''Burada ne arıyorsun H-Harry?''
Kaşları çatıldı. ''Ne mi arıyorum? Asıl sen bu sik kafalının evinde ne arıyorsun ?'' diye tısladı.
Buna inanamıyorum. Harry'nin her zaman huzurumu bozmasına inanamıyorum. Harry'den uzaklaşamadığıma i-hiç inanamıyorum. Çok saçma. Beni her yerde bulması çok saçma.
''B-Beni nerden buldun H-Harry?'' Sırıttı. ''Son arama kaydımda Liam'ı aramışsın. Benden kurtulabileceğini mi sandın kuzen?'' ardından kahkahayı bastı.
''Şimdi, eve gidiyoruz.'' Yüzüne ciddi bir ifade takınarak kolumdan sıkıca tutup beni çekiştirmeye çalıştı ama Liam da beni kendine çekerek bırakmadı.
''Anlamadınız galiba Liam? benimle geliyor. Hemen.''
Liam da sırıttı. ''Ona yaptıklarından sonra senin gibi birine onu bırakacağımı mı sandın ?''
Harry de sırttı. Ne oluyor ya. Herkes sırıtıyor. Bir ben olayın ciddiyetindeyim.
''Catiyln yetmedi şimdi de kuzenimi mi elimden alacaksın Liam? Bakıyorum sandığımdan daha piç çıktın.''
Liam ciddileşti. ''Ben bir şey yapmadım. Senin o sürtük sevgilin hemen dudaklarıma yapıştı.''
Acaba arkadaşlıklarını bitirmeleri bu yüzden miydi? Liam sevgilisi ile mi öpüşmüştü ?
''Hayır Liam. Çünkü sen bir sürtüksün.''
Liam artık sinirlendiğinde Harry'e iki yumruk attığında çığlığı bastım.
Liam da evden çıkıp sokakta Harry ile kavga etmeye başladı ama Harry onun özel bölgesine bir tekme attı ve Liam'ı yere düşürdü. Ardından tekmeler vurmaya başladı.
Tanrım...
Bu gerizekalılar neden sokakta kavga ediyor?
''Bir. Daha. Kuzenime. Yaklaşma.'' Kelimeleri teker teker ve yavaş yavaş söylüyordu.
''Yeter Harry! Beni rezil etme artık!'' Diye bağırdığımda Harry durmuştu. ben de Liam!ı yerden kaldırıp ona sarılarak kulağına fısıldadım. ''Gerçekten özür dilerim.''
Konuşmasına izin vermeden Harry kolumdan sıkıca tuttu. ''Yürü!'' diye tıslayarak beni arabaya doğru sürükledi.
Durmak için ayaklarımı yere sürüyordum ama gücüm yetmiyordu.
Beni arabaya attığında sırtımın ağrısından dolayı çığlık attım. Harry umursamayarak kapımı kapatıp yanımdaki sürücü koltuğuna oturduktan sonra kapıları kilitledi.
''Boksun Harry! Tam bir boksun! Her zaman huzurumu bozuyorsun!''
Harry daha hızlı sürmeye başladığında midem bulanmaya başladı. ''Durdur şu arabayı!'' diye bağırdım ama umursamadı.
''Durdur şu arabayı lanet olası piç!'' diye bir kere daha bağırdığımda sert bir fren daha yaptı.
''BAK BEN DE SENİN MUTLU OLMANI İSTİYORUM!! AMA SEN HEP BİR BOKLUK YAPIYORSUN!! LİAM PİÇİN TEKİ!! ONA BİR DAHA YAKLAŞMAYACAKSIN!! YAKLAŞIRSAN SANA ÖYLE ŞEYLER YAPARIM Kİ ACIDAN GEBERİRSİN!!''
Sinirlenmiştim . ''Bir bok yapamazsın Harry! Sürekli beni küçük görmenden bıktım!'' diye tısladım ve sonra aklıma geldi.
< Flashback >
''Sen bana hiç bir şey yapamazsın.''
Ocağı söndürdükten sonra bana sert bir bakış attı. Sonra bana doğru yine adımlar atmaya başladı. Korkuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Psychopat Cousin | Harry Styles Fanfic|
Fanfiction"Burada ne arıyorsun?" Gelen boğuk sese dönüp bir süre baktıktan sonra tekrar havuza bakmaya devam ettim. "Üstüne bir şey de giymemişsin. Hasta olacaksın kuzen." Gelen toprak kokusu huzur verirken Harry'nin bu huzuru bozduğunu düşünmeden edemiyoru...