"Ide ti to skvelo!" Zajasal Max, hneď ako pri mne zastal. Usmial sa a položil ruku na moje rameno. "Za dva týždne vieš toho pomaly viac ako ja za celý život." Dodal.
"Tak to pochybujem." Prehrabala som si vlasy a naposledy som zalapala po dychu, ktorý mi pri návale adrenalínu došiel.
"Myslím to vážne. Len keď robìš Ollieho, trochu sa ti podlamuju kolená." Vyhlásil a trochu sa zamračil. Možno sa snažil predstaviť si ma na skate. Zohla som sa pre skate a pritiahla som si ho bližšie k telu.
"To je možné." Prikývla som.
"Poď to skúsiť ešte raz." Vyzval.
"Nie, nie." Ohradila som sa, no Max bol neodbitný.
"Ale no ták! Ešte raz!" Drgol do mňa a postavil sa na svoj skate. "Makaj!" Skrýkol a rozbehol sa na skokanský mostík. Chvílu som sa ešte obzerala po parku a prezerala som si rôznych chalanov. Bože, veď som tu jediné dievča! Pomyslela som si. Nesmiem tu len tak stať. Rozbehla som sa za Maxom a nasledovala som ho na skonských mostíkoch. Pamätám si, keď ma učil prve triky a trvalo mi to dva celé dni kym som sa naučila jeden bez pádu. Dnes ešte trochu neistá, no snažím sa s ním držať krok. Nie som predsa padavka!
Je niečo po desiatej večer a moja mama mi nepretržite vyvoláva. No nie som ochotná to zdvyhnúť a vysvetlovať jej čo tu tak dlho robím. Jednoducho len odošlem smsku s textom: Do pol hodiny som doma.
Odosielam správu a opäť sa venujem Maxovy a chalanom, s ktorými vedie rozhovor. Drgnem mu do ramena hneď po tom ako môj mobil zavybruje. "Čo sa deje?" Zazrie sa na mňa."Musím už ísť." Vyhlasim.
"Okay chalani majte sa." Podá im ruky a chalani sa suhlasne odhlasia. Otáčame sa im chrbtom a kráčame k veľkým dverám, keď v tom sa v nich zjavý ETHAN HUGHES!
Opieral sa o zárubňu a sledoval ma uprene. Sledoval ma pri neznámom chlapcovy a ja sa cítim tak previnilo. Prečo? No tak Ria! Vzchop sa! Povzbudzujem sa, keď okolo neho prechádzam. Hladím na svoje nohy a snažím sa zahrabať sa niekde podzem. Max si to všìma a chytá ma za ruku, no ja si ho nevšímam, "Si v poriadku?" spýta sa Max, keď v tom sa Ethan rozhorčí..."Hej ty! Daj z nej tie ruky dole!" Vybafne ako kráča za nami. Zastavime a otočíme sa vzad. No to už Ethan vráža do Maxa a ten trošku cúva. Púšťa na zem skateboardy a tie pri náraze na zem hrôzostrašne trieskajú.
"Ethan!" Skríknem a chmatnem ho za jeho koženú bundu. Som však slabá a nim to ani nepohne.
"Ukludni sa!" Vyhrkne Max a zdvyhne ruky nad hlavu. No to už do neho Ethan opäť vráža.
"Už sa jej nikdy nedotýkaj!"
"Ethan!" Postavim sa medzi nich ale však tvarou k Maxovy.
"Choď prosím!" Vyzvem ho skôr ako sa na neho Ethan vrhá všakovakými nahrážkami. "No vypadni už! Počuješ, že o teba nestojí!" Vykríkne.
"Budeš v pohode?" Ubezpečí sa Max a zdvíha zo zeme skateboardy.
"Prečo by nebola?! Pri tebe nie je v bezpečí kurva!" Vyhŕkol Ethan a trochu spoza mňa poskočil.
"Budem.. budem!" Prehŕtla som hrču v mojom hrdle. Max sa rozbehol! Preboha! On sa rozbehol! A bežal až kým nezašiel k svojmu autu. Nedokázala som ho spustiť z očí až kym jeho auto nezmyzlo z parku. Určite ho Ethan, tak naplašil. "Ty si sa zbláznil?!" Vrazila som mu do ramena, "Len tak sa tu zastavíš, naplašíš Maxa a narobíš tu rozhruh!?" Opäť som mu vrazila do ramena.
"Kto je to ten Max?!" Spýtal sa ma a prešiel popri mne.
"Čo je to čo mi nemôžeš povedať?" Opätovala som mu otázku a on zastal.
YOU ARE READING
Unthinkable
Teen FictionPríbeh dvoch stredoškolákov (Ethan Hughes a Ria Grant). Ethan sa s rodinou presťahuje do domu vedľa Rii, kde sa bližšie spoznávajú na susednom večierku. A tak sa spája príbeh Rii, ktorá sa snaží aspoň trochu podobať svojej o rok staršej sestre Ivy...