Unthinkable 20

314 24 4
                                    

A tak tu sedim na záchode. Čakám na zdrvujúci výsledok tehotenského testu a odpočítavam minúty ku zmene môjho života. Možno mať dieťa vôbec nie je také hrozné ako sa zdá. Budem mať o budúcnosť s Ethanom postarané, i keď byť ženou z predmestia je horšie ako tehotná sedemnástka. Matka by ma zabila a vyhnala z domu. Môj život by však úplne nabral na obrátkach keby som už nemohla nosiť svoje tenisky. BOŽE! Pozreš sa už na ten test?! Karhala ma bohyňa. No hlas Ethana Hughesa, ktorý čakal za dverami a škrabal dvere bol dosť depresívny. Istotne bude naštvany ak to bude pozitívne. Prvý sex a hneď BooM! Ktorého chlapca s predstavami o dokanalej budúcnosti by to nepotešilo? Naberam kvapky odvahy a načahujem sa k testu. Obraciam ho odpoveďou k sebe. Vo zduchu sa zvýja napätie a ja nemôžem uveriť odpovedi. Mám sa tešiť či plakať? Upratujem po sebe všetky veci. Umývam si ruky a potom si ochladzujem tvár. Odchádzam z toalety a tvárim sa nezaujato. Ethan sa opiera o stenu priamo oproti dveram. Keď si ma všimne usmeje sa a načahuje sa k môjmu pásu. Pevne ma vtiahol do jeho omámneho parfúmu.

"Všetko bude v pohode. Spolu to zvládneme." Zamrmlal mi do ucha.

"Nechcem to kaziť. Ale nie som tehotná." Zasmiala som sa hneď ako ma chmatol pod zadkom a zdvihol ma na ruky. Pritlačil ma ku stene a surovo ma pobozkal.

"Zbláznila si sa. Skoro som tu zošalel a teraz si prideš smutna von len aby si ma oklamala?" Zhŕkol a nonšalentne až prekvapene sa škeril. Pustil ma na zem a vzal ma za ruku ako sme prechádzali lekárňou. Zvláštna stará pani zahundrala zbohom a my sme mohli v pokoji odkráčať. Po príchode domov Ethan zastal pár domov ďalej, len aby nás spolu nik nevidel, pobozkal ma na nos a ja som odišla. Čím viac som sa cítila milovaná, tým viac som sa cítila dospelejšia. Mladá, krásna, šťastná a ambiciózna baba sa na mňa usmieva zo zrkadla. Skúša si rône grimasy a predvádza sa zo všetkých strán. Domom sa ozývalo ticho, ktoré sa tu nenachádzalo až tak často. Jeho epicentrum sa prehlbovalo v obývačke ako sa dve postavy obímali na gauči. Už je to tak dávno, čo Carter zaplnil svojou prítomnosťou mamino srdce a dnes keď tu tak leži, uvedomujem si, že iného muža pre ňu isto nie je. Vždy som po ich láske túžila. Úprimný, vtipný Carter a spolahlivá, milá mamka veď to k sebe ladí ako voda v rieke. Prešla som po schodoch do izby. Tašku som hodila na zem, hneď k neznámej škatuli. Bola čisto biela, velká a obviazaná tyrkysovou stuhou. Hneď som si ku nej klakla. Snažila som sa ju nadvyhnúť, no bola príliš ťažká, čo ma ešte viaz napĺňalo prekvapením. Stiahla som stuhu a vzala som z nej vrchnák, pod ktorým sa ukrývalo zopár modrých tulipánov. Odložila som ich bokom ako som sa snažila zistiť čo sa nachadza pod nimi. Obálka? Vzala som ju do rúk a vytiahla som malý lístok.

"Nerandi s najkrajšim dievčaťom na svete, randi s tým, ktoré robí tvoj svet najkrajším." Wiz Khalifa

Stálo na liste. Žeby to poslal sladký Ethan? Ach. Aké krásne je byť šťastný. Skutočne sko v detstve. Bez starostný pochod mnoho iskričiek mi roztopašne skáče v bruchu. Vstávam zo zeme a do gramofónu vkladám platňu Emilie Mitiku. Svoju mysel opúšťam na posteli, akoby som zapadala do perýn, ak nežných ako bola naša láska. A vždy keď žmurknem zbadám momemnt s Ethanom, ktorý ma unáša v hudbe až zaspávam šťastná.

Zvyšný týždeň som strávila s knihami a dobiehaním učiva. Štvrťročne písomky sa neodvratne blížili a ak som túžila po budúcnosti na Vysokej bol správny čas sa prebrať. V škole sa toho mnoho zmenilo. Lynn sa od nás úplne vzdialovala. Čo raz viac času trávila s Annou, Tamarou, ale aj s Ethanom. Vela krát som ich prichytila pri rozhovoroch, ktoré sa mojim príchodom vždy skončili a o čo sa jednalo mi nik nepovedal. Jade bola naštvaná na Tedda z úplne nepochopytelných dôvod zatial čo Ivy za týždeň vyjedla polovicu mojich zásob sladkostí ako aj chladničky. Jeden deň šťastná a druhý bezmocná. To sú vážne ženské pocity, čim viac myslim na Ethana, tým viac sa menìm na nejakú závislú fanúšičku. Čim viac predo mnou tají, tým viac pocitujem len platonickú lásku. Prišiel pondelok a mňa čakal test z biologie a chemie. Svetlá budúcnosť stmavla ako zhorený papier a všetko čo som sa za týždeň zvládla naučiť bolo zrazu preč. Vela čmaraníc, obkecávačiek a krúžkovania. Zatial čo Lynn test odovzdala bez starostí, vďaka mafií, ktorá jej poskytla odpovede, ja som sa musela trápiť. A trápenie pokračovalo po celý deň v škole.. sledovanie Ethana a Tamary bolo tak úmorne. Nanajvyš dnes večer ma velky zápas, odmietla som tam prísť, no zároveň budem radšej ak tam pôjdem. Na angličtine odpočítavam každú sekundu hodinu zatial čo Titani, sediaci tesne za mnou šalejú po dnešnej výhre. Učitelka však šalie z ich ignoracie. Chúďa, chce nas niečo naučiť, pritom nás google naučil omnoho viac. Konečne odbilo na koniec dňa a hŕstka futbalistov sa valilo chodbami s pokrikom Titanov. Medzi nimi aj môj vysmiaty sen. Ethan Hughes sa burácal davom a obzeral sa po okolí. Ja kráčam trávou popri Jade, ktorá pokračuje vo svojom mimo školskom monológu o tíraní zvierat. Vraví: "Nedokážem si ani len predstaviť ako niekto dokáže na psa čo i len krivo pozrieť. Parchanti, nechapem ako mohli zavrieť psa v kufre a tam ho nechať, zatial čo na neho praži 40°C slnko. Ja by som tých ludí zabila... " rozčulovala sa ako sme šli do knižnice. Do zápasu ostáva skoro hodina a prezeranie knich mi na nervozite vôbec neubera.

UnthinkableWhere stories live. Discover now