SİYAH İNCİLER 10.BÖLÜM

10.4K 524 8
                                    

Köşeye sıkıştırılmış duygularım, zihnimin içinde ki kavgalarım hiç kesilmemişti. Buraya geleli 10 günü olmuştu belki de daha uzundu. Güneş bey yani babam firuze Hanıma olayları yetiştireceğimi zannediyordu ki yüzüme bakmıyordu.

Cadı yani babannem olacak şahıs sabrımı zorluyordu onu görmeyi bırak adını duymak bile sinir seviyemi hat safhaya çıkarıyordu.


Bu düşünceleri kenara bırakıp zihnimde dolanan cümleyi yine tekrarladım, neden babama ve ya anneme kızamıyorum ? annemi çok özlemiştim, ona sarılıp bunların geçmesini istiyordum. İstediğim bu muydu ? saçma bir dizinin başrolü gibi hissediyordum!

Ne annem ne babam suçluydu en büyük suçlu olan bendim, ben olmasaydı belki kaçmayacaktı babam her şeyi anlatacaktı belki de of! Bunlar için çok geçti, çok!

Masada tek başına oturmuş Hicran annenin bana hazırladığı sütlaç karıştırıyordum. Çok sevsemde canım istemiyordu.

" Kızım Mihrimah yesene tatlını beğenmedin mi ? "

" Beğendim ama canım istemiyor "

" Ona kızma terkedildi aşık olduğu kadın tarafından. "

" Ben bilmiyorum sadece ispiyoncuymuşum gibi takip ediyor bir haftadır." diken üstündeydim konuşmak için yaklaştığım da ise hemen başka işlerle ilgileniyordu ve yanına gidemiyordum.

" Güneş Bey en son kuzenine anlatmıştı anneni, kuzeni hemen yetiştirmişti, az kalsın kuzeniyle evlendirecekti Firuze Hanım. O sadece bir kişiye açmıştı kalbini oda terkedip gitti. Çok yanlış yaptı annen çok bana anlatacaktı benimle kalacaktı ama inat etti"

" Keçi gibidir inadından döndüremezsin bazı konularda ona çekmişim kabulde Allahtan o kadar inatçı değilim "

" Sende hala çocuksun valla Asaf la çocuk gibi tartışıyorsunuz Gülfidan'la tartışmadı bu kadar "

" Senin de oğlun çok uyuz sürekli gıcık etme peşinde ben napayım." Bir haftadır davranışları daha farklıydı onunda bir bakıyorum dünyanın en iyi insanı bir bakıyorum en gıcık insanı, havasında mı suyunda mı bilmiyorum ama burada insanlar çok garip.

Dediğimde bir öksürük sesi geldi. Başımı kaldırdığımda Asaf kollarını göğsünde birleştirmiş kapıya yaslanmıştı. Ağzımdaki kaşıkla birden gülümsedim.

Kaşığı çıkardım " Sende mi buradaydın "

" Evet sen beni çekiştirirken de buradaydım o kadar dalmışsın ki görmedin beni" dedi, sandalyeyi çekip karşıma oturdu.

" Anne bana da versene sütlaç " dedi masanın üzerindeki meyvelerle oynamaya başladı.

" Sana afiyet olsun Firuze Hanımın masaj saati geldi. "

İnsan bir  teşekkür ederim der nerde odun. Hasbinallah.

Firuze Hanım'a masaj yaparken aklımda annem vardı bu kadına 3 yıla yakın nasıl katlanmıştı anlamış değilim. Üzerimi değiştirip dinlenme odasında çıktım. Merdivenlerden inerken Güneş Bey yukarı çıkıyordu.

" Şey Mihrimah baksana bi " merdivende duraksayıp yüzüne baktım. " Buyrun Güneş Bey " dedim mesafeli bir şekilde.

" Özür dilerim ben biraz paranoyak oldum " Biraz mı?

" Önemli değil sonuçta burada çalışanım " bu arada Sait Bey içeri doğru girdi. Yüzüme bakıp gülümsedi ve salona doğru geçiş yaptı. " Ben annem gibi değilim sonuçta bende emir altında çalıştım "

Baba Tarafı ( Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin