"No." ohradí sa Ethan a mrkne na mňa jedným okom. "Pracuje sa na tom." dodá a zavrtím kútikom úst.
"Aha." Anny si prehrabe vlasy a nervózne sa potacká z miesta na miesto.
"Ale Anny, nemaj hysáky. Ešte som tu ja!" Jway otvorí náruč, no Anny ho odignoruje a odíde z kuchyne. Čo ju to začalo žrať. Jway spustil ruky k telu a opäť sa zameral na nás.
"Ideme do parku, pridáte sa?" navrhol."Tak fajn." zvolal rozhorčený Ethan, no čo keď tam ja ísť nechcem? Naozaj, radšej by som zostala tu.No to ma už Ethan ťahal za ním a Jwayovov partou. Teperila som sa za ním ako závislá faninka. Prišli sme k autu ktoré stálo oproti cez ulicu. Bolo to krásne čierne auto, podobné tomu Ethanovmu, no toto nebolo také veľke. Viem, že Ethan mal suv bavoráka, tiež veľmi pekné.
"Zmestíme sa?" spýtal sa Hoower.
"No, keď si baby posadajú do kufra, tak áno." usmial sa ďaľší z party.
"Tak fajn, mam tu auto." pripojil sa Ethan. Jway na neho vypleštil oči. "Ale čo a aké?"
"Bmw x6." podvyhol obočie. Sledujúc črty jeho sánky som si začala ukladať zopár otázok. Odkiaľ má sakra na takéto auto? Isto je rozmaznaný synáčik, alebo si naň zarobil na čiernom trhu? Pochybujem, že by vyhral loto, nie je ten typ chalana, ktorý má schopnosti takýchto tipov...
Prišli sme do parku za mesto. Bola to len veľká budova za mestom, zvykli sa tu schádzať skateboardisti a bicysklisti. Bola som tu len raz s Jade, ktorá chodila s Chuckom Menzim. Vchádzali sme do vysvietenej budovy. Ethan ma držal za driek a spolu sme prešli až k vyvíšeným skokanským mostíkom. Jway podal Ethanový skateboard a ten ho nadšene vzal. "Poznáš to však?" prebodol ho pohladom. "Jasné." bránil sa Ethan. Opäť sa mu rozžiarili kútiky na lícach. Ako som si tohto chalana len mohla získať?
"Vieš na tom jazdiť?" otočil sa na mňa Ethan a položil skatebord na zem.
"Tak trocha, bola som mala, keď som sa to učila." zkonštatovala som.
"Tak fajn. Daj mi ruku." natiahol ju ku mne a šibalsky sa usmia. S radasťou som ju prijala.
"Povieš mi čo chystáš."
"Naučím ťa to znova." pritiahol si ma bližšie. Pri pohlade na jeho úsmev som si začala hrýzť pery. "Nie je to nič. Len si tam vyskoč a ja ťa už potiahnem a prosím..." postavila som sa jednou nohou na skate a Ethan ma stále rukou podopieral, " Ria, nehrýz si tú peru." zvážnel a moju ruku si pritiahol bližšie k tváry. Priložil na ňu pery a nežne ju pobozkal. O môj bože. Moje kolená! Oni ma snáď neudržia.
"Bože!" povzdychla som si.
"Som tu s tebou, nemáš sa čoho báť." povzbudil ma. Zhlboka som sa nadýchla a vystúpila oboma nohami na skate. Ethan ma začal ťahať a ja? S úsmevom ako slniečko na nebi som hmýrila s rukou ponad mojou hlavou. No v tom ma Ethan schytil pod zadkom a prehodil si ma na chrbát. Začal sa krútiť a ja som sa ho snažila udržať čo najviac. Cez vlasy som nič nevidela, len som výskala ako zmyslov zbavená. V zápätí sme sa zvalili na zem. Ethan ma pri páde popustil a ja som sa zvalila z kolien na chrbát. On zostal klačať. Vytočil sa na mňa a spustil...
"Tak čo páčilo sa." ešte otrasená, som zostala ležať. Ethan sa natiahol ku mne a odhrnul mi pramene vlasov z tváre. "Pamätáš si tú rozprávku o tej ryšavej afro-strapatej babe?" naklonil sa nado mňa.
"Čo tým myslíš?" nechápala som. "Som snáď ryšavá, alebo strapatá."
"No trošku." podpichoval ma. Odsotila som ho. Ethan zvážnel.
