Un-thinkable 1

980 37 0
                                    

"Už sú tu!" skríkol môj mladší bráško Luke na celú moju izbu. Prebehol izbou až k môjmu veľkým balkónovým dverám, ktoré náhle otvoríl dokorán a mňa ovjal jemný večerný vánok. Vybehol na balkón.

"Luke. Mama ti zakázala behať na ten balkón!" karhala som ho. Na ten balkón sme moc nechodili, vlastne to nemalo žiadny zvláštný dôvod.

"Poď sa pozrieť!" opätovne zvolal. Lenivo som sa vstala zo zeme a doteperila som sa na balkón, no zostala som stáť vo dverách. Sledovala som auto, ktoré zastalo stáť na príjazdovej ceste susedného domu. Z auta vystúpil manželský pár, ktorý automaticky otvral zadné dvere a vzájomne vyťahovali dajaké škatule. No fajn zdajú sa byť v pohode.

"Nepatrí sa špehovať." ozval sa hlas staršej sestry Ivy. Obzrela som sa jej smerom.

"My nešpehujeme, len si obzeráme krásu prírody." zkonštatovala som. No hneď vedla mňa prebehol Luke a schmatol Ivy za ruku.

"Poď sa kuknúť." ťahal ju za sebou na balkón, no ona sa mu vzpierala. Vytrhla sa z jeho chapadiel a pristúpila ku mne.

"A čo vás tak fascinuje na dákom chlapovy." ozvala sa otravene Ivy. "Nemali mať aj deti?" dodala.

"Majú až tri, ako my." ozval sa Luke.

"My máme deti?" spýtala som sa ho.

"No ale však si ma pochopila." zakoktal sa, len som sa usmiala a prehrabala som mu vlasy. Začal mi ruky fackovať a snažil sa mi ich strhnúť.

"Bože! Ste ako deti." Ivy si zložila ruky na hrudi. Sledovala som ako ladne nimi hýbe, keď v tom sa ozval motor ďaľšieho auta. Zastavilo na príjazdovke, hneď za tým prvým. Z auta vstúpil mladý chalan, tak v mojom veku. "A hneď to je zaujímavejšie." rozžiarila sa Ivy. Zo zadu povyskakovali dve mladšie deti, ktoré hneď bežali dnu. Mladý celkom štýlový chalan vybral z auta ďaľšiu škatulu a odniesol ju dnu.
"A divadielko skončilo." opäť sa ozvala Ivy a zašla dnu. Ostala som tam ešte stáť s Lukem.

"Tak poď." prehodila som na Lukeho, "Alebo si zbadal tvoju budúcu frajerku." podpichla som ho.

"Riaaa! Prestaň!" nervózne zavrčal.

"Okay. Okay. Tak poď dnu." lúskla som a ukázala som na dvere do izby.

"Tak fajn." otrávene vzdychol a odišiel. Zavrela som oči a nadýchla som sa. Opäť som ich otvorila a ešte naposledy som vyzrela na susedov. Opäť sa vrátili do auta pre škatule. Nič zvláštne sa nedialo a tak som zašla späť dnu. Vrátila som sa na zem k triedeniu starých platní, pri ktorých som trávila mnoho času. Ako iné dni, tak aj dnes som tu sedela až do noci.

______

Na druhý deň ráno ma prebral odporný zvuk budíka. A kedže je pondelok, vážne zlý deň, nejaká zvláštna bytosť zhora mi popriala veľa nešťastia pri písomkách. Ďakujem. Jediný odpočinok je pol hodinová prestávka na obed. No rada na výdaj jedla je moja smrť. Ešte že tu nie som sama, pravdaže nepočítam zvyšok študentov, myslím Jade, ktorá stála o pár študentov predomnou. Obzrela som sa po jedálni. Zvláštne, ako keby z filmu sa delila aj naša škola na isté "skupinky" študentov: ako šprti, futbalisti a basketbalisti s ich krásnymi roztlieskavačkami, ďalej skupinka emákov? A študentov, ktorý sa už proste nezmestili do rozpočtu ako aj my. Až na ten rozdiel, že mi sme sa k nim mestiť nechceli. Ideme si svoje a tak to je. Ja, Jade, Lynn a ešte zopár ostatných.

