Zrazu ma niečo zobudilo. Bol to môj vibrujúci telefón. Načiahla som sa k nemu a vzala som ho pevne do svojich rúk. Volalo mi súkromné číslo. Zdvihla som ho skôr akoby stihlo dozvonit. "No?" Ozvala som sa ospalo.
Z druhej strany hovoru zaznelo len chrčanie. Keď v tom prehovoril hlas:"Je tu zima. Môžeš mi otvoriť?" Spýtal sa.
"A kto je tam?" Posadila som sa.
"Preboha Ria nepýtaj sa a otvor ten skurvený balkón!" Rozhorčil sa neznami hlas. Prečo dúfam, ze to je Ethan. Lenivo sa vytrepem z postele a kráčam k balkónovym dverám. Otváram dvere a bez rozmýšlania sa vraciam späť k posteli, do ktorej sa okamžite hádžem na brucho. Za mnou sa zatvoria dvere od balkónu a až po zmrzlom vzdychaní sa rozpamätám.
"Ethan?" Trhne mnou a zvrtnem sa k dverám.
"No?" Zastavil sa, keď si začal vyzúvať tenisky.
"Kolko je hodín?" Začala som sa prehrabávať v perine po telefóne, ktorý sa snáď vyparil. Ethan prišiel ku mne a sadol si hneď za mňa, keď som spopod môjho kolena vytiahla mobil. 2:22 a Ethan ma začína hladkať po chrbte. "Zbláznil si sa? Veď sú len dve hodiny?" Vrazila som mu päsťou do ramena.
"Hej kľud." Chytil mi ruku. "Som chcel prísť, tak som prišiel." Usmial sa a potiahol moju ruku. Oprela som sa o neho. Ovalila ma vôňa alkoholu a cigariet.
"Ethan si v pohode?" Spýtala som sa ho.
"Ako v pohode?" Podvyhol mi lem trička a prešiel mi prstom po bruchu.
"Pil si?" Pokračovala som v otázkach, kým sa Ethanová ruka nepriblížila k mojim prsiam.
"Len trochu." Zamrmlal.
"Tak s tým prestaň." Chytila som jeho ruku na mojom prse a odtiahla som ju preč. "Sú tri hodiny, pomaly, chcem sa vyspať." Vopchala som sa pod perynu a natlačila som sa na kraj postele. Ethan chvilu mlčal. Určite ma nechápal, čo sa potvrdilo tým, že sa ma opäť snažil obrátiť. Šťuchal do mňa, štípal ma, no neoblomne som zatajovala smiech. Vyzerala som ako ryba na suchu.
"Sú len dve hodiny, Bože!" Nadával.
"No presne to! Po druhej ráno sa robia len zlé rozhodnutia." Zkonštatovala som a opäť som sa zabalila do klbka.
"Kurva fix! Tie tvoje jebnuté výmysli." Nadával ako sa za mojim chrbtom pekelne mrvil. Opatrne som sa obratila, aby som mala situáciu pod kontrolou. Ethan si vyzuval topanky, ponožky a následne zo seba stiahol úplne všetko oblečenie až na boxerky. Lahol si ku mne pod perynu a zo zadu ma objal. Položila som si hlavu na vankúš a s istotou som si odlahla. Mal hrozne studené ruky. Až som mala pocit, že jeho ruky sú ladovce a ja som titanic, pomaly sa pod ich ťarchou prelamujem. Zaspávam až keď počujem Ethanovo pokojné dýchanie.
***
Ráno bolo ako každé ráno. Sedela som ma gauči v obývačke a zaslepene som ťukala do mobilu. Stále dookola som prezváňala Ethana, ktorého ignorácia ma doháňala k šialenstvu. Skúsiť ho vyprovokovať k žiarlivosti asi nevyšlo, no jeho činy boli mnoho krát opačné. Žiadny rozchod s Tamarou sa nekonal. Trávili spolu omnoho viac času ako kedykoľvek predtým a ja som len zvykla otvárať balkónové dvere v mojej izbe. Niekedy sa v nich objavil a niekedy nie. Niekedy sme si lásku vyznávali celú noc a niekedy som ju sama preplakala. A aký bol náš sex? Dokonalí. Sú to momenty, ktoré sú zo všetkeho najlepšie. Keď sa na mňa pozera, keď ma miluje a keď sme v tom len my a naše telá. Je to cez všetko, zlé to najlepšie čo s nami za ten čas deje.
Utápala som sa v myšlienkach, až po kým mi nezavonil mobil. Ivy. Hneď som potiahla prst po obrazovke a mobil som si priložila k uchu. "Prosím?" Prehovorila som ako prvá.
YOU ARE READING
Unthinkable
Teen FictionPríbeh dvoch stredoškolákov (Ethan Hughes a Ria Grant). Ethan sa s rodinou presťahuje do domu vedľa Rii, kde sa bližšie spoznávajú na susednom večierku. A tak sa spája príbeh Rii, ktorá sa snaží aspoň trochu podobať svojej o rok staršej sestre Ivy...