"Ták teraz ma počúvaj! Nestrkaj do mňa!" vybafol na mňa a vystrčil ukazovák. Keby som ho ani trocha neprekukla myslela by som si, že to myslí úplne vážne. Nechala som ho svoju myšlienku dokončiť. "To môžem len ja." opäť sa mu rozžiaril úsmev a prekrásne jamky v lícach. Nakláňal sa na mňa zboku tak mal skvelú šancu ma štigliť. Zvíjala som sa, kričala som a začala som sa odkrúcať preč. Kým on ešte klačal na mieste ja som vyskočil na kolená hneď oproti nemu. Nastavila som ruky do tvaru ninja bojovníka, no Ethan ma opäť zpacifikoval...
___
Vošla som zticha do domu. Vošla som do kuchyne a začala som hladať niečo pod zub. V chladničke je koláč, no to by ma mama zabila. Tak si teda rozbalím balík marshmalownov. Potichu som prešla okolo rodičovskej izby. Ešte im hrala telka, no isto už boli tuhý. Vošla som do izby a zamkla som si dvere, tak ako obvykle. Do svojej milovaného gramofónu som vložila platňu Ghost Stories od Coldolay, naladila som to do správnej vlny a už som sa vznášala v oblakoch. Vybrala som si čisté oblečenie a vbehla som do sprchy. Oddala som sa jemnému prúdu vody, ktorý náhle zmyl všetky spomienky na Ethana Hughesa. Chalana, ktorý mi tak motá hlavu a to je tu len niečo vyše týždňa. Nikdy som takýto vzťah nečakala. Možno sa to ani vzťah nazvať nedá, no pre mňa by sa to už aj dalo tak nazvať. Moja prvá detská láska bol Sam Bells. Bol to malý chutný blondiačik. Tajne sme sa spolu hrávali pexeso, ba niekedy ma pozval na zmrzlinu. Pomätám si ako Jade žiarlila. Myslela si, že sa s ňou už nikdy baviť nebudem. Jade mala neskutočne husté obočie a vlasy vždy zapletené do hustého vrkoča. So Samom to skončilo, tak rýchlo ako to aj začalo. Keď som dostala ovčie kiahne a dva týždne som neprišla do školy, Sam ma vymenil za Patriciu McJillovú. Zvláštne, že už vtedy som to dosť prežívala.
Obliekla som si svoje pyžamo, obvykle nohavičky, kockované šortky a voľné sivé tričko. Vrátila som sa do izby kde ma už čakalo nemilé prekvapenie. Na stoličke sedel Ethan. Rozčarovane som ho sledovala, "Čo tu zasa chceš?" vybafla som prekvapene."Čakal som trocha nadšenia." usmial sa a postavil sa zo stoličky. Opatrne pristúpil ku mne a pritiahol si ma za lem trička. "Máš rozkošné pyžamo." zalichotil mi.
"A ty by si tu byť nemal." vystvetlila som mu.
"No tak! Prestaň Ria, ako môžeš byť z ničho nič takáto." vyhŕkol a pustil ma. Začal ma ovládať pocit smútku a zklamania. Možno som naozaj odporná.
"Prepáč." zašeptla som a zahladel som sa na prsty na svojich nohách.
"To je v poriatku." prechádzal Ethan miestnosťou a prezeral si moje veci, fotky, sošky a šperky. "Máš to tu pekné, nie také ako iné baby."
Sadla som si na posteľ a vyložila som si nohy. Naťahovala som "fufu" chlpaté ponožky, s nezmyselnými kšakovakými prúžkami. Obliekala som si ich vždy pred spaním, priam každý v dome vedel o mojej závislosti. "Tak predsa si sukničkár, aj som si myslela, že nemôžeš byť až taký dokonalí." zkonštatovala som.
"Takže dokonalí?" zastavil sa pri selfie s Lynn. Vzal fotku do ruky a začal si ju prezerať. "Toto je zabité."poznamenal.
"To je Lynn. Chodí ku nám do školy. Je krásna, však?"
"Je, ale to brčkavé čudo je krajšie." dodal. Vzala som vankúš a hodila som ho po ňom.
"Ale teraz vážne Ethan! Čo tu chceš?"
Troška kratšia, no predsa pridaná. Dúfam že sa páči. Chcem sa vám poďakovať za aktivitu, ste úžastne! ♥
YOU ARE READING
Unthinkable
Teen FictionPríbeh dvoch stredoškolákov (Ethan Hughes a Ria Grant). Ethan sa s rodinou presťahuje do domu vedľa Rii, kde sa bližšie spoznávajú na susednom večierku. A tak sa spája príbeh Rii, ktorá sa snaží aspoň trochu podobať svojej o rok staršej sestre Ivy...