečo?"

,,No..len, že sa ti to páčilo."

,,Čože?My sme spolu niečo robili?!"

,,Veď, nepamätáš sa?"

,,Nie..nerobíš si zo mňa srandu?"

,,Nie, nerobím, vážne sa ti to páčilo."

,,No tak to je super."povedala som ironicky.

,,Už by si mal ísť."

,,Alee, pusa."nahol sa ku mne a pobozkal ma na pusu.

,,Čo to robíš?!Vôbec ti nevadí, že máš Bellu?!"

,,O ňu nestojím, ja chcem teba."zase sa ku mne nahol, ale ja som sa uhla.

,,Ešte raz sa ku mne nahneš, tak to s tebou dopadne zle!"

,,Mm..si nejaká drsná..Sa mi vyhrážaš?!"

,,Nepočul si?Mal by si ísť."

Bez slova sa obliekol, áno bol holý..a odišiel.
Zavrela som za ním dvere od izby a bolo mi jedno, či ho uvidia rodičia..

O chvíľu, ako som o nich hovorila(o rodičoch)mi vstúpila mama do izby.

,,No?"spýtala som sa jej, čo chce.

,,Kto bol ten chlapec, ktorý odtiaľto pred chvíľou odišiel?"

,,Ale nikto..nepoznáš ho.."

,,Prečo mi to nepovieš?"

,,Tak keď to tak chceš vedieť..bol to Mike."

,,Aha, dobre daj si špinavé veci do koša(na špinavé prádlo)a dones mi to do kúpelky."ďalej sa tým nezaoberala, asi ju to nezaujímalo.

,,Hm.."odpovedala som nechtene ale nakoniec som aj tak vyšla z postele...a vôbec som si nevšimla, že som len v gaťkách..tak sa asi niečo stalo..veď určite keď aj on bol holý..

Vstala som teda z postele a rýchlo som si zobrala podprsenku zo zeme, aby sem mama nestihla dojsť..a aby ma nevidela holú, lebo to by jej došlo, že čo sme robili..nechcela som od nej už žiadne otázky..

No našťastie som sa stihla obliecť.
Obliekla som si teda ružovú podprsenku,sivý sveter,čiernu čiapku s čiernym šálom a čierne kraťase s hnedým opaskom.(média)

Pozbierala som zo zeme všetok oblečenie a hodila do koša na špinavé prádlo.Zobrala som ho mame do kúpelky a vrátila sa do izby.

Chcela som si niečo nakresliť, ale plány mi prerušil známy tón zvonenia.

,,Haló?"

,,Ahoj Kate, pôjdeš so mnou aj s Tomom navštíviť Bellu?"ozval sa z telefónu hlas Cary.

,,Jo, určite.Aj ja som na to myslela."

,,Dobre, tak o 16:00 prídeš k nám?"

,,Okej, sme dohodnuté."

,,Tak zatiaľ ahoj."

,,Ahoj."

Zložila som a presunula som sa do kúpelne.Učesala som si vlasy a nechala ich rozpustené vo väčších vlnkách.Naniesla som na tvár trochu korektoru a potom som to zafixovala púdrom.Nakoniec som naniesla na oči špirálu.

Pozrela som na mobil, ktorý ukazoval čas 15:20.

Tak som zišla dole, už upravená, obula som si čierne čižmy a cez rameno som si ešte prehodila čiernu väčšiu kabelku.

Otvorila som vchodové dvere a hneď ich aj za sebou zavrela.

Nasadila som si do uší slúchatká a kráčala som po meste..

ČAUKO :3
Ďalšia časť vydaná trochu neskôr, ale snáď nevadí, lebo som bola na lyžiarskom..:)

Chcem sa vám poďakovať za rýchle stúpanie reads aj votes:)

A dúfam, že vám nevadí, že názov je v angličtine, lebo po anglicky sa mi to zdalo lepšie;)

Tak sa zatiaľ majte a čauko pri ďalšej časti;))

Naty;)

Beautiful Or Painful Love?Both.Where stories live. Discover now