Túto časť venujem janka1020 :) Keď si si to vyžiadala :D :)
***
Ráno som išla do kuchyne sa najesť.Vedela som, že na mňa rodičia nakričia, ale bolo mi to celkom jedno.Neboli doma..zdalo sa mi to čudné.No moc som sa s tým netrápila.
KATHRINE
Ešte stále som sa neporozprávala s Carou.Keď prídem domov od Marry pôjdem za ňou.(Marry je kamarátka Kathrine..ešte neviem či ju tu budem len spomínať, alebo že či ju vôbec nespomeniem alebo naopak tu bude normálne vystupovať..)Teraz pôjdem s Marry na kofolu.Keď sme došli do bufetu, bol tam nejaký chlapec, vizeral na 14.,,Poď Kath, predstavím ti Denisa."ťahala ma za ruku Marry.,,Čo?"len som sa na ňu trochu nechápavo pozrela a nechala sa ťahať.,,Čau Denis, chcem ti niekoho predstaviť." Pomaly odtrhol oči z telefónu a jeho krásne hnedé oči smerovali na mňa.,,Ahoj...hm.." ,,Kathrine..ale môžeš ma volať Kath."pousmiala som sa na ňho. ,,Okej..nedáte si so mnou?"spýtal sa či kofolu nechceme tiež. ,,Jasné, veď preto sme sem aj išli."odpovedala mu Marry.
Objednali sme si 2 malé kofoly a ešte nejaké chipsy.Prisadli sme si k Denisovi a začali sa rozprávať.CARA
,,Bože môj!..Je to beznádejné.."počula som ako mama plakala.Aj s otcom vošli do domu a uvideli ma v obývačke pri pozeraní telky.,,Mami, prečo plačeš?Čo sa stalo?" ,,Že čo sa stalo?!My ťa tu hľadáme ako o život a ty si tu doma v kľude pozeráš telku!" ,,Čože?A to prečo ste ma hľadali?" v momente som si spomenula na to, ako som včera došla domov a mala som toľko zmeškaných hovorov. ,,Veď si včera nedošla domov..mysleli sme si že dojdeš neskôr tak sme išli spať.A ešte k tomu si nám ani nezdvíhala telefón!Báli sme sa o teba.."pridal sa k hádke otec. ,,Ja som aj došla neskôr..nedošla som až ráno..a prečo ste sa vôbec nepozreli do izby či tam niesom ešte predtým ako ste ma išli hľadať?" ,,No my sme sa tam pozreli, len ty si tam nebola..tak potom jak to, že si došla domov ešte včera keď si dnes ráno nebola v izbe?" To akože kde som bola?Veď som došla večer domov a išla som do izby spať či? ,,Ja neviem kde som bola.."divne som sa na nich pozrela.Za 3 dni
,,Ahoj, minulá noc bola skvelá :)" došla mi správa od..Dana.
,,Čo to tu meleš?Jaká minulá noc?Veď ja som s nikým nebola..."prestala som písať a spomenula som si na rozhovor s rodičmi.
,,...bola som doma."neisto som mu odpísala.
,,Nebola si doma, asi si to nepamätáš, lebo som ťa..uniesol..keď si spala."
,,??Robíš si srandu?Dosvedč mi to, že som nebola doma."
,,Dobre..choď do obchodu a kúp si tehotenský test."
,,Čože???To nemyslíš vážne!!Ty psychopat!Úchylák!Idiot!Neznášam ťa ty hajzel!"rozrevala som sa.
,,Choď do toho obchodu!"
Odhodila som telefón do rohu izby a schúlila som sa do klbka.Slzy mi stekali po celej tvári, ale nakoniec som sa rozhodla, že si ho pôjdem kúpiť.Zobrala som si peniaze a vyrazila uplakaná do obchodu.Cestou som si utierala slzy a snažila sa neplakať.
Domov som sa vrátila už s kúpeným tehotenským testom.Hodila som ho do šuflíka a len som dúfala, aby som nebola tehotná..KATHRINE
,,Hahahah."zasmiala som sa na niečom čo povedal Denis. ,,Prepáčte, ale už by som asi mala ísť..Rada som ťa poznala Denis."usmiala som sa na ňho a podala mu lístoček s mojim telefónnym číslom. ,,Ďakujem."tiež sa pousmial a rozlúčili sme sa objatím.Marry ma išla odprevadiť.,,No čo..jak sa ti páči Denis?" slabo sa zasmiala. ,,Je zlatý..ale asi u ňho nemám šancu.."
,,Prečo?Veď si pekná, smiali ste sa spolu..aj so mnou.."pousmiala sa.
,,Áno..ale.." ,,Čo ale?" ,,Ja neviem.."usmiala som sa. ,,No vidíš potom u ňho šancu aj máš." ,,Jak myslíš.."Za 3 mesiace
CARA
Zobrala som si so sebou na záchod tehotenský test.Hrozne som sa bála..úplne som sa klepala..
Urobila som to, čo sa má urobiť a pozorne sa na ňho pozrela.ČAUKO!
Ďakujem, že čítate a dávate vote :)
Naty;)
YOU ARE READING
Beautiful Or Painful Love?Both.
RomanceJe to môj prvý príbeh..takže neočakávajte niečo veľmi dobré..ale aj tak by potešil vote alebo koment..:)