Kto by to bol povedal, že škola ponúka tolko projektových tém? Nedokážem sa rozhodnúť, ktorú si veberiem. Možno niečo typu medziľudské vzťahy a opíšem môj vzťah s Ethanom. Alebo trošku zaexperimentujem a porozmýšlam nad vlastnou témou. Zjavne v tom majú všetky dievčatá jasno, nikto to nerieši tak ako ja. Všetci sa skôr sústredia na päť hru volejbalu. Neviem čo ma prekvapilo skôr, či to bolo, to že som sa musela ísť striedať, čím som zaplnila svoju hlavu myšlienkami, alebo to bolo Lynnino rozhodnutie. Kedy si sme tvorili tým. Vždy bola kapitánkou, mňa a Jade vybrala vždy prvé, ale tento krát však bolo všetko inak. Vybrala si Annu. Chápete lavú Annu, ktorá viac riešila svoje polámané nechtíky ako celú hru, a preto som musela zostať sedieť na striedačke. Aspoň som sa mohla porozhliadnuť po tochto ročných prváčkach, ktorým už o necelý mesiac chystáme imatrikulačky. Telocvičňa bola velká, no keď sa sem vopchali tri dievčenské skupiny zaplnila sa skoro až po plafón. Prváčky obsadili rebriny a šnúru. Bolo medzi nimi mnoho pekných, chudých a vysokých dievčat, čo bola na našu školu kvalitná formácia.
"Stavím sa, že po roku školskej kuchyne im tie zadky narastú." Vrazila do mňa bokom Jade. Obzrela som sa po nej, nechápajúc, že uhádla čo mi blúdi hlavou.
"Musím ti niečo povedať.." odhodlala som sa. Jade spozornela a kukla na mňa. Natiahla som sa k jej uchu a šepla som: "Už nie som panna." Zaškerila som sa na Jade. Vypleštila oči a našpúlila peru, do jej obvyklého defenzívneho kroku.
"Čo to trepeš?" Neverila. Ruky si preložila na hrudi.
"Myslím to vážne, vážne." Podvyhla som ruku ako správny pionier.
"Preboha a s kým?!" Zhrozila sa Jade a natlačila sa čo najbližšie ku mne. Nedokázala som však povedať Ethanovo meno, naopak som sa trápne vykrúcala a pchala som hlavu ne jej rameno.
"To nie." Hundrala, "Prečo si to urobila práve s ním!?" Karhala ma.
"Výmena!" Vykrýkla trénerka a ja som musela vyskočiť z miesta a pridať sa k zvyšku tímu. Oproti mne stála Lynn, keďže je kapitánka nemusí sa tak často striedať. Tak znelo pravidlo našej škole, ktoré vyhovovalo každému drevu z triedy. Za mňa sa postavila Jade, ktorá získala loptu a mala možnosť rozohrávať. Vyhodila loptu do vzduchu s vrazila do nej.
"Bola so ožratá?" Spýtala sa. Stála som hneš pod košom a tak som sa snažila hru sledovať.
"Možno ale len trochu." Zamyslela som sa nad tým večerom a prepitými pohármi červenej tekutiny. Som si však sto percentne istá, že ich nebolo vela. Inak by som nebola pri zmysloch.
Jade sa ironicky zasmiala: "Veď ty nevieš piť. Raz dva a si sťatá." Vyhŕkla do ihriska. Dievčatá načúvali, no nik našťastie netušil o čo sa jedná. Lynn nás tak tiež načúvala s jej Ázíjskými dokonale prešpekulovanými odpočúvacími ušami.
"To nie je pravda. Ja nie som Lynn." Zapojila som ju. Tá obranne stiahla ramena, lopta však preletela popri nej a ona si ju nevšimla čím nám darovala bod.
"Sústreďte sa na hru!" Zhúkla po nej trénerka. Chvílu sme nekecali, počkali sme kým sa zase rozohrá.
"Čo to trepeš?" Pokračovala Lynn.
"Ale no tak. Všetci vedia, že máš slabý žalúdok." Uznala Jade a vrazila do lopty.
"Že to hovoríš práve ty miss zvratky vo vlasoch." Doberala si ju Lynn. Trénerka opäť zvolala zmenu a Lynn si šla odíchnuť na lavičku blízko nás, aby počula o čo sa jedná.
"Aj to stalo len raz a prečo? Lebo ste sa na mňa vysrali a nechali ste ma samú!" Vyštartovala Jade.
Trénerka na ňu zvreskla:"Čo to je za slovník?!"
YOU ARE READING
Unthinkable
Teen FictionPríbeh dvoch stredoškolákov (Ethan Hughes a Ria Grant). Ethan sa s rodinou presťahuje do domu vedľa Rii, kde sa bližšie spoznávajú na susednom večierku. A tak sa spája príbeh Rii, ktorá sa snaží aspoň trochu podobať svojej o rok staršej sestre Ivy...