UNTHINKABLE 33 THE END

181 14 3
                                    

Občas sa zamýšľam, či veci ktoré robím sú správne. Možno teraz stojím vo výťahu opieram sa o jeho steny, ba dokonca kovovej rúrky na držanie. Som si istá, že to čo sa blíži bude.. bude. Mojim telo už teraz prechádza množstvo iskričiek, v podbrušku chvenie a v srdci nepokoj. Ethan sleduje hýbajúce sa číslice výťahu. Stojí mierne rozkročený s rukami prekríženými na hrudi.

Keby to vedel Carter, keby len vedel, že tu stojím nedočkavá na milovanie s jeho nepriateľom. Taktiež matka by bola sklamaná a Ivy, tá by možno so mnou do smrti neprehovorila, za krádež potencionálneho otca jej bábatku. Keď sa nato tak pozerám a pod tajme sa obviňujem, zisťujem, že som sobec. Ethana milujem a nie som schopná sa ho zrieknuť pre dobro rodiny. Ale keď on je moja droga. Dostal sa mi pod kožu, skôr ako som ho tam vpustila a ničil ma zároveň ako mi daroval veľkú lásku. Hovorí sa, že láska hory prenáša, no mňa preniesol Ethan do nebies vysoko vysoko vysoko! A čo keď padnem dole z toho obláčiku? Bude to Ethan? Ten kto ma chytí ma?

Začínam panikáriť a možno trochu blúdiť pohľadom po všetkom a všetkých. Keď v tom výťah zastaví na štvrtom poschodí a z výťahu vystúpia dvaja postarší páni. Dvere výťahu sa opäť zavrú a ja chytím Ethana za bundu. Ten si ma celú premeria a zaškerí sa, keď sa k nemu nahnem a opriem si hlavu o jeho telo.

"Si už unavená?" spýtal sa s podivuhodným šarmom v hlase. Čoraz viac som dúfala, že to príde.

"Ani trochu." zasmiala som sa potichučky.

"Dobre. Myslel som, žeby sme si mohli niečo zahrať."

"Zahrať?" zvraštila som obočie. Prosím Bože, nech si len nechce zahrať monopoly!
Keby viem že ma bude takto pokúšať, tak sa asi ani nebudem vôbec nadchýnať pre ten moment.

Ethan si ma chytil okolo ramien, keď výťah zastal na šiestom poschodí a on sa rozbehol von. Kráčala som popri ňom a ja som sa cítila ako Rihanna v klipe Asapa Rockyho. Jediné čo chýbalo boli slová Fashion Killa, ktoré by vychádzali z reproduktorov, ktoré tu pre škodu ani nie su. Držal ma stále pod rozpätím jeho veľkých rúk. Pozrela som sa hore práve keď on sa pozeral na mňa. Pobozkal ma na čelo a potom sa pozrel v pred. Odbočili sme do ďalšej chodbičky a hneď ďalšie dvere v pravo boli tie naše. Ethan otvoril dvere a pustil ma dnu.

Vošla som do menšej chodbičky. Po mojej ľavej ruke na nachádzala veľká skriňa vysoká až po plafón. Naopak po mojej pravej ruke boli biele dvere. Isto sa za nimi skrývala kúpeľňa. Nečakala som ani minútu a rovno som sa rozbehla do priestrannej miestnosti. Nachádzala sa tu obrovská manželská posteľ s lososovými návlečkami a množstvom vankúšou na jej čele. V miestnosti sa tiež nachadzali tyrkysové pohovky a oproti nim sa nachádza obrovská televízia, no nachádza sa tu ďalšia vstavaná skriňa. Ethan sa na mne smial, to ako som si to všetko s úžasom prezerala. Prešiel k skrini a odtiahol jej dvierka.

"Tak čo princezná, dáš si colu?" vyhlásil ako sa zohol do skrine. Čo tam skrýva prenosnú dvojplatničku? Asi nie, no bola mi záhada ako pracovníci hotela strčili chladničku do skrine. Ethan sa tu isto cítil ako doma. "Dáš si, či?" utrúsil.

"Ehm?" zareagovala som napokon.

"Si v pohode?" zvážnel a otvoril si colu, ktorá vydala príjemný zvuk.

Zvalila som sa na postel, keď mi môj telefón zavybroval vo vrecku. Ethan okamžite spozornel, no ja som tú jeho rozkošnu, zmätenú tvár odignorovala. Siahla som po mobile, ktorý bol v mojom kabáte. Na obrazovke sa objavilo meno: MAX! Rýchlo som potiahla prst po obrazovke a mobil si priložila k uchu.

"Šťastný nový rok!" zajasala som s nadšením.

"Ha aj tebe! Kde si? V parku je party!" kričal. Alebo skôr ziapal. Ethan zachytil možno hudbu, či mužšký hlas a tak položil colu na nočný stolík. Vyliezol na postel až sa ocitol tesne nado mnou. Bol na štyroch a hlavu si priložil k môjmu krku. Jeho aróma ma opantala. A nádej, na vášnivú hru som mala opäť pred očami.

UnthinkableWhere stories live. Discover now