"Ehhm!" odvrkla si Irene. "Tak čo to bude?" ozval sa tvrdší hlas našej kuchárky.

"Hmm, tak asi ten hamburger, ale bez prílohy." odpovedala som. Irene mi položila tácku tanier s dvomi žemlami a spáleným mäsom. Mňaaam. Posunuli sme sa ďalej, čiže z radu popri mne prešla Jade. Pozrela na mňa a zaškerila sa ako zajac, presne ako Victor, pomocný kuchár. Vystrčila zuby, zháčila nos a zaškúlila obočím. Pousmiala som sa, vzala som puding a jablko. Podvihla som pohlad na Victora. Zas sa usmieval, no dnes mal obvykle milší úsmev. Moje obočie zaumienilo vydesenú formáciu a náhle som sa pratala z tejto divnej výmeni očných kontaktov. Šla som k stolu, kde ma už čakala Jade s Teddym. Ktorý sa zase k sebe mali trošku viac.

"Super! Nemôžete si to nechať na neskôr?! Chcem ziesť svoj extrémne prepečený hambáč." vyhŕkla som na nich a položila som tacňu s jedlom na stôl. Usadila som sa k nim.

"Aha sorry, môžme sa vymeniť." lišiacky sa na mňa Jade zahladela.

"Prestaň deblika a radšej mi povedz kde je Lynn. Má mi priniesť tie platne." chytila som svoj puding a začala som si užívať jeho svetoznámu chuť. Jediná vec čo je na tejto škole úžasná je tento puding, prisahám, že lepšieho nie je.

"Lynn je ešte na Angličtine, snaží sa vybaviť si doučko." odpovedala Jade a začala si hladiť jej vyholenú časť hlavy.

"Čo na ňom vidí?" nechápavo som sa zahladela.

"Ten jeho božský zadek!" zosunula sa vedla mňa a hlavu položila na stôl. "Bez neho tie matury nespravím." bedákala.

"Môžem poprosiť Grace." ozval sa Teddy, "Myslím, že by si našla čas." zkonštatoval.

"Prepáč Tedd ale tvoju sestru nemôžem pretiahnuť." pretrela si rukami tvár.

"No prosím! Tu ju máte nymfomanka z Ázie! Čo táto škola ešte nezažila..." povzdychla si Jade.

"Pošlem na teba Ázijskú mafiu!" vyhŕkla Lynn s veľmi vražedným pohľadom. Tedd na mňa mrkol a prekrútil očami do všetkých strán. Skôr ako by tieto dve dračice do seba skočili a hlava-nehlava do seba zabárali špinavé slová, rozhodla som sa ich vyrušiť.

"Počúvaj Lynn. Vieš čo si mi mala priniesť?" zisťovala som si. Nechápavo sa na mňa zaškerila.

"Jasné, že hej. Sú v skrinke za čo ma sakra považuješ." naštvane vyhŕkla a so svojím zmetením výrazom narazila na môj hamburger. "Ten je bez prílohy?" náhle sa usmiala.

"Anou, len a len pre teba." posunula som tanier bližšie k nej.

"Milášku." dodala a s ľahkosťou sa do neho pustila.

________

Po mojom príchode domov som sa opäť zaliezla do izby a venovala som sa učeniu a všetko šlo hladko až kým ma niekto nevyrušil. A ten niekto bol...

Tak dúfam, že ste sa nenudili. Ak sa vám tento príbeh páči prosím zanechajte koment ☺ Ďakujem moc.

PS: prajem pekný Silvester ☺☺

xoxo

UnthinkableWhere stories live. Discover now