Unthinkable 25

188 15 1
                                    

ETHAN HUGHES

Jade sa rozišla s Teddym, mala by si sa jej ozvať.. potrebuje ťa.


Napísal. A ja som si zrazu uvedomila, že Ethan Huhges nie je skutočne ten úžasný chalan za aké ho som ho považovala. Zrejme mal Carter pravdu.

Ria Grantová
 
Zaujíma ťa vôbec, čo potrebujem ja?!

Odpísala som odhodlane. Carter sa začal prechádzať po obývačke a jeho rozhovor prebiehal hrozne plynulou a zároveň výraznou artikulaciou. Môj mobil opäť zavybroval.

Ethan Hughes

Napíšem Lynn aby k tebe prišla.

Ria Grantová

Ja potrebum pravdu a nie tieto tvoje styky!

Ethan Hughes

nemôžem

Zvráštila som obočie a zahryzla som si do líc. Mobil som bezhlavo odhodila. Zhurta som sa postavila a prešla k dverám. Hodila som na seba bundu a na nohy som si nazula gumakové polčižmy. Vyšla som von a z hlboka som nadýchla čerstvého vzduchu a obzrela som sa po prechádzajúcom aute. Kam mám ísť! Kam mám utiecť?! Pomyslela som si. Na chodníku prefrndžal chlapec na skateboarde a mojou hlavou prešla myšlienka sa večer v skateparku. Skatepark! Vykrýkla som sama pre seba a prešla som na chodník a pokračovala som smerom do skateparku.

***

Skatepark bol podľa všetkeho zlý nápad. Neuvedomila som si aké nelogické je ísť do skateparku bez skateboardu. A tak tu sedím ako šedá myška na mieste plnom tých otrasne (pritom neuveriteľne krásnych) spomienok. Dobrá rada do budúcna, nikdy viac sa nevracať na miesta pre nás cenné, keď  sa utápate v depkách. Predstavujem si ako krásne sme sa tu spolu so zákerným snom cítili a uvedomujem si mnoho vecí. Ako naprìklad, že akonáhle si začnem predstavovať a pripisovať dokonalé vlastnosti k osobe, po ktorej tajne túžim, je viac než pravdepodobné, že sa mi pod naporom tých predstávdaná osoba zhnusý. Tak nejak to bolo aj s Ethanom. Je hnusný podlý had a patrilo by sa kvôli nemu použiť Lynninè vplyvy v Ázijskej mafií, no nepatrí sa zabudnúť aj na tych par dobrých veci, ktoré mal. Mohli by to byť iskričky v jeho očiach, či dierky v lícach alebo spôsob akým ma zlomil.  Hovorì sa, že bez tych zlých vzťahov, nespoznáš ten dobrý, no ja si ani nechcem predstaviť, že vzťah s Ethanom nebol dobrý. Daroval mi množstvo prvých krát, čiže ďalšie pozitívum Ethana Hughesa, tak ako aj to jeho vyslovovanie môjho priezvyska: "GRANTOVÁ!!"
Preblesnu mi hlavou jeho črty tváre či tvar pier, keď to vylovuje  a celé znenie toho si užìvam.
Načapala som sa ako hladim na mladeho vlasáča, ktorý skateuje so zapálenou cigaretou. Nebol príliš rozdielny od iných v parku, práve naopak bol až priliš rovnaký. Nedalo mi to a tak som sledovala ako vťahuje do seba dym a nasledne ho vylùšťa, cigaretu zastrčí medziperami a kym sa spúšťa zo skolanského mostíka cigareta bez mivnutia brvy stojí na určenom mieste. Keď bližšie ku mne zastavìm ho spýtam sa ho na oheň a cigaretu. Vytiahol krabičku Mallboriej, presne ako vtedy Ethan, no pokial si ešte pamätam bolo to aj posledný krát, čo pri mne fajčil. Do mojich rúk sa dostáva tá vec po ktorej som tak bezhlavo túžila. Hrdinsky si tú cigaretu vkladám do úst medzi pery. Vlasač mi ponúka oheň a ja ho bezproblémov príjmam. Zrazu sa mi z cigarety začne dymiť a ja celú tú arómu jedu vťahujem do seba, až príliš prudko na to aby som sa začala drhnúť. Vlasáč sa len pousmeje a prisadne si ku mne.

UnthinkableWhere stories live. Discover now