Dan a Tom

205 21 2
                                    

Na správu som radšej neodpisovala...Počkám, keď odosielateľ napíše niečo konkrétnejšie, alebo zavolá.Nerobila som si z toho starosti a išla som si do kuchyne pre to jablko.Urobila som si aj rožok so šunkou.Sadla som si do obývačky a zapla si telku.Bolo asi 12:00 hodín, keď niekto zazvonil.Došla som ku dverám a pozrela sa cez kukátko.Stál tam Dan.Otvorila som mu dvere:,,Ahoj, čo tu robíš a jak vieš kde bývam?",,No.. kde bývaš mi povedala Bella..a to ja som ti poslal tú správu ak si nevedela od koho je.",,A odkiaľ máš aj telefónne číslo? Nehovor...od Belly." ,,Áno"odpovedal nečakane.,,A prečo si sa chcel stretnúť?"zvedavo som sa opýtala.,,No, to ti poviem keď budeme vonku..či teraz či potom...tak kedy by si mohla?..Ak by si teda chcela..,,Vieš čo, mohli by sme aj teraz, keď chceš, tak ma počkaj tu vonku..alebo choď domov a potom by sme sa niekde stretli...lebo idem sa ešte nachystať a neviem koľko mi to bude trvať..." ,,Veď ja ťa tu počkám..ale keby ti to trvalo dve hoďky, tak sa nečuduj, keď tu nebudem..hh."

Hore som si dala rýchlu sprchu, obliekla si modré rifle s čiernym topom a na to čiernu koženú bundu s čiernymi šnúrovacími čižmami.Vlasy som si nechala rozpustené a išla za Danom.,,No čo...čakal si dlho?"  ,,Veď vidíš, že tu som."slabo sa zasmial. ,,Tak čo, kam pôjdeme?"spýtala som sa. ,,No..mohli by sme ísť do parku." ,,Iste..môžeme"

Sadli sme si na lavičku pri fontáne.. ,,Tak..čo si sa to chcel spýtať?" ,,No..chcel som sa spýtať, či by si neprišla na večierok ku mne..". ,,A Bella a Kate tam tiež idú?" ,,No...nie." ,,Prečo?"

DAN
Do riti..nechce tam ísť keď tam nebude Bella a Kate...,,Vlastne budú tam.."zaklamal som.,,Teraz som si spomenul, že mi o tom hovoril Miachel.."zase som zaklamal.

CARA
,,Tak tam idem...určite bude zábava..."Ešte chvíľu sme sa bavili a potom sme išli do večierky kúpiť si nejaké pitie.Navrhol, aby sme sa podelili o flašku coly.Pri pokladni mi svoju ruku dal na zadok.Chytila som mu zápästie a dala ju naspäť.Keď sme vyšli z večierky, nahnevane som mu povedala:,,Ešte raz dáš ruku na môj zadok..tak...nejdem na ten večierok.."s úchylom na večierku by som teda nechcela byť...Ani som sa mu neodzdravila a išla som domov.Domov som došla okolo 15tej.Išla som sa kuknúť na Kathrine.Stále spala..ale čoskoro sa bude musieť zobudiť...vlastne prečo by aj nemohla spať keď dojdú rodičia?Veď prvé, čo by si mysleli, je že bola unavená..

Za dnešok som sa stretla aj s Tomom aj s Danom..ani som si to neuvedomila..Spomenula som si, na tú párty..či na ňu vôbec mám ísť..ale keď tam bude Bella, Kate..a dúfam, že aj Tom..tak idem.Vybrala som mobil z vrecka a zavolala som Danovi.,,Dan?A kedy má byť tá párty?" ,,No už zajtra..nemáš snaď iný program..či? ,,Nie, len som sa chcela spýtať kedy to je lebo si mi to nepovedal....no..tak len toto som chcela..tak čau.." ,,Čau"odzdravil sa mi a zložila som to.

18:30
Bolo počuť odomikať dvere.,,Čauté"pozdravili sa nám rodičia.,,Tak čo Cara?Aký si mala dnes deň?"hneď sa ma vypytovali. ,,Veď..Poznáte to..ako každý normálny deň.." ,,Aha..a čo Kathrine?"mama sa išla kuknúť do jej izby...
Ja som si napustila vaňu a premýšlala som nad tou párty...Keď som vyšla von, išla som si lahnúť do postele za Clydom.Zrazu mi zapípal mobil.

T:Ahoj, mohli by sme si dnešok niekedy zopakovať :)

C:Určite :)Dneska som sa stretla aj s Danom..Chcel aby som išla k nemu na večierok.

T:Aha..aj ja tam idem..Aspoň sa zajtra zas stretneme :)

C:Áno..Tak zajtra..Ahoj, ja už si idem lahnúť..

T:Dobrú :*

Napísal pusinku!Takže sa mu možno páčim..ale to si myslím asi len ja..Asi to napísal len zo srandy ako z kamarátstva...Alebo?!

Čauko!Ďakujem vám za 128 reads a 18 vote :)Moc si to cením :D :)
Táto časť je najdlhšia..má 731 slov :D
A chcela by som pozdraviť sisaaa21 :D sry že opakujem s tym, že tato čast je najdlhšia..a bla bla bla ale je to pravda :D dufam, ze nejsi urazena :'D
Naty;)
*na obrázku je Dan

Beautiful Or Painful Love?Both.Where stories live. Discover now