Pişman ^22. BÖLÜM

9.7K 476 0
                                    

Son bir haftadır düğün alışverişinden canım çıkmıştı...  Ben kim evlenmek istemek kim?  Ne işim var benim evlilikle?  Elimdeki poşetleri daha sıkı kavrayıp söylenmeye başladım.  " Asaf ben vazgeçtim ya evlenmiyorum.  " diye söylenirken onu durduğunu farketmedim ve ona çarptım.  " Ne dedin sen şehirli?  " ups sanırım fazla alınmıştı. " Ya şey ya.  "
" Ne Mihrimah?  Bir haftadır benimde canım çıktı.  "

" Ben öylesine söylemiştim kii. " diye sevimlilik yaptım. Nafile ama.  " Yapma zaten sinirlerim hat safada seni kırmak istemiyorum.  "

" Biliyorum azcık naz yapmak istemiştim.  "

" Kurban olayım nikaha 3 gün var sonra yap nazını.  "

" Peki, Peki bir yerlerde birşey içelim mi? "

" Olur az ilerde kafe var.  " dudağımı büzdüm. 

" Vay hemende  öğrenmişsin bakıyorum.  "

" Yok ya ordaki Aslı gel dedi kahvemi içireyim dedide ondan.  " diyince pat diye durdum.  " Aslı kim lan? "

" Hop  şehirli kocan var karşında sen hayırdır.  "

" Senin karşında da karın var sen başka kadının adını ağzına nasıl alırsın?  " dedim dizine tekme attım.  " Kızım manyak mısın nasılsa vurdu canım acıdı be.  "

" İyi olmuş! " başka tarafa baktım.  " Aslıymış. "

" Kıskanınca ne güzel oluyorsun sen?  "

Ağzımı bükerek onu taklit ettim.  " Cidden çok tatlı oluyorsun. "

" Cöddön çök tötölö  ölöyösön. " diyerek başka tarafa baktım.  Elinin içiyle ağzımı avuçladı.  Kocama eli suratımı kapladı. " Yemin ederim o büzülen dudaklarını vakumlarım.  " diyince yutkundum.  " Oldu  o zaman ben gideyim. "

Kahkaha attı, siyah incilerini gözlerime sabitledi.  Etli dudaklarını ısırıp  parmaklarıyla 3 işareti yaptı. " 3 gün sonra benimsin.  " gözlerimi devirdim yürümeye başladım.  " Off be analar ne doğuruyor dedi ıslık çaldı.  Kahkaha atıp ona baktım.  " Sen delisin.  "

" Hemde sana. " diyip kafeye doğru yürüdüm..  Hala o sözü kulaklarımda  ' baba gibi sahip çıkarım' ne güzel bir herif be.  Seviyorum onu hemde çok..  Pek ona dile getirmesemde.. 

Omzumdan ona bakıp " Seni çok seviyorum,  Asaf Azer Miran. " diyip gülerek önüme döndüm.  Gülmüyorsa eğer bende birşey bilmiyorum. 

" Hey şehirli sen daha önce ne dedin?  "

" Duydun.  "

" Bir daha söyle.  "

" Neyi?  "

" Dediğini.  "

" Söyledim,  bir kere yeter. " dedim dudaklarımı ısırdım. 

" Hadi be valla anlamadım bişey. "

" Asaf söyledim ya.  " derken kafeye oturmuştuk.  Gelen garson Asaf yiyecek gibi bakarken masanın üzerindeki eline elim kaydı.  Asaf şaşırsada gülümsedi.  Diğer eli ile elimi hapsetti.  " Bende seni çok seviyorum Mihrimah Miran. " diyince garsonun suratı asıldı. Benim o yakışıklı tamam mı! 

Pis yelloz.  Benim olana sarkamazsın!  Salak şey.

Noluyor ya bana.  Kendi düşüncelerimi göz devirip Asafa bakıp gülümsedim. " Ne alırdınız? "

" Kocama sarkmadan alabilir miyiz?  * diye fısıldadım.

" Anlamadım?  " dedi yüzüme bakarken. 

Baba Tarafı ( Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin