BELLA
Tak, konečne ma pustili z nemocnice.Ďalej by som to tam už nezvládala..tie nechutné jedlá a vždy samá nuda..Prišla som domov s rodičmi.Privítal ma môj pes Buddy, s ktorým som neskôr išla na prechádzku, chcela som ísť na čerstvý vzduch vyvetrať si hlavu..od toho všetkého..musím sa už stretnúť s Mikom..jak mi chýba..a prečo ma nešiel ani raz navštíviť? Tomu nechápem, aj keď hovorila Kate, že nemá čas..ale prečo nemá čas? Veď on je môj leňoš, ktorý skoro nikdy nič nerobí..Neklamala mi?Ale nie, veď prečo by to robila?
CARA
Ráno sme sa zobudili s tým, že sme boli sami doma.Rodičia sú ešte u babky, prespali tam.Urobili sme si raňajky a spoločne sa do nich všetci pustili.,,Inak, ako sa má Bella?"spýtal sa Tom, pretože sme ju len my s Kate chodievali navštevovať.
,,Ale, už jej je lepšie, teda už jej nič není..myslím, že dnes alebo včera ju pustili z nemocnice."
,,Aha, tak sa s ňou potom môžme stretnúť nie?", keď dopovedal, odkúsol si z rohlíka.
,,Hej, len teraz ju nechajme, aby si odpočinula..možno nás chce tiež už vidieť, ale bodol by jej odpočinok."dodala Kate.
,,Iste, nemyslel som hneď teraz."
Po raňajkách sme len oddychovali, nič sa nám nechcelo..pozerali sme telku alebo boli na počítači..celý tento deň sme len leňošili..
Večer, keď sa už stmievalo, sme sa museli rozlúčiť.Išla som ich ešte kúsok odprevadiť.Vrátila som sa domov a lahla si na posteľ ku Clydovi.Otvorila som učebnicu z chémie a hlasno si povzdychla.
KATE
Večer nás Cara išla odprevadiť.Ďalej som už išla sama..po ceste domov som stretla Mika.Ach, nemám na ňho náladu.,,Ahoj Kate."približoval sa ku mne, že mi ide dať pusu na líce.Ešteže len na líce..ale aj tak som sa uhla.
,,Čo robíš?Nič spolu nemáme, a ani nebudeme mať.Je ti to jasné?!Veď máš Bellu!Ešte predtým ako si s ňou začal chodiť si mi aj hovoril, že sa bojíš, že ťa nebude chcieť..a bol si do nej zaľúbený..tak keď sa ti to teraz splnilo, prečo si to nevážiš?!A čo ti urobila, že už o ňu nemáš záujem?!Vlastne, ty si ju vôbec nezaslúžiš!Taká úžasná baba, ty by si len mohol slintať!" falošne som sa usmiala.
,,Ale ja ju nechcem, ja chcem teba."usmial sa.
Fuj, aký je hnusný..,,No to som už počula ale prečo?! Ja už aj tak niekoho mám tak máš smolu!" to som musela zaklamať, snáď to zabere na to, že ma už nechá na pokoji!
,,Radšej sa pakuj preč za Bellou!Ani si ju nešiel navštíviť..aha už viem prečo, nemáš o ňu záujem!..Musela som si vymyslieť, že máš veľa práce, keď si ju nešiel navštíviť!Ako tak mi to uverila, ale nechcela tomu veriť, ževraj ty nikdy veľa práce nemáš!..a už na teba nemám náladu, tak sa maj a už sa mi neopovažuj dať čo i len malú pusu na líce!"vyšlo zo mňa.
,,Kaaate, ale, ešte počkaj..prečo ti vadí, že s ňou už nechcem byť?!Je to snáď moje rozhodnutie nie?!Proste sa mi zhnusila, poslednú dobu sa mi len vtiera do prdele..ja chcem teba, myslel som si, že ma neodmietneš!.."počula som za sebou, keď som už so zlou náladou odchádzala preč.
,,Že ona sa ti zhnusila?! Tak to si sa mi teraz ty poriadne zhnusil!..Ako to môžeš povedať?!A že si si myslel, že ťa neodmietnem?! Tak to potom kde si?! Teba by odmietol snáď každý..len dúfam, že Bella nepatrí medzi tých, ktorých by ťa neodmietli..a keby tam patrila, tak by to bolo jediné dievča, ktoré by ťa neodmietlo! Ale kebyže vie, čo si zač, potom by tam už nepatrila!..nechápem ako môžu žiť takéto svine.."odfrkla som a už si ho nevšímala, len som išla od neho preč..skazil mi náladu..len som s ním stratila niekoľko času môjho života!
*
Doma som pozdravila rodičov a hneď išla do izby.Tam som si pustila pesničky na ukľudnenie.Ohh, cause all of the downs and the uppers
Keep making love to each other
And I'm trying.I'm trying.I'm trying.I'm trying
BELLA
Večer som išla vyvenčiť Buddyho ešte raz.Aj mi to bodlo.Zase.Dosť pršalo, ale vtedy mi to bolo jedno..Len tak som sa prechádzala, keď zrazu, koho neuvidím..Videla som spolu Kate a Mika.Bola tma, ale keďže boli pod lampou som ich videla.
A čo neuvidím, ako Mike dáva Kate pusu..chcelo sa mi tam rozplakať..ale nie, nemôžem plakať..'veď to je len určite niečo priateľské alebo tak..' hovorila som si.
Ježiš Bella, určite to nebude niečo priateľské, veď to nevidíš?!Ďalej som len videla ako sa rozprávaju, nevidela som im moc do tváre, takže som nevedela či sa náhodou smejú..ale nič som nepočula..nechcelo sa mi už na to pozerať, veď ktorej babe by sa chcelo v takejto situácii na to pozerať..nie je to nič príjemné..radšej som odišla so slzami na krajíčku..
ČAUKO :3
Dúfam, že časť sa páčila :)
Čo myslíte, bude to Bella riešiť alebo nie? Nechajte sa prekvapiť, už to mám vymyslené, tak dúfam, že to bude dobré :) :DInak, poznáte novú pesničku od Seleny? Ja som ju len nedávno objavila :D Ale páči sa mi, hľadala som takú pesničku, aby sa sem na to hodila, takú kľudnú..:)
A chcela by som odporučiť príbeh od greenostrich 'Sexy učiteľ' :)) určite sa pozrite :)
YOU ARE READING
Beautiful Or Painful Love?Both.
RomanceJe to môj prvý príbeh..takže neočakávajte niečo veľmi dobré..ale aj tak by potešil vote alebo koment..:)