Narodeninová párty

77 9 0
                                    

Uvidela som Kate.

,,Kate?"skočila som jej do náručia a objala ju.

,,Vieš ako si mi chýbala?"pozrela som sa na ňu.

Mierne sa zasmiala a pozrela na mňa:

,,Musím ísť za Carou, poď so mnou."

,,Okej."

Išli sme pešo do nemocnice.Cesta bola okolo Carinho domu, a práve sme okolo neho prechádzali.Išla som ďalej a Kate na mňa pozrela, že kam idem.

,,Kam ideš?"

,,Veď za Carou."

,,Ale..tu má dom."

,,Ty nevieš, že je v nemocnici?"

,,Čo?Prečo?"

,,Veď keď sa vracala z Viedne havarovala."

,,Čo?"

Už dalej nič nehovorila len išla za mnou.
Prišli sme do nemocnice a išli za Carou.

,,Ahoj Cara."
Práve spala, alebo mala proste zavreté oči a oddychovala.Ale otvorila ich, lebo nás asi počula.

,,Ka..te."

,,Áno, som tu."

,,Ale..jak to?"

,,Rozišla som sa s Ericom."

,,Prečo?"

,,Ja..prepáč, že som ti vtedy neverila..Počula som ako ti Eric hovoril, že ťa miluje.Dovtedy, dokým ste od nás odišli som predstierala, že sa nič nestalo.Ale potom som mu to povedala a odsťahovala sa naspäť k rodičom.Pochopili to, bála som sa, že to pôjde otec riešiť, ale za to, že ma nemiluje mu nemôže nič urobiť a ani povedať..No povedať môže, ale je to Ericovo rozhodnutie.."

,,Aha.Ja som tak rada, že si tu."nezmohla sa na viac slov.

,,Aj ja.Mýlila som sa o Ericovi..myslela som si, že sme pre seba ako stvorený, ale on miluje teba..A priznal sa mi s tým, čo ti urobil..Keď som mu povedala, že sa od neho idem odsťahovať, vyhrážal sa mi tým, že mi urobí to isté.."

,,Nezmenil sa..ešte mi aj do ucha vtedy povedal, že vtedy bol debil a je mu to teraz ľúto, ale to mi len chcel naznačiť, že sa zmenil k lepšiemu.Ale nezlepšil sa a nepodarilo sa mu to."

,,..."Kate na ňu vhodila len akýsi výraz.

Ja som tam doteraz len stála a počúvala ich.Nevedela som, že sa Cara pozná s Ericom..veď ja som sa s ním nepoznala..až neskôr, keď mi o ňom Kate povedala, ale ani raz som ho nevidela, lebo som nemala kedy prísť za Kate do Viedne..a ani som s Carou do 8.triedy ešte nechodila..Zoznámila som sa s Carou až na strednej..aj s Kate.

CARA
Po týždni
Dnes sa vraciam domov z nemocnice.
Zbalila som si veci a rodičia ma už čakali pred nemocnicou.
Nasadla som do auta a pozdravila sa im.
,,Ahojte."

,,Ahój dcérenka naša."

Ježiš..Neznášam keď ma tak volajú, nech už pochopia, že už mám 16.No dnes mám 16.

Doma som si lahla na postel, ale dlho ležať nemôžem, lebo keďže mám narodeniny, nemôžem celý deň vyležať.

Zrazu mi zazvonil mobil.

C:,,Ahoj Tom."
T:,,Ahoj, za 10 minút som u teba dobre?"
C:,,Okej."
T:,,Zatiaľ čau."
C:,,Ahoj."

Ako sľúbil, za 10 minút už stál pred domom.Išla som mu otvoriť a pozvala ho dnu.
Pobozkal ma na uvítanie a podal mi niečo do ruky.

,,Čo to je?"

,,Otvor to a zistíš sama."uškrnul sa na mňa.

Otvorila som to a pozrela sa na ňho s úsmevom.Bola tam čokoláda v srdiečku a body pre bábätko.Bolo biele(unisex), takže aj keby to bolo dievča alebo chlapec, hodí sa to obidvom.
Za chrbtom ešte niečo držal.
Podal mi aj to.Voňavé tulipány.

,,Jak vieš, že mám najradšej tulipány?"

,,Ja viem všetko."

Mierne som sa zasmiala a potom som sa prezliekla do nejakého oblečenia vhodného na oslavu mojich narodenín.Tom sa pozeral len na moje úžasne telo.(:D)..Jak si fandím(:D)

Keď som bola oblečená, mala som na sebe čierne šaty, som si ešte upravila vlasy a jemne nalíčila tvár.

S Tomom sme zišli dole a zobrali z kuchyne nejaké občerstvenie(chrumky,čipsy,colu,fantu..) a naaranžovali to do misiek a pohárov po celom dome.
Zavolala som Kate, Bellu, Mika a ešte nejakých kamarátov zo školy.Typovali sme to asi na 30 ľudí.Toho občerstvenia sme ešte nasypali, lebo by to bolo málo.Zapli sme hudbu a párty sa mohla začať.Ešteže rodičia išli k mojej babke.Ani som nerozmýšľala, či tam mám ísť.Unudila by som sa tam k smrti.

Po chvíli už prichádzali hostia.Medzi prvými boli Kate, Bella a Mike.Všetci prišli spolu.Do domu sa hrnulo väčšie množstvo ľudí ako sme čakali.Nakoniec nás tu bolo asi 100 ľudí.To ako fakt?Typovali sme 30-tich a prišlo nás 100.Mali sme asi počítať s tým, že tých, ktorých sme pozvali by to oznámili aj iným ľuďom.Ale veď to nevadí, myslím..lebo rodičia dojdu až zajtra.Do riti!Čo keď prídu ráno?I keď sú trochu leniví, by toho boli schopní.Musíme ich skoro ráno vyhnať(ľudí z párty) a urobiť poriadok.Ale teraz nemyslieť na rodičov, skôr od nich máme teraz pokoj.Aj od Kath.Tá išla prespať k Marry.Takže už sa len odviazať a užívať si párty.

TOM
Dlho som si s Carou neužil.

Prišiel som za ňou a zobral ju do izby.

,,Cara, poď."už som bol nadržaný.

,,Kam?"

,,Do izby."

,,Okej."

Zavreli sme za sebou dvere a začali sa vyzliekať.Nerobili sme nič nezvyčajné, len som ho do nej proste vsunul.Najprv pomalšie a potom som zrýchloval.Typický sex.
Vzdychala ako o život, lebo som mal zapnuté turbo.Išiel som bez prestávky dovtedy, dokým som sa na ňu neurobil.Pozrel som sa do zrkadla, lebo bolo vedľa postele a uvidel som si škrabance na chrbte.(Áno, videl si na chrbát v zrkadle :D)Utrela si to do trička a pokračovala ona.

Sadol som si na okraj postele a ona si klakla na zem pred moju pýchu.Začala mi ju masírovať rukou a potom si ju vopchala do úst, a mala ju tam dovtedy dokým som sa do jej úst zase neurobil.

Lahli sme si vedla seba a ešte chvíľu sa rozprávali.Potom sme sa obliekli a zišli dole na párty.

ČAUKO :3
Ták, a je tu ďalšia časť.Dúfam, že vám nevadí, keď píšem sexuálne scény, lebo mne je to trochu divné a neviem či sa vám to páči :D
Tak dúfam, že hej a ďakujem za všetko:)
Naty;)

Beautiful Or Painful Love?Both.Where stories live. Discover now